eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYMIANA I PRZEBUDOWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ (ZEWNETRZNEJ), REMONT ELEWACJI ORAZ PRZEBUDOWA ZACHODNIEJ CZĘŚCI BUDYNKU OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Wrocław: WYMIANA I PRZEBUDOWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ (ZEWNETRZNEJ), REMONT ELEWACJI ORAZ PRZEBUDOWA ZACHODNIEJ CZĘŚCI BUDYNKU OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 166369 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Stowarzyszenie Pomocy Dzieciom i Młodzieży z MPDz "OSTOJA", ul. Stawowa 1A, 50-015 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3447802, fax 071 3447802.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA I PRZEBUDOWA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ (ZEWNETRZNEJ), REMONT ELEWACJI ORAZ PRZEBUDOWA ZACHODNIEJ CZĘŚCI BUDYNKU OŚRODKA REHABILITACYJNO-EDUKACYJNEGO DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH PRZY UL. GÓRNICKIEGO 37A WE WROCŁAWIU.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - wymiany i przebudowy stolarki zewnętrznej, remontu elewacji oraz przebudowy zachodniej części budynku Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjnego dla Dzieci Niepełnosprawnych przy ul. Górnickiego 37a we Wrocławiu, Zakres prac budowlanych obejmuje: demontaż balustrad i pły, podmurowanie niektórych otworów drzwiowych do poziomu parapetu istniejących okien (mur z cegły pełnej o grubości 52 cm), otynkowanie ścian wewnętrznych, montaż nowej stolarki okiennej PCV, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, obróbkę okien tj. otynkowanie i wykonanie opasek, uzupełnienie cokołu, pomalowanie całej elewacji, roboty rozbiórkowe, roboty budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, elektrycznych i c.o.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.20 - Instalowanie framug i ram okiennych z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp. W szczególności zamawiający wymaga, aby Wykonawcy wykazali, że: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają uprawnienia wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz. U. z 2003 r, Nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami) 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, a zwłaszcza aby wykazali, że: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym będącym przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości nie mniejszej niż 150000.00 zł każda, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane. b) dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie kierowania robotami oraz posiada zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. c) dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia do wykonania instalacji sanitarnych, c.o. oraz elektrycznych d) posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC ) 3. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z ww. warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Brak załączenia przez Wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez Zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1 ) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy wraz z załącznikami, którego wzorzec jest załączony Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i : a) Aktualny ( tzn. wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b ) Pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia pełnomocnika bądź to do podpisania całej oferty bądź tylko jej niektórych dokumentów. Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są osobami upoważnionymi do reprezentowania firmy, właścicielami firmy lub jeżeli (jest on) są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym (wskazanym powyżej) dokumencie rejestracyjnym. c) Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień niezbędnych dla wykonania przedmiotu zamówienia d ) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, o nie zaleganiu z opłacaniem podatków i opłat związanych z prowadzoną działalnością lub oświadczenie, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. e) Oświadczenie Wykonawcy bądź zaświadczenie właściwego ZUS wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert, że nie zalega on z płaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ZUS. Oświadczenie musi stwierdzać określony stan faktyczny istniejący w dniu jego sporządzenia. f ) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych g) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, a w szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej 2 razy podobne, o podobnej wielkości, wartości i rodzaju h) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności i) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień j) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności k) Oświadczenie, jakie dokumenty składające się na ofertę i na podstawie jakich artykułów stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa - w przypadku gdy Wykonawca pragnie zastrzec informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostoja.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOLNOŚLĄSKIE STOWARZYSZENIE POMOCY DZIECIOM I MŁODZIEŻY Z MPDz OSTOJA ul. Stawowa 1A we Wrocławiu.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 11:00, miejsce: OŚRODEK REHABILITACYJNO-EDUKACYJNY DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH WE WROCŁAWIU UL.GÓRNICKIEGO 37A.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYMIANA I PRZEBUDOWA STOLARKI ZEWNĘTRZNEJ.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: należy wykonać zgodnie z projektem i załączonym przedmiarem robót.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.20-1.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: REMONT ELEWACJI.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z projektem i załączonym do siwz przedmiarem robót.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PRZEBUDOWA CZĘŚCI ZACHODNIEJ BUDYNKU OŚRODKA REHABILLITACYJNO-EDUKACYJNEGO DLA DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: prace należy wykonać zgodnie z projektem.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.