eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokBudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, bieżni, skoczni w dal, wymiana nawierzchni placu wielofunkcyjnego, górki saneczkowej, wykonanie drenażu i odwodnienia terenu, wykonanie oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego terenu boiska w Zespole Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku, przy ul. Leśnej 30

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-01

Białystok: Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, bieżni, skoczni w dal, wymiana nawierzchni placu wielofunkcyjnego, górki saneczkowej, wykonanie drenażu i odwodnienia terenu, wykonanie oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego terenu boiska w Zespole Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku, przy ul. Leśnej 30
Numer ogłoszenia: 166321 - 2012; data zamieszczenia: 01.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221312 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 1, ul. Leśna 30, 15-559 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 7431 110, faks 85 7431 110.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego, bieżni, skoczni w dal, wymiana nawierzchni placu wielofunkcyjnego, górki saneczkowej, wykonanie drenażu i odwodnienia terenu, wykonanie oświetlenia oraz systemu monitoringu wizyjnego terenu boiska w Zespole Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku, przy ul. Leśnej 30.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: 1) wykonanie boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 42 x 21 m z nawierzchnią poliuretanową na elastycznej podbudowie, montaż piłkochwytów, bramek, koszy itp. 2) wykonanie nawierzchni poliuretanowej na bieżni o wymiarach 80x5,05m, 3) wykonanie skoczni w dal z nawierzchnią poliuretanową na rozbiegu 4) wymianę nawierzchni asfaltowej na placu wielofunkcyjnym, 5) usypanie górki saneczkowej 6) drenażu i odwodnienia terenu boiska, bieżni oraz terenu z miejscami postojowymi 7) wykonanie instalacji oświetlenia terenu boiska wraz z oświetleniem nocnym 8) wykonanie systemu monitoringu wizyjnego CCTV, na terenie Zespołu Szkół Nr 1 im. Gen. Władysława Sikorskiego w Białymstoku przy ul. Leśnej 30. 2. Szczegółowe rozwiązania i zakres robót określa dokumentacja projektowa, opracowana przez projektantów firmy: 2MStudio Pracownia Projektowa, 15-048 Białystok, ul. Skorupska 34/46, zawierająca załączniki, które stanowią integralną część SIWZ (zał nr 6), w tym: dokumentacja architektoniczna, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót 3. Teren objęty przedmiotem zamówienia znajduje się przy ul. Leśnej 30 w Białymstoku na nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 1109/2 - obręb nr 20 Białystok. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 4. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 29 ust.3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne, z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5.Wykonawca, do realizacji przedmiotu zamówienia zapewni materiały własne, spełniające opisane w dokumentacji wymagania jakościowe, bezpieczeństwa i zgodne z normami. Wykonawca jest zobowiązany używać materiałów i urządzeń nowych, które ponadto są: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, albo b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo, c) oznakowane, z zastrzeżeniem art. 5 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92 poz.881 ze zm.), znakiem budowlanym, określonym we wzorze zamieszczonym w załączniku nr 1 do niniejszej ustawy; Materiały, dla których normy PN i BN przewidują posiadanie zaświadczenia o jakości lub atestu powinny być zaopatrzone przez producenta w taki dokument. 6. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: a) zorganizowania oraz należytego zabezpieczenia miejsca realizacji zadania wraz z zapleczem, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie obiektu i w jego obrębie przed dostępem osób trzecich oraz zapewnić właściwe warunki BHP, ochrony zdrowia i p.poż przy wykonywaniu robót budowlanych. Sporządzenia planu bezpieczeństwa na terenie placu budowy zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. nr 120, poz.1126) b) utrzymywania miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwania na bieżąco zbędnych elementów z demontażu, materiałów, odpadów, śmieci, urządzeń prowizorycznych, które nie są już potrzebne; c) postępowania z odpadami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art.3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji przedmiotu zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243) i ustawą Prawo ochrony środowiska z dnia 27.04.2001r. (Dz.U. z 2008r. Nr 25 poz. 150 ze zmianami); d) utrzymania ruchu publicznego w bezpośrednim sąsiedztwie terenu budowy, przez cały okres realizacji aż do dnia odbioru, w tym dokonanie niezbędnych uzgodnień w tym zakresie; e) natychmiastowego usuwania wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę, f) przed zgłoszeniem wykonanych robót do odbioru zobowiązany jest na własny koszt dokonać wszelkich przewidzianych przepisami prawa prób, odbiorów technicznych i niezbędnych badań oraz pomiarów przez uprawnione do tego jednostki i sporządzić geodezyjną dokumentację powykonawczą 7. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać wszelkie prace objęte przedmiotem zamówienia, przy dochowaniu staranności wynikającej z zawodowego charakteru prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz sztuką budowlaną. 8. Prace uciążliwe dla uczniów i dla funkcjonowania szkoły wykonywane podczas trwania roku szkolnego (tj. w miesiącach wrzesień i październik 2012) należy wykonywać po godzinach pracy szkoły lub w dni wolne od zajęć lekcyjnych. Prace głośne i uciążliwe należy wykonywać wyłącznie po godzinach pracy szkoły (od godz. 15.00 do 22.00) oraz w dni wolne od zajęć (w godz. od 7.00 do 22.00). Wszelkie niezbędne wyłączenia zasilania muszą być uzgadniane z kierownictwem Szkoły. 9. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, materiały i nawierzchnię oraz zamontowane urządzenia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia minimum 5 - letniej gwarancji na wykonane roboty stanowiące przedmiot zamówienia. 2) Na zamontowane urządzenia wchodzące w skład systemu monitoringu wizyjnego oraz nawierzchnię poliuretanową wymagana jest gwarancja producenta. 3) Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem rękojmi, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 36.40.00.00 - 36.40.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRESTIGE Spółka z o.o., ul. Świerczewska 5, 71-066 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 472732,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 499979,88

  • Oferta z najniższą ceną: 499979,88 / Oferta z najwyższą ceną: 499979,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.