To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Suwałki: Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość
Numer ogłoszenia: 166696 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105008 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych, ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 36 30, faks 0-87 565 36 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach w ramach projektu Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 części: 2.1. Część 1. Wyposażenie pracowni do prowadzenia koła zainteresowań Akademia grafiki cyfrowej 2.2. Część 2. Wyposażenie pracowni elektrotechniki 2.3. Część 3. Wyposażenie pracowni do prowadzenia zajęć koła zainteresowań Inkubator projektów 2.4. Część 4 Wyposażenie pracowni projektowania i programowania urządzeń i systemów mechatronicznych 2.5. Część 5. Wyposażenie pracowni technologii mechanicznej i rysunku technicznego 2.6. Część 6. Wyposażenie pracowni budownictwa 3. Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach projektu p.n. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do siwz. 5. Zgodnie z Zasadami finansowania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz Wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zakup oraz leasing sprzętu, którego wartość początkowa (jednostkowa) jest równa lub wyższa od 350 zł podlega regule cross-financingu i rozumiany jest jako zakup środków trwałych. Dlatego też w formularzach cenowych wskazano te pozycje, których wartość jednostkowa nie może być równa lub wyższa od 350 zł brutto. W związku z powyższym Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy w sytuacji, gdy wartość jednostkowa zaoferowanej pomocy dydaktycznej (materiałów) będzie równa lub wyższa od 350 zł brutto, a została ona opisana w formularzu cenowym jako pozycja polegająca regule cross-financingu. 6. Dostarczany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie poddawany żadnym naprawom, bez wad. 7. Przez realizację zamówienia rozumie się dostarczenie sprzętu transportem Wykonawcy, na jego koszt do siedziby Zamawiającego, wniesienie do miejsca wyznaczonego, montażu, instalacji, uruchomienia sprzętu oraz przeszkolenie osób wyznaczonych z ZST w zakresie obsługi. 8. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego, zgodnie ze szczegółowymi warunkami gwarancji zawartymi w opisie przedmiotu poszczególnych części zamówienia.. 9. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 10. Informacje dodatkowe: Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych stanowisk/urządzeń/oprogramowania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od opisanych w katalogach wskazanych firm pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) niż produkty określone za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wszelkie wady prawne sprzętu, w tym również za ewentualne roszczenia osób trzecich wynikające z naruszenia praw własności intelektualnej lub przemysłowej, w tym praw autorskich, patentów, praw ochronnych na znaki towarowe oraz praw z rejestracji na wzory użytkowe i przemysłowe, pozostające w związku z wprowadzeniem sprzętu do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 12. Jeżeli w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi dostawa oprogramowania, Wykonawca gwarantuje, iż jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu dostarczonego oprogramowania oraz zapewnia, iż Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do używania (licencji) wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem w zakresie dozwolonym przez producenta oprogramowania. 13. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 31.70.00.00 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 42.00.00.00 - Maszyny przemysłowe 38.65.00.00 - Sprzęt fotograficzny 43.80.00.00 - Urządzenia warsztatowe 44.51.10.00 - Narzędzia ręczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją przez Zespół Szkół Technicznych w Suwałkach projektu p.n. Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 3
Nazwa: Wyposażenie pracowni do prowadzenia zajęć koła zainteresowań Inkubator projektów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- S.C.-TOOLSYSTEMS spółka z o.o.,, ul Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64214,09 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71383,00
Oferta z najniższą ceną: 71383,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71383,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wyposażenie pracowni technologii i rysunku technicznego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Handlowe BOOLTSTAL Józef Sieńko, ul. Przytorowa 19, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85700,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96741,00
Oferta z najniższą ceną: 96741,00 / Oferta z najwyższą ceną: 107972,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Sukcesywne bezgotówkowe zaopatrzenie środków transportowych, maszyn i urządzeń w paliwa silnikowe.
- Dostawa 10 szt. fabrycznie nowych motopomp oraz 3 szt. fabrycznie nowych pomp zanurzeniowych elektrycznych na potrzeby Miasta Suwałki
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Dostawy pieczywa i bułki tartej do Aresztu Śledczego w Suwałkach
- Zakup i dostawa wózka widłowego
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa nowoczesnych robotów edukacyjnych wspierających naukę programowania, logicznego myślenia i eksperymentowania w ramach zajęć STEAM dla uczniów czterech szkół podstawowych Gminy Janów
- Zakupy bieżące w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa zestawów edukacyjnych, w tym stanowisk w zakresie SMT oraz w zakresie pomiarowych badań sieci i instalacji elektrycznych do pracowni Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu - Etap II.
- Dostawa wyposażenia laboratorium druku przyrostowego oraz pozostałego wyposażenia laboratorium (zamówienie z podziałem na 7 części)
- "Zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw w ramach Programu OL i OC w Powiecie Szydłowieckim".
więcej: Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





