eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole"Usługi moderacji, szkoleń w ramach projektu Gotowi na rynek pracy!"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16660 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Opole: "Usługi moderacji, szkoleń w ramach projektu Gotowi na rynek pracy!"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Gotowi na rynek pracy!"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski, krajowy numer identyfikacyjny 138200000, ul. Pl. Kopernika  , 45040   Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 5 415977, e-mail piestrak@uni.opole.pl, faks 775 415 930.
Adres strony internetowej (URL): http://www.zamowienia.uni.opole.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
http://www.zamowienia.uni.opole.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Uniwersytet Opolski, Dział Zamówień Publicznych, 45-040 Opole, Pl. Kopernika 11A, pokój nr 2


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Usługi moderacji, szkoleń w ramach projektu Gotowi na rynek pracy!"
Numer referencyjny: U/46/2016/B
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są: Usługi moderacji oraz przeprowadzenia szkoleń w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" w: Części nr 1: Szkolenia w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" obejmujące: Usługę przeprowadzenia szkoleń w celu podniesienia kluczowych kompetencji dla studentów Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Certyfikację studentów Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" (szkoleń z pkt. a) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Części nr 4: Usługa moderacji spotkań metodą projektową dla grupy studentów z kierunku Informatyka w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!".

II.5) Główny kod CPV: 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:80500000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 30/06/2017

data zakończenia: 31/12/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 1. w Części nr 1 (poszczególne zadania opisano w załączniku 1A do SIWZ) w ramach: Zadania nr 1: od zawarcia umowy do trzydziestego czerwca dwa tysiące siedemnastego [ 30.06.2017 ] roku. Zadania nr 2: od zawarcia umowy do trzydziestego pierwszego maja dwa tysiące siedemnastego [ 31.05.2017 ] roku. Zadania nr 3: od zawarcia umowy do trzydziestego czerwca dwa tysiące siedemnastego [ 30.06.2017 ] roku. 2. w Części nr 4: od zawarcia umowy do trzydziestego pierwszego grudnia dwa tysiące siedemnastego [ 31.12.2017 ] roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Z treści dostarczonych (zgodnie z pkt. 8. SIWZ) dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnił warunek określony w art. 22. ust. 1b. pkt 3) ustawy tj.: dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: w Części nr 1: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje: 1. Osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą minimum osiemdziesiąt [ 80 ] godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń podnoszących kompetencje z zakresu np. kreatywnego rozwiązywania problemów, przedsiębiorczości, współpracy, komunikacji, odporności na stres, elastyczności, organizacji własnej pracy, asertywności. 2. Osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą kompetencje pozwalające na przeprowadzenie szkolenia zakresu obsługi programu SAP moduł Warehouse management. 3.Osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą minimum osiemdziesiąt [ 80 ] godzin doświadczenia w prowadzeniu szkoleń z zakresu np. komunikacji interpersonalnej z elementami pracy zespołowej (szkolenie ma podnieść kompetencje z zakresu: przedsiębiorczości, rozwiązywania problemów, umiejętności kierowania/ przywództwa, komunikacji, pracy w grupie) 4. Osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą kompetencje pozwalające na przeprowadzenie szkolenia w zakresie Audytor Systemu Zarządzania Jakością w Laboratorium ISO 17025. 5. Osobą posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą kompetencje pozwalające na przeprowadzenie szkolenia w zakresie Audytor wewnętrzny HACCP. w Części nr 4: Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli z treści dokumentów będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje: osobą posiadającą wykształcenie wyższe drugiego [ II-go ] stopnia (magisterskie).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części4, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (zgodnie z załącznikiem nr 7) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24. ust. 1. pkt 13) - 22) ustawy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w art. 22a. ust. 1. ustawy, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a. ust. 1. ustawy.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 3) ustawy, tj.: braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów/oświadczeń przez Wykonawcę Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tego oświadczania zgodnie z pkt 7. SIWZ, tj.: Wykonawca, w terminie trzech [ 3 ] dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86. ust. 5. ustawy (to jest Protokołu z otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 3A do SIWZ), o której mowa w art. 24. ust. 1. pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 1) ustawy, tj.: spełnianie warunków udziału w postępowaniu: w części 1 i w części nr 4: Wykaz osób (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - odpowiednio do części), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowienotdzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na tenotmat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienotnia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z: w części 1 i w części nr 4: Kopią (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dyplomu potwierdzającego wykształcenie dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób (odpowiednio do części). w części 1: Kopią (potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) dokumentów potwierdzających doświadczenie i kompetencje dla osoby/osób wymienionej/ych przez Wykonawcę w Wykazie osób potwierdzających doświadczenie i kompetencje z zakresu kryteriów oceny ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego w pkt. 3.5. SIWZ, Zamawiający żąda by Wykonawca w Wykazie osób (odpowiednio do części) wypełnił kolumnę pn.: "b" Rodzaj zatrudnienia lub umowy o pracę w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia oraz kolumnę pn.: "c" Zakres wykonywanych czynności, bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania tego wykazu. W przypadku wystąpienia zdarzeń, tj.: śmierć lub choroba pracownika lub rozwiązanie umowy o pracę lub zmiana charakteru zatrudnienia pracownika (wymienionego w Wykazie osób - załącznik nr 5 do SIWZ - odpowiednio do części) na podstawę inną niż umowa o pracę Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dane pracownika (wraz z zakresem wykonywanych czynności, bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia przez cały okres jego trwania) zatrudnionego na warunkach określonych w pkt. 3.5. SIWZ. Zapis pkt. 5.A. SIWZ stosuje się odpowiednio.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo* podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy). 4. Pełnomocnictwo* dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty). 5. Dokumenty** (określone odpowiednio w pkt. 19.5. SIWZ i pkt. 19.8. SIWZ i 19.11. SIWZ) poświadczające kryteria oceny ofert. *Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. **Dokumenty należy złożyć w formie kopii (potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Niedostarczenie dokumentów (określonych odpowiednio w pkt. 19.5. SIWZ i pkt. 19.8. SIWZ i 19.11. SIWZ) poświadczających kryteria oceny ofert skutkować będzie odrzuceniem oferty z udziału w postępowaniu.UWAGA: Wszelkie rozbieżności pomiędzy wskazanym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym przedziałem w kryterium oceny ofert, a dokumentami dostarczonymi wraz z ofertą (mającymi poświadczyć wskazany przez Wykonawcę przedział w kryterium oceny ofert) powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
w części nr 1: Zamawiający zastrzega, że wynagrodzenie może ulec proporcjonalnemu zmniejszeniu o kwotę brakujących uczestników szkolenia, która zostanie wyliczona poprzez podzielenie maksymalnego wynagrodzenia złotych brutto określonego w § 2 ust. 1. umowy przez liczbę docelowych uczestników, to jest pięćdziesiąt jeden [ 51 ] osób. w części nr 4: W przypadku zmniejszenia liczby godzin przedmiotu umowy (odpowiednio do części) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wynagrodzenia określonego w § 2. ust. 1. umowy. Wynagrodzenie ulegnie proporcjonalnemu zmniejszeniu o wartość wynikającą z iloczynu liczby godzin szkolenia (o które zmniejszy się zakres przedmiotu umowy) i wartości jednej [ 1 ] godziny, to jest: __________________ __/100 [ _____,___ ]
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1    Nazwa: Szkolenia w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" obejmujące: a) Usługę przeprowadzenia szkoleń w celu podniesienia kluczowych kompetencji dla studentów Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. b) Certyfikację studentów Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" (szkoleń z pkt. a) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Szkolenia w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" obejmujące: a) Usługę przeprowadzenia szkoleń w celu podniesienia kluczowych kompetencji dla studentów Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. b) Certyfikację studentów Uniwersytetu Opolskiego w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!" (szkoleń z pkt. a) zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4, 80500000-9,
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 30/06/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
Cena60.00
Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym osób wyznaczonych do realizacji zamówienia10.00
Doświadczenie30.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia w Części nr 1 (poszczególne zadania opisano w załączniku 1A do SIWZ) w ramach: Zadania nr 1: od zawarcia umowy do trzydziestego czerwca dwa tysiące siedemnastego [ 30.06.2017 ] roku. Zadania nr 2: od zawarcia umowy do trzydziestego pierwszego maja dwa tysiące siedemnastego [ 31.05.2017 ] roku. Zadania nr 3: od zawarcia umowy do trzydziestego czerwca dwa tysiące siedemnastego [ 30.06.2017 ] roku. 2.Kryteriami oceny ofert są: w części nr 1: 1. "Cena" - waga sześćdziesiąt [ 60,00 ] punktów 2."Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" - waga dziesięć [ 10,00 ] punktów 3. "Doświadczenie (minimum osiemdziesięcio [ 80 ] godzinne) osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w zakresie prowadzenia szkoleń (dla grupy minimum piętnastu [ 15 ] osób)" - waga trzydzieści [ 30,00 ] punktów


Część nr: 4    Nazwa: Usługa moderacji spotkań metodą projektową dla grupy studentów z kierunku Informatyka w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!".

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa moderacji spotkań metodą projektową dla grupy studentów z kierunku Informatyka w ramach projektu "Gotowi na rynek pracy!".
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:

KryteriaZnaczenie
CENA60.00
Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym osób wyznaczonych do realizacji zamówienia10.00
Doświadczenie30.00
6) INFORMACJE DODATKOWE: Kryteriami oceny ofert są w części nr 4: 1. "Cena" - waga sześćdziesiąt [ 60,00 ] punktów 2. "Znajomość języka obcego na poziomie komunikatywnym osób wyznaczonych do realizacji zamówienia" - waga dziesięć [ 10,00 ] punktów 3. "Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w samodzielnej koordynacji działań zespołu minimum pięcio [ 5 ] osobowego" - waga trzydzieści [ 30,00 ] punktów


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.