Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI
W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16
Numer ogłoszenia: 166510 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy, ul. Szwoleżerów 5/104, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3366126, 3366157, fax 022 3366192.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.00.00 - Usługi związane z budownictwem Kod CPV wg słownika 2008: 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 8.200,00 zł w przypadku składania ofert na wszystkie części zamówienia; w przypadku składania ofert częściowych: 1. część przetargowa nr 1 - 300 zł 2. część przetargowa nr 2 - 300 zł 3. część przetargowa nr 3 - 1100 zł 4. część przetargowa nr 4 - 3000 zł 5. część przetargowa nr 5 - 1000 zł 6. część przetargowa nr 6 - 1000 zł 7. część przetargowa nr 7 - 1500 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rozdz. IV SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c) aktualne informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d)aktualne informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e)dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości określonej w rozdziale VI SIWZ 4)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej 2 zamówienia przez co najmniej 1 rok wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 5)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie graniczne dla poszczególnych części zamówienia określonej w rozdziale III SIWZ c)dokument potwierdzający, że składający ofertę upoważniony jest do zaciągania zobowiązania o wartości wskazanej w ofercie, np.: kopia uchwały wspólników lub kserokopia umowy spółki (na podstawie art. 230 KSH).Ww. oświadczenie dotyczy spółek z o.o., których kapitał zakładowy jest dwukrotnie mniejszy niż wartość zaciąganego zobowiązania. 6)realność oferty: termin wykonania zamówienia oraz oferowane ceny jednostkowe roboczogodziny kosztorysowej (z narzutami) - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)złożenie oferty - wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ wraz z załączonymi dokumentami wymienionymi w rozdz. IV SIWZ 2)wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)wykonawca nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert c) aktualne informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert d)aktualne informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert e)dokument potwierdzający wniesienie wadium w wysokości określonej w rozdziale VI SIWZ 4)wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności, jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia co najmniej 2 zamówienia przez co najmniej 1 rok wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ 5)wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp): a)oświadczenie wykonawcy złożone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wynagrodzenie graniczne dla poszczególnych części zamówienia określonej w rozdziale III SIWZ c)dokument potwierdzający, że składający ofertę upoważniony jest do zaciągania zobowiązania o wartości wskazanej w ofercie, np.: kopia uchwały wspólników lub kserokopia umowy spółki (na podstawie art. 230 KSH).Ww. oświadczenie dotyczy spółek z o.o., których kapitał zakładowy jest dwukrotnie mniejszy niż wartość zaciąganego zobowiązania. 6)realność oferty: termin wykonania zamówienia oraz oferowane ceny jednostkowe roboczogodziny kosztorysowej (z narzutami) - zgodnie z wypełnionym i podpisanym przez uprawnione osoby formularzem ofertowym - załącznikiem nr 1 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 pok. 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Zakładzie Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy 00-464 Warszawa ul. Szwoleżerów 5 w kancelarii (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 1 ul. Dzielna 10a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 1, 4, 6, 9, 11, 14 i 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 4 ul. Jezuicka 1/3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 6 ul. Kredytowa 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 9 ul. Gałczyńskiego 12a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 9.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 11 ul. Wilcza 38a.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 11.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 14 ul. Wilcza 2/4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 14.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZGN Administracja Domów Komunalnych Nr 16 ul. Oleandrów 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŚWIADCZENIE USŁUG KONSERWACYJNYCH W BRANŻY OGÓLNOBUDOWLANEJ W NIERUCHOMOŚCIACH STANOWIĄCYCH 100 % WŁASNOŚCI M. ST. WARSZAWY, ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŚRÓDMIEŚCIE, ADMINISTRACJE DOMÓW KOMUNALNYCH nr 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remonty jezdni o nawierzchni bitumicznej, remonty cząstkowe ulic o nawierzchni bitumicznej, awaryjne czyszczenie kanalizacji deszczowej na drogach gminnych położonych na terenie dzielnicy Praga-Połud
- Wykonanie napraw bieżących poszycia dachowego w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Dostawa materiałów elektrycznych i oświetleniowych do doświetlenia przejść dla pieszych na terenie Dzielnicy Bielany w Warszawie
- Zakup, dostawa i wymiana dźwigu osobowego platformowego pionowego CIBES HISS A-5000 rok produkcji 1999 r. dla niepełnosprawnych wraz z wykonaniem dokumentacji projektowo-montażowej.
- Remont obiektów w III Oddziale ZUS w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona różnorodności biologicznej w Parku w Ujeźdźcu
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1" w kompleksie sportowo - rekreacyjnym "Termy Maltańskie".
- Budowa pętli autobusowej przy ul. Wspólnej i ul. Piotrowskiej w miejscowości Szczytniki, gmina Kórnik
- Świadczenie usług kominiarskich w zasobach gminnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Powiatu Hrubieszowskiego - budynki Zespołu Szkół Nr 1
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.