eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wietrzychowiceodnowa Centrum wsi Wietrzychowice



Ogłoszenie z dnia 2006-01-11

POZYCJA 1663

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wietrzychowice: odnowa Centrum wsi Wietrzychowice

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wietrzychowice, do kontaktów: Ryszard Pochroń, Wietrzychowice 19, 33-270 Wietrzychowice, woj. małopolskie, tel. 014 6418045, fax 014 6418045, e-mail: wietrzychowice@mail.zetosa.com.pl, www.from.okay.pl/ugwietrzychowice/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnowa Centrum wsi Wietrzychowice. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ciągów pieszych, parkingów oraz nawierzchni placów manewrowo-dojazdowych latarni ulicznych, odtworzenie zieleni niskiej urządzonej, zainstalowanie elementów małej architektury w centrum wsi Wietrzychowice. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miejscowość Wietrzychowice, gmina Wietrzychowice. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - place o nawierzchni z masy betonowo-asfaltowej 3 497 m kw. - plac manewrowo-parkingowy o nawierzchni żwirowej 730 m kw. - chodniki z kostki brukowej 964 m kw. - zatoki i miejsca parkingowe z kostki brukowej 560 m kw. z betonowych płyt ażurowych 110 m kw. wraz z odwodnieniem - montaż latarni oświetlenia ulicznego 7 szt. - trawniki dywanowe 1100 m kw. - elementu małej architektury 20 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 150;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7 000,00 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - nie są wykluczeni na podstawie . 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w . 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą w terminie ofertę do przetargu z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, - spełniają minimalne wymagania: a/ dysponują następującym sprzętem: - samochód samowyładowczy - koparka - walec statyczny samojezdny - wibrator powierzchniowy - rozkładarka mas bitumicznych b/ w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim zakresem i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł c/ posiadają zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 zł d/ posiadane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia". Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił. Na potwierdzenie ww. warunków Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do składanych wniosków następujące dokumenty. 1/ oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g z załączonego wzoru oświadczeń, 2/ kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3/ dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia : kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, kierownika budowy branży drogowej i elektrycznej. 4/ kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5/ kserokopię aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów zbiorowych, 6/ kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, II informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 8/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - formularz POTENCJAŁ TECHNICZNY, 9/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Uwaga: Zamieszczenie powyższego wykazu obowiązuje również wykonawców przewidujących samodzielne wykonanie zamówienia. 10/ wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - formularz DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, 11/ kserokopię sprawozdania finansowego, a leżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z kserokopią opinii o badaniu sprawozdania albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, kserokopie innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 12/ informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 13/ polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio przepisy par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr. 71 poz. 645). Wszystkie kserokopie dokumentów załączonych do oferty winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Na żądanie zamawiający oferent zobowiązany jest przedstawić oryginał dokumentu, którego kserokopia została dołączona do oferty.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.02.2006, cena - 61 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 28.02.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.02.2006, godzina 10:30, Urząd Gminy Wietrzychowice.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Sektorowy Program Operacyjny "Restrukturyzacja i modernizacja Sektora Żywnościowego oraz Rozwój Obszarów Wiejskich 2004-2006" projekt "Odnowa wsi oraz. 2) Data wysłania ogłoszenia: 02.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.