eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dęblin › Dostawa materiałów budowlanych różnych - Nr 14/13/N

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-25

Dęblin: Dostawa materiałów budowlanych różnych - Nr 14/13/N
Numer ogłoszenia: 166568 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125360 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego, ul. Brygady Pościgowej 5, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 75 25, faks 81 551 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych różnych - Nr 14/13/N.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych różnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz w załączniku nr 1 do SIWZ tj.: formularzu ofertowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony będzie na 2 części: Gr. I A i B - Materiały budowlane sypkie i glazury Gr. II A i B - Stolarka drzwiowa Wykonawca zobowiązuje się wystawić oddzielne faktury dla poszczególnych grup i podgrup A i B. 3. Materiały budowlane wyszczególnione w formularzu ofertowym w grupie I, II wykonawca dostarczy jednorazowo, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy. 4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały budowlane do miejsca wskazanego przez zamawiającego - do magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie - Dęblin Lotnisko. Dostawa winna nastąpić w dzień pracy Zamawiającego, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 800-1300. O szczegółowym terminie dostawy Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego telefonicznie lub faksem minimum z jednodniowym wyprzedzeniem. 5. Wszystkie dostarczone materiały budowlane powinny być fabrycznie nowe i oryginalne, nie mogą posiadać śladów uszkodzenia ani wcześniejszego używania. Dostarczone materiały muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w załączniku nr 1 do SIWZ formularzu ofertowym oraz być opakowane w fabryczne opakowania producenta. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały do magazynu Infrastruktury na własny koszt i niebezpieczeństwo. Do momentu odbioru dostarczonych materiałów przez zamawiającego niebezpieczeństwo związane z ich utratą lub uszkodzeniem ponosi wykonawca. Z tytułu załadunku, transportu oraz rozładunku materiałów wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 7. Przy dostawie materiałów Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, karty charakterystyki, oraz wszystkie niezbędne dokumenty, określone w formularzu ofertowym dla poszczególnych materiałów, dopuszczające te materiały do powszechnego użytku i stosowania. 8. Ilościowy i jakościowy odbiór dostarczonych materiałów zostanie dokonany w miejscu ich dostawy, wymienionym w pkt. 4 przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. Z czynności odbioru dostarczonych materiałów zostanie sporządzony protokół odbioru, stanowiący podstawę do wystawienia faktury VAT. 9. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały posiadające następujące terminy przydatności do użycia: 1. co najmniej 5 miesięcy - materiały określone w formularzu ofertowym w Grupie I A poz. 2; Grupie I B poz. 8, poz. 9, poz. 14; 2. co najmniej 8 miesięcy - materiały określone w formularzu ofertowym w Grupie I A poz. 7; Grupie I B poz. 12; 3. co najmniej 11 miesięcy - materiały określone w formularzu ofertowym w Grupie I A - poz. 1, poz. 3, poz. 4, poz. 5, poz. 6; Grupie I B poz. 10, poz. 11, poz. 13, poz. 15, poz. 16, poz. 17, poz. 18, poz. 19, poz. 20, poz. 21, - liczony od dnia dostawy materiałów, potwierdzanej protokołem odbioru materiałów. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały objęte gwarancją jakości na następujące okresy: 1. minimum 11 miesięcy - materiały określone w formularzu ofertowym w Grupie II A; Grupie II B poz. 29, poz. 30, poz. 31, poz. 32, poz. 33, poz. 34, poz. 35; 2. gwarancji udzielanej przez producenta - materiały określone w formularzu ofertowym w Grupie I B poz. 22, poz. 23, poz. 24, poz. 25, poz. 26; Grupie II B - poz. 36, - liczone od dnia dostawy materiałów, potwierdzanej protokołem odbioru materiałów. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 12. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się także w ogólnych warunkach umowy załącznik Nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Materiały budowlane sypkie i glazury

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METALZBYT - HURT Sp. z o.o, ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16906,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18718,54

  • Oferta z najniższą ceną: 18718,54 / Oferta z najwyższą ceną: 23851,17

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Stolarka drzwiowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATUT-BIS Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Usługowo-Handlowe Jolanta Wójcik, ul. Diamentowa 1, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10202,97 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15169,59

  • Oferta z najniższą ceną: 15169,59 / Oferta z najwyższą ceną: 25088,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.