eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SierpcRemont posadzek w budynku warsztatu samochodowego Spółki EMPEGEK Sierpc



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Sierpc: Remont posadzek w budynku warsztatu samochodowego Spółki EMPEGEK Sierpc
Numer ogłoszenia: 166477 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Empegek" sp. z o.o. w Sierpcu, ul. Konstytucji 3 Maja 48, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie, tel. 024 2751512, fax 024 2752468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.empegek.shnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzek w budynku warsztatu samochodowego Spółki EMPEGEK Sierpc.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont posadzek w budynku warsztatu samochodowego Spółki EMPEGEK Sierpc przy ul. Dworcowej 42 w Sierpcu. Łączna powierzchnia posadzek wynosi 202,2 m2. Posadzki winny być powierzchniowo utwardzone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.30 - Roboty w zakresie naprawy betonu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Warunki udziału w postępowaniu a) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres minimum dwóch robót związanych z wykonywaniem posadzek powierzchniowo utwardzonych o wartości każdej z nich minimum 60 000,00 zł. potwierdzonych przez zamawiających o należytym ich wykonaniu. b) Prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia c) Spełnienie wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych d) Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy 2) Ocena warunków udziału w postępowaniu a) Każdy warunek udziału rozpatrywany będzie odrębnie b) Do udziału w postępowaniu zostaną dopuszczeni wykonawcy spełniający wszystkie w/w warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych dotyczących wykonywania posadzek powierzchniowo utwardzonych wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie 3. Oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust 1 ustawy 4. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 5. Oświadczenie, w którym wykonawca wskaże te części zamówienia, których realizacje zamierza powierzyć podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.empegek.shnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Spółki EMPEGEK ( sekretariat ) 09-200 Sierpc ul. Konstytucji 3-go Maja 48.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Spółki EMPEGEK ( pokój nr 3 ) 09-200 Sierpc, ul. Konstytucji 3-go Maja 48.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.