Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Rybnik: leasing pojazdów do transportu chorych
Numer ogłoszenia: 166569 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0324291000, 4291288, fax 032 4291225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: leasing pojazdów do transportu chorych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest leasing pojazdów do transportu chorych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku. Specyfikację zamówienia określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznik nr 1A do tego dokumentu - tj. formularz specyfikacji technicznej. Zamówienie podzielone jest na 2 pakiety (części). Poszczególne części zamówienia charakteryzuje załącznik I do niniejszego ogłoszenia (Informacje dotyczące ofert częściowych). Po zakończeniu postępowania zostaną zawarte umowy leasingowe na okres 4 lat. Zamówienie przewiduje prawo opcji - tj. możliwość wykupu pojazdów, będących przedmiotem umowy leasingu po jej upływie (zgodnie z zapisami umowy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.14.00.00 - Usługi leasingu finansowego3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego Oryginalny kod CPV: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.41.22 - Pojazdy do transportu chorych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy. Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie ww. warunków wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. niżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Stosowne oświadczenie zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w przypadku dokumentów nr 2 do nr 4 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz..U. 2006 Nr 87, poz. 605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie szpitala (kancelaria - w budynku Administracji, pok. nr 1), dodatkowe informacje zawarto w punkcie IV.3.6..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku, ul. Energetyków 46, 44-200 Rybnik; oferty należy składać w sekretariacie, w budynku Administracji - pok. 23..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać w wersji elektronicznej z ww. strony internetowej zamawiającego lub w formie pisemnej: u zamawiającego - w godzinach pracy kasy, tj. 9:00-13:00 (płatność w kasie) albo pocztą za pobraniem. Adres strony internetowej oraz miejsce wydawania specyfikacji - jak w punkcie IV.3.1. Wzory wniosków o wydanie specyfikacji lub jej przesłanie za pobraniem dostępne są na stronie internetowej szpitala (wnioski należy złożyć w formie pisemnej powołując się na nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego podaną w punkcie II.1.1 i numer referencyjny: LSOR-92-pPN/33-2008). Koszt specyfikacji: 22,00 zł (nie obejmuje kosztów przesłania). Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia o posiadaniu dla zaoferowanych w leasing pojazdów oraz całego ich wyposażenia wszelkich wymaganych przepisami prawa dopuszczeń do obrotu i gotowości do ich udostępnienia na żądanie zamawiającego (także przed rozstrzygnięciem przetargu - w ramach udzielanych na wezwanie zamawiającego wyjaśnień). Wymaga także dołączenia do formularza 1A wymienionych w nim dokumentów - tj.: aktualnego świadectwa homologacji oferowanego pojazdu - pojazd specjalny sanitarny przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, aktualnego świadectwa homologacji oferowanego pojazdu - pojazd specjalny sanitarny, certyfikatów CE. W/w dokumenty należy przedłożyć dla wszystkich pozycji obu pakietów gdzie wymagano.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leasing trzech pojazdów do transportu chorych 9-cio miejscowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing trzech pojazdów do transportu chorych 9-cio miejscowych na okres 4 lat..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00-3, 34.11.41.22-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leasing jednego pojazdu do transportu chorych min. 5-cio miejscowego (w tym jedna osoba na noszach).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leasing jednego pojazdu do transportu chorych min. 5-cio miejscowego (w tym jedna osoba na noszach) na okres 4 lat.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.14.00.00-3, 34.11.41.22-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu oraz subskrypcji licencji dla systemu równoważenia ruchu f5 serii i10600 oraz subskrypcji dla r5800 przez 12 miesięcy
- Dostawa i wdrożenie w sieci Zamawiającego redundantnego routera z przeniesieniem konfiguracji z rozwiązania dotychczasowego (CISCO Catalyst)
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla potrzeb wykonania modernizacji instalacji hydrantowej w budynku Oddziału ZUS w Rybnik przy ul. Jankowickiej 13.
- Rozbudowa wiaduktu drogowego nad torami kolejowymi w ciągu DP 5613S - ul. Pojdy w Czerwionce-Leszczynach
- Eksploatacja osadnika nr V ZPMW w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Jankowice
- Świadczenie usług serwisowych dla systemu backup (kopii bezpieczeństwa) DataDomain 6300
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego wozu asenizacyjnego z aplikatorem doglebowym w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu osobowego
- "Zakup samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego"
- Udzielenie leasingu operacyjnego na finansowanie inwestycji pn. "Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego.
- Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Czarna Dąbrówka w formie leasingu operacyjnego
więcej: Pojazdy do transportu chorych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.