Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Warszawa: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO MEDITRANS SPZOZ W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 166084 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie, ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5251243, fax 022 5251279.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.meditrans.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA W WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO MEDITRANS SPZOZ W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego MEDITRANS SPZOZ w Warszawie: Zadanie 1: Budynki przy ul. Poznańskiej 22 w Warszawie Zadanie 2: Budynki przy ul. Woronicza 19 w Warszawie Zadanie 3: Budynki przy ul. 1-go Maja 36 w Wołominie Zadanie 4: Budynki przy ul. Niemcewicza 2 w Otwocku Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium - zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie dokumentów złożonych przez wykonawców w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (wraz z załącznikami). Miejsce publikacji: Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 606.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 i art 24 ustawy; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualna koncesja Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. Nr 114, poz. 740); 4.w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 5.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków bądź opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert stwierdzająca czy wobec podmiotu sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 9.polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług ochrony osób i mienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usługi ochrony osób i mienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje); 11.wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia w tym dla Zadania nr 4 potwierdzenie posiadania przez pracownika uprawnień palacza pieca c.o. (wg załącznika nr 3 do SIWZ); 12.oświadczenie o posiadaniu jednolitego umundurowania, osobistych środków opatrunkowych oraz wyposażenia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 Nr 114, poz. 740) dla wszystkich pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia; 13.dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ ust. III pkt. 2 dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; 14.w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu; 15.wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do siwz - formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Rabaty, zniżki - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.meditrans.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego Meditrans SPZOZ; Dział Zamówień Publicznych, II piętro - Budynek Główny, pok. 233, ul. Poznańska 22, 00 - 685 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 09:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, II piętro - Budynek Główny, pok. 233, ul. Poznańska 22, 00 - 685 Warszawa Otwarcie ofert: 21.09.2007 r. godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budynki przy ul. Poznańskiej 22 w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki przy ul. Poznańskiej 22 w Warszawie Wartość nieprzekraczająca wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Rabaty, zniżki - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Budynki przy ul. Woronicza 19 w Warszawie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki przy ul. Woronicza 19 w Warszawie Wartość nieprzekraczająca wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Rabaty, zniżki - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Budynki przy ul. 1-go Maja 36 w Wołominie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki przy ul. 1-go Maja 36 w Wołominie Wartość nieprzekraczająca wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Rabaty, zniżki - 30
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Budynki przy ul. Niemcewicza 2 w Otwocku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynki przy ul. Niemcewicza 2 w Otwocku Wartość nieprzekraczająca wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 Nr 164, poz.1163).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.10.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Rabaty, zniżki - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w podziale na 7 części
- Dostawa zestawów do implantacji portów z zastosowaniem elektrokardiograficznej lokalizacji końcówki cewnika portu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.137.2025
- Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek.
- Usługi telekomunikacyjne w zakresie telefonii komórkowej i Internetu mobilnego
- Leasing pojazdu służbowego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Całodobowa ochrona osób i mienia wraz z obsługą portierni, centrali telefonicznej i centrali p.poż. w Teatrze im. A. Mickiewicza w Częstochowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia, obszarów, obiektów i urządzeń, oraz dostawy i montażu systemów alarmowego i monitoringu wizyjnego wraz z całodobowym monitoringiem
- Dozorowanie i ochrona obiektów Politechniki Częstochowskiej
- "Fizyczna ochrona budynku Urzędu Gminy Czosnów zlokalizowanego przy ul. Gminnej 6 wraz z terenem przyległym".
- 1.02.2026-31.01.2027: Postępowanie na wykonanie usługi dotyczącej ochrony osób i mienia w obiekcie będącym we władaniu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Jana Pawła II w Opolu
- Całodobowa, jednoosobowa ochrona fizyczna osób, obiektu, mienia i terenu Domu Pomocy Społecznej "Nasz Dom" w Gliwicach w okresie od 02.02.2026 r. do 02.02.2027 r.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





