eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Przeworsk: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR
Numer ogłoszenia: 166540 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Krakowska 11, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 16 649 09 10, faks 16 649 09 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt. Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez PCPR w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez PCPR.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursów oraz szkoleń w związku z realizacją projektu pt.Program aktywizacji społecznej w Powiecie Przeworskim, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku na podstawie umowy zawartej z Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie w podziale na VII części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich VII CZĘŚCI zamówienia. 1.W ramach organizacji i przeprowadzenia kursów oraz szkoleń przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie autorskich programów zajęć oraz ich realizację, nadzór metodyczny i organizacyjny nad realizacją kursów i szkoleń. Wykonawca zapewni, że programy szkoleń i kursów zawodowych i ich przeprowadzenie odbędzie się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 2.Kursy i szkolenia Wykonawca zrealizuje dla wskazanej liczby Uczestników Projektu, we wskazanej liczbie godzin dydaktycznych (1 godz = 45 min.) oraz we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego programem szkoleń. 3.Szkolenia i kursy mają zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownych dokumentów: certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełnienia przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216 ). 4.Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godzin dydaktycznych 8 godzin dziennie- zapis ten nie dotyczy CZĘŚCI I zamówienia. 5.Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, specjalistyczny sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników. 6. Wykonawca zapewnia warunki zgodnie z przepisami BHP. 7. Wykonawca zapewnia wyżywienie: obiad składający się z 2 dań, serwis kawowy, na który składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka. 8.Wykonawca pokrywa koszty ubezpieczenia uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków NW (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze szkolenia). 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącego nadzoru nad procesem szkolenia uczestników na każdym jego etapie. 10.Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i kursach oraz związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9, 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstąpił od wnoszenia wadium przez Wykonawców zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie przez Zamawiającego w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi szkoleniowe o podobnym przedmiocie zamówienia o wartości 40.000 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) każda, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, w przypadku ubiegania się o każdą z części zamówienia, zgodnie z Zał. Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w wykazie stanowiącym Zał. Nr 5 do SIWZ, iż dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w przygotowaniu i prowadzeniu zamówienia, posiadającą doświadczenie w postaci zrealizowania co najmniej jednego szkolenia zgodnego z przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem Części zamówienia, na które ubiegający się składa ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty programu szkoleń, osobno dla każdej części zamówienia zgodnie z Zał. Nr 7 do SIWZ w zakresie umożliwiającym skonfrontowanie danych z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 pkt 1-4 ustawy Pzp wg wzoru zgodnie z Zał. Nr 2 do SIWZ. 2.Formularz Oferty sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1 do SIWZ; 3.Formularz cenowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 1.1 do SIWZ; 4. Parafowany projekt umowy Zał. Nr 8 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.przeworsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ul. Krakowska 11 37-200 Przeworsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Przeworsku ul. Krakowska 11 37-200 Przeworsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Trening kompetencji społecznych dla I grupy - w formie wyjazdowej (instrument aktywizacji społecznej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program warsztatów powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu: komunikacja interpersonalna; powstawanie konfliktów i sposoby ich rozwiązywania; asertywność w życiu i pracy zawodowej, wzmacnianie poczucia własnej wartości, umiejętności społeczne. Miejsce szkolenia: Ośrodek Szkoleniowy w maksymalnej odległości do 150 km od siedziby zamawiającego. Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia. Usługa szkoleniowa obejmuje 3 dni szkoleniowe. Liczba osób biorących udział w treningu: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych (młodzież w wieku 18 -25 lat). Liczba certyfikatów: 10. Liczba godzin dydaktycznych: 20 h. Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 11, w tym 10 uczestników szkolenia i 1 pracownik socjalny, zatrudniony w projekcie. Realizacja: w terminie16.08.- 20.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie wyjazdowe. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zapewnienie atrakcyjnego ośrodka szkoleniowego, o standardzie co najmniej 2 - gwiazdkowym, z zakwaterowaniem i wyżywieniem oraz salami dydaktycznymi - maksymalna odległość 150 km od siedziby zamawiającego. Zakwaterowanie z zapleczem socjalnym i sanitarnym dla 11 osób, w tym 1 opiekun grupy, 7 kobiet i 3 mężczyzn. Pokoje z łazienkami w układzie: 1 pokój - 1 osobowy, pozostałe 2 lub 3 i 4 osobowe. Zapewnienie wyżywienia: I dzień szkolenia - obiad, serwis kawowy, kolacja; II dzień szkolenia: śniadanie, serwis kawowy, obiad, serwis kawowy, kolacja; III dzień szkolenia: śniadanie, serwis kawowy, obiad. Na serwis kawowy składa się: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka. Wykonawca poniesie koszty opłaty klimatycznej oraz zapewni przejazd wszystkich uczestników (bus) na trasie Przeworsk - miejsce szkolenia - Przeworsk..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening pracy w formie stacjonarnej dla II grup (instrument aktywizacji społecznej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program warsztatów powinien zawierać m.in. zagadnienia z zakresu: rynek pracy, wartości płynące z posiadania pracy, rozwój zawodowy, plusy i minusy bezrobocia, bilans posiadanych zasobów - określenie mocnych i słabych stron, sprecyzowanie zainteresowań; umiejętności i metody poszukiwania pracy, analiza ofert i ogłoszeń o pracę; przygotowanie i opracowanie podstawowych dokumentów aplikacyjnych - życiorys zawodowy CV, list motywacyjny, podanie o pracę; prezentacja, przygotowanie do rozmów kwalifikacyjnych, błędy popełniane w trakcie spotkań z pracodawcą i ich unikanie.Miejsce szkolenia: Przeworsk. Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 cykle szkoleń po 3 dni szkoleniowe dla każdej z II grup, łącznie 6 dni. Liczba grup szkoleniowych: II grupy, w tym I grupa 10 - osobowa, II grupa 20 - osobowa. Liczba osób biorących udział w warsztatach: 30 osób. Liczba certyfikatów: 30. Liczba godzin dydaktycznych: 20 h dla każdej grupy szkoleniowej, łącznie 40 h. Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 30, w tym: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - młodzież w wieku 18 - 25 lat (I grupa) i 20 osób niepełnosprawnych, kobiety w wieku 20 - 50 lat i mężczyźni do 55 r.ż. (II grupa). Realizacja: - w okresie 23.08. - 27.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne I grupa - 10 osobowa. - w okresie 01.11.- 15.11. 2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne II grupa - 20 osobowa, Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.Miejsce szkolenia: Przeworsk. Forma przeprowadzonych szkoleń: warsztaty, ćwiczenia. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 cykle szkoleń po 3 dni szkoleniowe dla każdej z II grup, łącznie 6 dni. Liczba grup szkoleniowych: II grupy, w tym I grupa 10 - osobowa, II grupa 20 - osobowa. Liczba osób biorących udział w warsztatach: 30 osób. Liczba certyfikatów: 30. Liczba godzin dydaktycznych: 20 h dla każdej grupy szkoleniowej, łącznie 40 h. Liczba osób biorących udział w całym założeniu: 30, w tym: 10 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych - młodzież w wieku 18 - 25 lat (I grupa) i 20 osób niepełnosprawnych, kobiety w wieku 20 - 50 lat i mężczyźni do 55 r.ż. (II grupa). Realizacja: - w okresie 23.08. - 27.08.2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne I grupa - 10 osobowa. - w okresie 01.11.- 15.11. 2010r. w układzie 3 dni (20 h), szkolenie stacjonarne II grupa - 20 osobowa, Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - kelner - barman (instrument aktywizacji edukacyjnej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu przygotowania sali konsumpcyjnej do obsługi kelnerskiej oraz bufetu do pracy, kompleksowej obsługi konsumenta na sali konsumpcyjnej i przy barze, obsługiwania uczestników przyjęć okolicznościowych, udzielania konsumentowi informacji dotyczących potraw i napojów, doradzania konsumentowi w zakresie wyboru potraw i napojów, sporządzania i wykańczania potraw w obecności konsumenta, sporządzania napojów mieszanych bezalkoholowych i alkoholowych, przygotowywania naczyń oraz szkła, obsługiwania uczestników przyjęć okolicznościowych, układania karty menu oraz win i wódek, posługiwania się maszynami, urządzeniami i drobnym sprzętem, niezbędnym przy wykonywaniu czynności zawodowych z zastosowaniem zasad bhp i p.poż. w pracy, dokonywania rozliczeń materiałowych, technologicznych i finansowych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: kelner -barman. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 6. Liczba certyfikatów - 6. Liczba godzin: 120 h. Realizacja 01.07. - 12.08.2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - pielęgnacja kończyn górnych (instrument aktywizacji edukacyjnej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu dermatologicznych schorzeń dłoni, manicure tradycyjnego i biologicznego, metod przedłużania paznokci, zdobnictwa paznokci. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: manicurzystka, modelistka. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 5. Liczba certyfikatów - 5. Liczba godzin - 158 h. Realizacja 01.07. -12.08.2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - spawacz metodą TIG (instrument aktywizacji edukacyjnej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie teoretyczne i praktyczne mające na celu zdobycie przez uczestnika kursu umiejętności spawania łukowego elektrodą wolframową (metoda TIG) w zakresie wykonywania spoin pachwinowych złączy blach i rur oraz uzyskanie uprawnień w odpowiednim zakresie wg wymagań normy PN EN 287 -1 lub PN EN 287 - 2. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: Spawacz metodą TIG. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 1. Liczba certyfikatów - 1. Liczba godzin - 112 h. Realizacja 01.07. -12.08.2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - operator koparko-ładowarki (instrument aktywizacji edukacyjnej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia: musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu użytkowania eksploatacyjnego, dokumentacji technicznej, bezpieczeństwa i higieny pracy, silników spalinowych, budowy koparko - ładowarki, technologii robót, elementów hydrauliki, podstaw elektrotechniki oraz zajęcia praktyczne zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263). Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: operator koparko-ładowarki. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie - 3. Liczba certyfikatów - 3. Liczba godzin - 176 h. Realizacja: 01.09. - 30.10. 2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: nie ma..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs przygotowania zawodowego - sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i obsługą komputera (instrument aktywizacji edukacyjnej)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia musi zawierać m.in. zagadnienia z zakresu przepisów prawnych obowiązujących w sprzedaży, dokumentacji księgowej, profesjonalnej obsługi klienta, techniki sprzedaży, negocjacji handlowych, marketingu sprzedaży, znaków pieniężnych, obsługi komputera z systemem operacyjnym MS Windows, edytora tekstowego MS Word, sprzedaży internetowej, arkusza kalkulacyjnego MS Excel, obsługi programów wspomagających sprzedaż, obsługi kas fiskalnych. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: sprzedawca. Miejsce szkolenia: Przeworsk lub inna miejscowość do 40 km od siedziby Zamawiającego. Liczba osób biorących udział w kursie: 15. Liczba certyfikatów: 15. Liczba godzin: 160 h. Realizacja: 01.09. - 30.10 2010r. Dodatkowe zadania Wykonawcy: Zwrot kosztów przejazdu wszystkich uczestników kursu z: miejsce zamieszkania - miejsce szkolenia - miejsce zamieszkania wg zasad przewidzianych dla Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.