To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-22
Warszawa: Wykonanie i dostawa ulotek i plakatów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 166548 - 2012; data zamieszczenia: 22.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 113824 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa ulotek i plakatów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa ulotek i plakatów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie Część 1 - Plakaty promujące spotkania informacyjne Bezpieczny wyjazd bezpieczny powrót Część 2 - Plakaty i ulotki promujące Dzień Informacyjny EURES Część 3- Ulotki i plakaty na Dzień Otwarty WUP Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00 - Druki i produkty podobne 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 22.14.00.00 - Ulotki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Plakaty promujące spotkania informacyjne Bezpieczny wyjazd bezpieczny powrót
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"AD ASTRA 69" S.C. J.BIELAWSKI P.WIŚNIEWSKI
- AD ASTRA 69 s.c. J. Bielawski, P. Wiśniewski, ul. Ułanów 10, 20-554 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150,00
Oferta z najniższą ceną: 123,00 / Oferta z najwyższą ceną: 473,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Plakaty i ulotki promujące Dzień Informacyjny EURES
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REWERSART Agencja Reklamowo-Projektowa Agnieszka Piskorska, Teodorówka 54B, 38-450 Dukla, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 796,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 925,00
Oferta z najniższą ceną: 925,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2275,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Ulotki i plakaty na Dzień Otwarty WUP
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER Monika Zapendowska, ul. Górska 9D/20, 00-740 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 827,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 473,80
Oferta z najniższą ceną: 445,95 / Oferta z najwyższą ceną: 1322,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa pościeli i bielizny pościelowej dla Domu Studenckiego "Pineska-Tulipan"
- Zakup subskrypcji, licencji czasowych i wsparcia merytorycznego do oprogramowania Trellix i Trend Micro Deep Security
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów na potrzeby obsługi konferencji i spotkań w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym.
- Inwentaryzacja budowlana wraz z oceną techniczną obiektów i instalacji przemysłowych przy ul. Szarych Szeregów 5 w Warszawie.
- Dostawa płynów infuzyjnych, płynów do dializ, płynów do irygacji określonych w 2 pakietach.
- Usługa kompleksowej organizacji 9 warsztatów poświęconych tematyce zdrowia psychicznego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- "Wykonanie oraz dostawa teczek na dyplomy ukończenia studiów oraz teczek na suplement do dyplomu"
- AD/ZP/52/25 "Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek FARGO HDP 8500 oraz blankietów elektronicznych legitymacji studenckich oraz doktoranckich z podziałem na części (pakiety)".
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Sterylizatornii.
- Dostawa druków i formularzy dla KWP woj. dolnośląskiego.
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych dla 1. RBLog
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.