eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Tychy: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji
Numer ogłoszenia: 166688 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania i licencji dla Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach, przy al. Piłsudskiego 12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ A - dostawa sprzętu komputerowego, aplikacji oraz licencji: - Komputer biurowy-11 szt. - Monitor A-11 szt. - Komputer stacja robocza-2 szt. - Monitor B-2 szt. - Monitor C-2 szt. - UPS wolnostojący-11 szt. - Zestaw (tablet, etui, stacja dokująca)-2 szt. - Drukarka A-1 szt. - Drukarka B-1 szt. - Drukarka C-1 szt. - Dysk twardy A-3 szt. - Dysk twardy B-4 szt. - Dysk twardy C-1 szt. - Dysk twardy D-1 szt. - Dysk twardy E-1 szt. - Klawiatura komputerowa-3 szt. - Mysz komputerowa-4 szt. - Zasilacz ATX-2 szt. - Pamięć RAM-4 szt. - Oprogramowanie pakiet biurowy-13 szt. - System operacyjny-3 szt. - Oprogramowanie do tworzenia galerii-1 szt. - Oprogramowanie do tworzenia i edycji plików pdf-1 szt. CZĘŚĆ B - dostawa sprzętu serwerowego wraz z instalacją oraz wdrożeniem: - Streamer LTO-5-1 szt. - Kontroler SAS-1 szt. - Półka z dyskami - rozszerzenie macierzy ETERNUS DX60-1 szt. - Taśmy do streamera LTO-5-25 szt. Zakres prac wdrożeniowych i instalacyjnych obejmuje: - zamontowanie kontrolera SAS w serwerze PRIMERGY RX300-S6, - zainstalowanie niezbędnych sterowników kontrolera umożliwiających prawidłową pracę w serwerze, - zamontowanie półki z dyskami (rozszerzenie macierzy ETERNUS DX60) w szafie serwerowej Zamawiającego, - konfiguracja półki z dyskami wraz z macierzą ETERNUS DX60 w celu zwiększenia dostępnej przestrzeni dyskowej z zachowaniem dotychczasowych danych na macierzy oraz ich logicznej spójności w systemie RAID. Prace wdrożeniowe-instalacyjne zostaną wykonane w siedzibie Zamawiającego (Tychy, al. Piłsudskiego 12, IV piętro, serwerownia) z zachowaniem warunków gwarancyjnych producenta serwera PRIMERGY RX300-S6 oraz producenta macierzy ETERNUS DX60. CZĘŚĆ C - dostawa sprzętu do realizacji usług VOIP: - Serwer do obsługi systemu VOIP-1 szt. - Aparat telefoniczny VOIP przewodowy-39 szt. - Zestaw słuchawkowy-8 szt. - Aparat telefoniczny VOIP sekretarski przewodowy-2 szt. - Moduł sekretarski-2 szt. - Aparat telefoniczny VOIP bezprzewodowy-5 szt. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 3.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: (dot. części A, B, C): Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy (IV piętro pokój nr 441). Dopuszcza się dostawę: oprogramowania, licencji, nr seryjnych, drogą elektroniczną na adres rcgw@rcgw.pl w sytuacji, gdy producent dystrybuuje wskazane składniki jedynie drogą elektroniczną. 4.Wymagania stawiane Wykonawcom: 5.1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 5.2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, o co najmniej minimalnych parametrach, konfiguracjach i wymaganiach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5.3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w godz. 8.00-14.00 w dni robocze - od poniedziałku do czwartku w terminie wskazanym w pkt. IV SIWZ. 5.4.Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 5.5.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 5.6.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1, 72.54.10.00-9, 72.26.50.00-0, 32.42.90.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wysokość wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi: Część 1 - 1600,00 PLN ,Część 2 - 600,00 PLN ,Część 3 - 500,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży wypełnione i podpisane oświadczenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz oraz wykaz wykonanych głównych dostaw (załącznik nr 5 do siwz), w którym potwierdzi, iż wykonał:a) dla Części A zamówienia: co najmniej jedną główną dostawę sprzętu komputerowego, w tym komputerów i monitorów, o wartości (komputerów i monitorów) co najmniej 30 000,00 zł netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej przedmiotu, wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie; b)dla Części B zamówienia: co najmniej jedną główną dostawę sprzętu serwerowego w tym zewnętrznych macierzy dyskowych, o wartości co najmniej 15 000,00 zł netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej przedmiotu, wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie; c)dla Części C zamówienia: co najmniej jedną główną dostawę serwerów o wartości co najmniej 6 000,00 zł netto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej przedmiotu, wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodu, czy została wykonana lub jest wykonywana należycie; Zamawiający dopuszcza złożenie dowodów, potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. poświadczenia dla wybranych części łącznie, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni Zamawiającemu, iż spełnia warunki dostawy dla każdej części zamówienia zgodnie z ww. opisem. W celu potwierdzenia w.w warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych głównych dostaw (odpowiednio dla każdej części zamówienia), a w przypadku ciągłych lub okresowych wykaz wykonywanych głównych dostaw sporządzony, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz dowody, potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, wówczas przedkłada własne oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli złoży wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek: a) (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część B zamówienia), jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz. Poza tym Wykonawca winien udokumentować posiadanie osoby,dysponowanie osobą zdolną do wykonania prac instalacyjnych-wdrożeniowych - wraz z informacjami na temat jej doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą tj:- posiadającą doświadczenie w realizacji minimum 2 instalacji-wdrożeń: w zakresie instalacji-wdrażania systemów serwerowych Windows Serwer 2008 oraz wdrażania i konfiguracji macierzy ETERNUS. Powyższe informacje Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w Załączniku nr 11. b) (dotyczy Wykonawców składających ofertę na część A i C zamówienia), jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiajacy uzna, iż Wykonawca spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykonawca potwierdzi, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenia: a)Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A, 2B, 2C do siwz (dot. części A, B, C), b)załącznik nr 7 do siwz (oświadczenie, że zaoferowany sprzęt informatyczny posiada certyfikaty i normy wymagane przez Zamawiającego).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oferta - załącznik nr 2 do siwz. 2)Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A,2B,2C do siwz. 3)Upoważnienie dla osoby,osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr do 6 siwz. 4)Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII. 2. siwz. 5)Oświadczenie o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do siwz. 6)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 9 do siwz. 7)Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów (w zakresie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia), jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 5A do siwz (zobowiązanie należy złożyć w oryginale).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny - w zakresie zmiany terminu realizacji umowy określonego w §4 umowy, b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c)jeżeli wycofano z oferty producenta dany model sprzętu informatycznego i zastąpiono go nowszym modelem o innych nie gorszych niż określone w siwz parametrach technicznych, korzystnych dla Zamawiającego - w zakresie możliwości zmiany poszczególnych elementów przedmiotu umowy. d)jeżeli wycofano z oferty producenta daną wersję oprogramowania i zastąpiono ją nowszą wersją o innych nie gorszych niż określone w siwz parametrach technicznych, korzystnych dla Zamawiającego - w zakresie możliwości zmiany poszczególnych elementów przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2013 godzina 11:00, miejsce: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. -Wykonawca może złożyć ofertę częściową na: jedną, dwie lub trzy części zamówienia, przy czym oferta na każdą z części niniejszego zamówienia musi obejmować pełen zakres danej części. -Oferty nie obejmujące pełnego zakresu danej części podlegają odrzuceniu jako niezgodne z treścią siwz. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (załącznik nr 2) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 10. Nie dotyczy finansowania ze środków UE. 11. data zamieszczenia niniejszego obłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicnych: 25.04.2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ A - dostawa sprzętu komputerowego, aplikacji oraz licencji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Komputer biurowy-11 szt. - Monitor A-11 szt. - Komputer stacja robocza-2 szt. - Monitor B-2 szt. - Monitor C-2 szt. - UPS wolnostojący-11 szt. - Zestaw (tablet, etui, stacja dokująca)-2 szt. - Drukarka A-1 szt. - Drukarka B-1 szt. - Drukarka C-1 szt. - Dysk twardy A-3 szt. - Dysk twardy B-4 szt. - Dysk twardy C-1 szt. - Dysk twardy D-1 szt. - Dysk twardy E-1 szt. - Klawiatura komputerowa-3 szt. - Mysz komputerowa-4 szt. - Zasilacz ATX-2 szt. - Pamięć RAM-4 szt. - Oprogramowanie pakiet biurowy-13 szt. - System operacyjny-3 szt. - Oprogramowanie do tworzenia galerii-1 szt. - Oprogramowanie do tworzenia i edycji plików pdf -1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 48.90.00.00-7, 72.26.80.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - dostawa sprzętu serwerowego wraz z instalacją oraz wdrożeniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Streamer LTO-5-1 szt. - Kontroler SAS-1 szt. - Półka z dyskami - rozszerzenie macierzy ETERNUS DX60-1 szt. - Taśmy do streamera LTO-5-25 szt. Zakres prac wdrożeniowych i instalacyjnych obejmuje: - zamontowanie kontrolera SAS w serwerze PRIMERGY RX300-S6, - zainstalowanie niezbędnych sterowników kontrolera umożliwiających prawidłową pracę w serwerze, - zamontowanie półki z dyskami (rozszerzenie macierzy ETERNUS DX60) w szafie serwerowej Zamawiającego, - konfiguracja półki z dyskami wraz z macierzą ETERNUS DX60 w celu zwiększenia dostępnej przestrzeni dyskowej z zachowaniem dotychczasowych danych na macierzy oraz ich logicznej spójności w systemie RAID. Prace wdrożeniowe/instalacyjne zostaną wykonane w siedzibie Zamawiającego (Tychy, al. Piłsudskiego 12, IV piętro, serwerownia) z zachowaniem warunków gwarancyjnych producenta serwera PRIMERGY RX300-S6 oraz producenta macierzy ETERNUS DX60..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-0, 72.54.10.00-9, 72.26.50.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 46.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C - dostawa sprzętu do realizacji usług VOIP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -Serwer do obsługi systemu VOIP-1 szt. - Aparat telefoniczny VOIP przewodowy-39 szt. -Zestaw słuchawkowy-8 szt. - Aparat telefoniczny VOIP sekretarski przewodowy-2 szt. - Moduł sekretarski-2 szt. - Aparat telefoniczny VOIP bezprzewodowy-5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.90.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.