eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzamocinBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁACZAMI SZAMOCIN- KOSARZYN- JÓZEFOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Szamocin: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁACZAMI SZAMOCIN- KOSARZYN- JÓZEFOWICE
Numer ogłoszenia: 166685 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamocin, Pl. Wolności 19, 64-820 Szamocin, woj. wielkopolskie, tel. 067 2848003, fax 067 2848067.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamocin.umig.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁACZAMI SZAMOCIN- KOSARZYN- JÓZEFOWICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ Z PRZYŁĄCZAMI SZAMOCIN- KOSARZYN- JÓZEFOWICE Inwestycja polegać będzie na wykonaniu sieci wodociągowej z rur PCV i PE HD PN 10 o średnicy 160 i 110 mm. Łączna długość sieci głównej wynosi: 2 513 mb, przyłączy fi 32-63 PE 124 mb-3 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.00 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki wymagane od wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 2.1 Kierownictwo robót musi posiadać uprawnienia branżowe do kierowania robotami (budowlanymi w specjalności sanitarnej), 3. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (wyszczególnienie okoliczności w p. VI). 5. Udzielenie 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający żąda od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, 3. dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje do wykonania zamówienia), jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( aktualne zaświadczenie właściwej izby inżynierów budowlanych oraz kopię uprawnień budowlanych branży sanitarnej , uprawnienia operatora sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia). 4. oświadczenie Wykonawców o braku wykluczenia w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, 5. oświadczenie Wykonawców, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. 6. aktualne zaświadczenia od właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (JEŻELI DOTYCZY) 9.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (JEŻELI DOTYCZY) Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajacej wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków techniczneych: 1. informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat (2002-2004), a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (własne lub wynajęte) 3. wykaz osób i podmiotów , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z referencjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 4. Udzielenie pisemnej 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. INNE DOKUMENTY KTÓRE OFERENT MUSI BEZWARUNKOWO ZŁOZYĆ: a) wypełniony druk oferty zał. Nr 1 do SIWZ b) kosztorys ślepy-ofertowy zał. Nr 2 do SIWZ c) wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 3 do SIWZ d) zaparafowany-podpisany wzór umowy zał. Nr 4 do SIWZ i zaparafowana specyfikacja techniczna Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wszystkie wymagane dokumenty dotyczące: opłacenia składek w ZUS , podatków w Urzędzie Skarbowym, aktualnej informacji z Rejestru Karnego, odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej bądź Krajowego Rejestru Sądowego odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast wymagane inne dokumenty wymienione w pozostałych punktach należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. W celu spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu zamawiający dokona oceny i sprawdzenia kompletności oraz poprawności dokumentów złożonych na podstawie p. VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz terminu, kwoty wniesionego wadium. Dodatkowo: Jeżeli wykonawca zastrzega niejasność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 96 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany stosowny załącznik , który w którym będzie mowa o utajnieniu części dokumentów. Nie wprowadzenie takiej klauzuli spowoduje jawność całej treści oferty. Dokumenty można złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez jedną z osób uprawnionych do reprezentacji wykonawcy z dopiskiem: za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szamocin.umig.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szamocin, ul. Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szamocin, ul. Plac Wolności 19, 64-820 Szamocin - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.