eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryBIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W ŻARACH



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Żary: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W ŻARACH
Numer ogłoszenia: 166286 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 363 43 13, fax (068) 374 38 83.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG NA LATA 2008-2011 W ŻARACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie w okresie od dnia 01.01.2008r. do 31.12.2011r. bieżącego utrzymania dróg gminnych w mieście Żary. 1) Zakres prac przewidzianych do wykonania obejmować będzie w szczególności: a) uzupełnienie ubytków masą asfaltową w jezdniach, b) częściowe przebruki jezdni i chodników, c) naprawa dróg gruntowych, d) utwardzanie dróg gruntowych tłuczniem, e) powierzchniowe utrwalanie nawierzchni dróg asfaltowych, f) niezwłoczna ( w trybie natychmiastowym) likwidacja wszelkich zagrożeń w pasie drogowym, g) wymiana i odnowa oznakowania pionowego, h) oznakowanie poziome, i) naprawa i utrzymanie barier łańcuchowych wraz z malowaniem, j) koszenie zieleni w pasie drogowym z wywozem pokosu i nieczystości, k) prześwietlanie koron drzew ograniczających widoczność dla ruchu kołowego w pasie drogowym, l) stabilizacja podbudowy dróg gruntowych. Zamówienie należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie: od dnia 01.01.2008r. do dnia 31.12.2011r

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca musi przed przystąpieniem do przetargu wnieść wadium w wysokości 20.000,00 zł . Wadium może być wniesione w : -Pieniądzu na konto Zamawiającego: Urząd Miejski w Żarach, Bank Zachodni WBK S.A. Nr konta: 64 1090 2561 0000 0006 4200 0090 -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub oryginał dokumentu stanowiącego akceptowalną formę wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 27 przed terminem przewidzianym do składania ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy. 2.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.znajdują się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia, tj. średni roczny obrót Wykonawcy w ciągu ostatnich 4 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres powinien wynosić minimum wartość 1 mln. zł. 4.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji zamówień o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością min. przedmiotowi zamówienia, polegających na bieżącym utrzymaniu dróg tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (tj. rozpoczął i zrealizował) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum 2 takie zadania, w których roboty porównywalne są do zamówienia o zakresie odpowiadającym charakterem przedmiotowi zamówienia na łączną sumę 4 mln zł. Zadanie musi być poparte dokumentami (np. referencje, protokoły odbioru robót) Z dokumentów powinna wynikać informacja o rodzaju, zakresie i wartości wykonanych robót, że roboty te zostały wykonane należycie oraz że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował zamówienie, którego dokumenty dotyczą. 5.dysponują wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami wynikającymi z prawa budowlanego do realizacji zamówienia tj. osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego polegających na kierowaniu robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej drogowej, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej z możliwością prowadzenia robót drogowych. 6. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem z odpowiednimi uprawnieniami do obsługi pilarki spalinowej. 7.dysponują odpowiednim potencjałem technicznym (własnym, użyczonym lub dzierżawionym) koniecznym do realizacji zadania tj. m.in.: a)ciągnik z przyczepą samowyładowczą - 1 szt, b)kosiarka samobieżna - 1 szt, c)koparko - spycharką - 1 szt, d)walcem wibracyjnym - 1 szt, e)zagęszczarką - 1 szt, f)wykaszarką spalinową - 2 szt, g)pilarkę spalinową - 1 szt, 8. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. przed przystąpieniem do przetargu wnieśli wadium w wysokości i miejscu określonych w pkt 8 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt. 3.1.2, 3.1.3 oraz 3.1.9. Wykonawca załączy oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do oferty, o którym mowa w pkt. 4.2.2 Rozdziału I SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 3.1 SIWZ spowoduje wykluczenie wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach określonych w pkt 4 SIWZ niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę: 1.Formularz oferty wg Rozdziału II niniejszej SIWZ. 2.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1)Informację ogólną o Wykonawcy wg załącznika nr 1 do oferty. 2)Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.2, 3.1.3 oraz 3.1.9. SIWZ wg załącznika nr 2 do oferty. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.2 SIWZ. 4)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Wykaz robót na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.4 SIWZ, wg załącznika nr 3 do oferty. 5)Dokumenty (np. referencje. protokoły odbioru robót) potwierdzające, że wykazane w załączniku nr 3 do oferty roboty zostały należycie wykonane. 6)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności, wraz ze wskazaniem osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika Koordynatora Robót oraz osób pełniących funkcję kierownika robót w swojej specjalności na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.5 wg załącznika nr 4 do oferty. 7)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy dokument potwierdzający doświadczenie każdego z kierowników robót w branży, w której są wyspecjalizowani, na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.5, SIWZ, wg załącznika nr 5 do oferty. 8)Dokumenty potwierdzające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji przez osoby, które będą kierować robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia poparte zaświadczeniem odpowiedniej Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności i posiadanych uprawnieniach. 9)Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ostatnich 3 lat ( lata 2004-2006) lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona krócej niż 3 lata. 10)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 11)Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanych prac będących przedmiotem umowy w okresie jej trwania wg załącznika nr 6 do oferty. 12)Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca niezbędnego do wykonania zamówienia na potwierdzenie warunku określonego w pkt. 3.1.6 SIWZ, wg załącznika nr 6 do oferty. 3. Własny kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z pkt. 6.1 niniejszej SIWZ. 4. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie: 1) Pełnomocnictwo określone w pkt. 3.5.4.SIWZ 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 4.2.1. - 4.2.3 SIWZ, przedstawia każdy z tych Wykonawców. 5.W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1)Zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 4.2.3., należy złożyć dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4.5.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zachowaniem terminów, o których mowa w pkt. 4.5.1. 3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, 68-200 Żary, ul.Rynek 1-5,pok.27, os.kontaktowa Joanna Wojak tel. (068) 4708373, fax (068) 47-8390..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2007 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski, 68-200 Żary, ul.Rynek 1-5,Wydział Zamówień Publicznych Inwestycji i Remontów, pok.27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.