eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Dostawa okien PCV i stolarki drzwiowej wraz z montażem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Pułtusk: Dostawa okien PCV i stolarki drzwiowej wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 166557 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Miejskie Nr 5, ul. 17 Stycznia 6, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6925204, fax 023 6926686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa okien PCV i stolarki drzwiowej wraz z montażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Dostawa okien PCV i stolarki drzwiowej wraz z montażem według projektu autorstwa Zbigniewa Góreckiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Usługi, Projektowanie i Nadzór Budowlany tech. arch. Zbigniew Górecki, 06-126 Gzy, Nowe Przewodowo 19. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Demontaż istniejącej stolarki okiennej drewnianej, - Montaż nowej stolarki okiennej z PCV, - Obrobienie tynkiem ościeży okiennych z malowaniem emulsyjnym, - Wymianę obróbek blacharskich parapetów okiennych zewnętrznych na obróbki z blachy powlekanej, - Demontaż istniejącej stolarki drzwiowej drewnianej, - Montaż nowej stolarki aluminiowej drzwiowej. Roboty należy wykonać bez naruszenia istniejącej konstrukcji budynku. Charakterystyka okien: § MATERIAŁ PCV ( MIN. 4-KOMOROWE) § KOLOR BIAŁY RAL § OKUCIA OBWIEDNIOWE § SZYBY ZESPOLONE K=1.1, FLUAT, (4-16-4 LUB 4-12-4) w tym: 3szt. okien z oszkleniem szybami bezpiecznymi 33.1/14/4 (bezpieczna od zewnątrz), § SKRZYDŁA ROZWIERNO UCHYLNE § FUNKCJA ROZSZCZELNIENIA § WYKONANIE NA MIARĘ Charakterystyka drzwi zewnętrznych: · MATERIAŁ ALUMINIUM MB45 · KOLOR BIAŁY RAL · OKUCIA ROTO NT · JEDNOSKRZYDŁOWE szt.3 i DWUSKRZYDŁOWE szt.1 (1 skrzydło z ryglem) · DRZWI ZEWNĘTRZNE Z PRZEGRODĄ TERMICZNĄ · WYPEŁNIENIE COSMOTERMEM 24MM · KLAMKA I ZAMEK WPUSZCZANY · WYKONANIE NA MIARĘ. WYKAZ STOLARKI OKIENNEJ Z PCV Wym. 245 x 215 cm x 37 szt. = 194,9 m2 Wym. 85 x 145 cm x 12 szt. = 14,8 m2 Wym. 100 x 215 cm x 5 szt. = 10,8 m2 Razem: ilość 54 szt., pow.220,5 m2 WYKAZ PARAPETÓW Z BLACHY POWLEKANEJ Wym. 250 x 30 cm x 37 szt. = 27,75 m2 Wym. 85 x 30 cm x 12 szt. = 3,24 m2 Wym. 105 x 30 cm x 5 szt. = 1,58 m2 Razem: ilość 54 szt., pow.32,57 m2 WYKAZ STOLARKI DRZWIOWEJ Z ALUMINIUM. Wym. 95 x 205 cm x 2 szt. = 3,9 m2 Wym. 95 x 240 cm x 1 szt. = 2,3 m2 Wym. 185 x 205 cm x1 szt. = 3,8 m2 Razem: ilość 4 szt., pow.10,0 m2 Dodatkowe informacje techniczne Tynki - obróbki ościeży zewnętrznych i wewnętrznych - tynk cem.wap. kl.IV, malowany farbami emulsyjnymi. Obróbki blacharskie - parapety zewnętrzne okien z blachy powlekanej grub.0,55mm (kolor - ciemny brąz). 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane okna posiadały profile okienne w klasie A, bezołowiowe, atest PZH, aprobatę ITB oraz atest o trudnopalności. 4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany pod ścisłym nadzorem technicznym, zgodnie z P.N. i obowiązującymi przepisami budowlanymi oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 5. Użyte materiały budowlane oraz wszystkie elementy budowlane powinny posiadać certyfikaty lub inny dokument stwierdzający przydatność do stosowania. 6. Wykonawca zobligowany jest do wizji budynku dla którego dostarczane są okna. 7. Montaż okien powinien być przeprowadzony w sposób zapewniający bezpieczne funkcjonowanie przedszkola, a także instytucji znajdujących się w sąsiedztwie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 28.12.22.00 - Drzwi Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.12.00 - Drzwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a. Wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia. b. Przez dostawy odpowiadające swym rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę i montaż okien o wartości brutto co najmniej 80. 000,00 PLN każda. c. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: kadrą uprawnioną do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz potwierdzoną przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa, d. Wykonawca musi wykazać, że oferowane przez niego okna posiadają profile okienne w klasie A, bezołowiowe, atest PZH, aprobatę ITB oraz atest o trudnopalności. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a. Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 80. 000,00 PLN. b. Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 PLN, 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 Pzp. 5) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a. ustanowiony musi być pełnomocnik do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne, b. każdy z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp i musi spełniać wymogi o których mowa w art. 22 pzp, c. dla potwierdzenia spełnienia warunków każdy Wykonawca składa oddzielnie oświadczenia i dokumenty wskazane w sekcji VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy dostarczyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań określonych art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity (Dz.U z 2007 r. Nr 223 poz. 1655)- na formularzu zgodnym z Załącznikiem nr 4. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, lokalizacji, okresu realizacji i nazwy Zamawiającego - wg załącznika nr 5 do SIWZ wraz z dokumentami poświadczającymi ich należyte wykonanie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg Załączniku nr 6 do SIWZ. Do wniosku należy załączyć: - potwierdzoną kopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanej, - aktualne zaświadczenia o przynależności tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - oryginalne oświadczenia osób wskazanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji zamówienia o wyrażeniu zgody na podjęcie tych funkcji w związku realizacją niniejszego zamówienia 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 100. 000,00 PLN. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie co najmniej 80.000,00 PLN - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wymagane przez Zamawiającego dokumenty poświadczające, że oferowane okna posiadają profile okienne w klasie A, bezołowiowe, atest PZH, aprobatę ITB oraz atest o trudnopalności. 10. Potencjalni Wykonawcy z innych państw członkowskich mogą składać dokumenty równoważne odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienie oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uzupełnione dokumenty lub oświadczenia powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia. 12. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umpultusk.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Miejskie nr 5 Ul. 17 Stycznia 6 06-100 Pułtusk.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Miejskie nr 5 Ul. 17 Stycznia 6 06-100 Pułtusk.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: budżet Przedszkola Miejskiego nr 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.