Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Myślenice: Świadczenie usługi Lidera Szkolnego
Numer ogłoszenia: 166525 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. M. Reja 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 12 2720456, faks 12 2721214.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenicki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi Lidera Szkolnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest na wykonywanie czynności Lidera Szkolnego w Zespole Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach prowadzącym kształcenie zawodowe oraz uczestniczącym w realizacji projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją systemowego projektu - Województwa Małopolskiego, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego - Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, realizowanego w partnerstwie z Powiatem Myślenickim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolenia zawodowego. Podstawowe obowiązki Lidera: 1. terminowa i zgodna z planem realizacja poszczególnych działań w szkołach zawodowych w ramach projektu ,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, 2. miesięczne składanie dokumentów: raport lidera szkolnego z wykonanych czynności w danym miesiącu rozliczeniowym, ewidencja czasu pracy (zał. nr 1 do umowy), rachunek za dany miesiąc rozliczeniowy (zał. nr 2 do umowy), oświadczenie do niniejszego rachunku (zał. nr 3 do umowy), 3. nadzorowanie jakości staży wizyt zawodoznawczych, praktyk realizowanych u przedsiębiorców oraz kursów m. in. przez przeprowadzanie ankiet badających poziom zadowolenia ucznia, 4. promowanie kursów zawodowych i innych form wsparcia realizowanych w ramach projektu ,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce np. angażowanie samorządów uczniowskich w promowanie projektu, organizacja ewentualnych spotkań samorządów uczniowskich z przedstawicielami Lidera partnerstwa, informowanie Rady Pedagogicznej szkoły o działaniach projektowych, uczestnictwo w wywiadówkach szkolnych w celu informowania rodziców o możliwości udziału młodzieży w projekcie, obsługa stoiska informacyjnego w trakcie wydarzeń edukacyjnych, itp., 5. przeprowadzanie rekrutacji uczniów szkół zawodowych na kursy zawodowe, praktyki zawodowe, staże wizyty zawodoznawcze, 6. współpraca z liderami szkolnymi w pozostałych szkołach zawodowych z terenu powiatu myślenickiego uczestniczących projekcie ,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, 7. współpraca z pracownikami powiatowego biura projektu ,,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, 8. właściwe oznaczenie szkoły, sal i sprzętów zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach POKL na terenie szkoły, 9. przygotowywanie istotnych warunków zamówień publicznych dot. realizacji kursów, staży-wizyt zawodoznawczych, zakupu sprzętu do przyszkolnych pracowni w ramach projektu ,Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, 10. prowadzenie bazy danych uczniów, 11. dyspozycyjność dla uczniów z Zespołu Szkół im. A. Średniawskiego w Myślenicach oraz możliwość wykonywania zlecenia poza godzinami pracy etatowej, 12. wykonywanie innych zadań związanych z realizacją projektu.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania dla realizacji niniejszego zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeżeli wykonawca w opisanym zakresie oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą mającą wykonywać czynności lidera szkolnego, która spełnia następujące warunki: - Wykształcenie wyższe - Minimum pięcioletni staż pracy w placówce oświatowej - Znajomość problematyki kształcenia zawodowego - Umiejętności w zakresie obsługi komputera (MS Office: Word, Excel)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uważa się za spełniony jeśli wykonawca oświadczy, że spełnia warunki, dotyczące znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Ofertę sporządzoną w oparciu o Formularz oferty wraz załącznikami, zgodne z treścią specyfikacji i podpisaną przez osoby upoważnione / pełnomocne do reprezentowania wykonawcy. - Pełnomocnictwo dla osób upoważnionych do podpisania oferty (w przypadku podpisywania oferty przez osoby upoważnione) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. W przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wspólnie wymaga się pełnomocnictwa dla lidera reprezentującego wykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenicki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 10:00, miejsce: dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Dostawy jarzyn i owoców
- Dostawy artykułów i drobnego sprzętu wielorazowego użytku
- Zakup i dostawa ciągnika z beczką na wodę oraz koparko-ładowarki
- Remont utwardzonej nawierzchni dojścia do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Słowackiego 36 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m
- Remont magazynu OLiOC zlokalizowanego w podziemiach budynku "C" KP PSP Myślenice
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.