eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolskiświadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Witosa 21 i ul. Lipowa 16a i 16b



Ogłoszenie z dnia 2006-03-30

POZYCJA 16607

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Witosa 21 i ul. Lipowa 16a i 16b Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wielkopolskim, do kontaktów: Musińska Beata, ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285200, 7285258, fax 095 7285454, e-mail: musinskab@zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego:

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Witosa 21 i ul. Lipowa 16a i 16b. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Witosa 21 i ul. Lipowa 16a i 16b. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całe zamówienie. Sposób realizacji zamówienia: 1) obiekt Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Witosa 21. Ochrona fizyczna sprawowana przez: Jednego agenta na zmianie dziennej tj. od godz. 6:00 do godz. 18:00, dwóch agentów na zmianie nocnej tj. od godz. 18:00 do godz. 6:00, 2) obiekty Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Lipowa 16a i 16b. Ochrona fizyczna sprawowana przez: Jednego agenta na dwóch posterunkach na zmianie dziennej tj. od godz. 6:00 do godz. 18:00, dwóch agentów na dwóch posterunkach na zmianie nocnej tj. od godz. 18:00 do godz. 6:00. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami wynikającymi z ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. ( Dz.U. Nr 114, poz.714 ze zm.). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sulęcin ul. Witosa 21 i ul. Lipowa 16a i 16b. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia i osób w obiektach Inspektoratu ZUS w Sulęcinie ul. Witosa 21 i ul. Lipowa 16a i 16b. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 28.02.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: 12 000,00 PLN ( słownie: dwanaście tysięcy 00/100). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność dokonywana będzie po zakończeniu każdego miesiąca z konta zamawiającego na rachunek wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 p.z.p. tj. 1.Złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzonego wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do formularza oferty. 2.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca posiada: a)prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym zamówienie, b)prawo do wykonywania usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a)dokumentu stwierdzającego prawo do występowania w obrocie prawnym, b)koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. 3.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca: a)wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na podstawie umów minimum dwie usługi ochrony obiektów tzw. użyteczności publicznej przez okres co najmniej 12 miesięcy na każdym obiekcie i przedstawi dokumenty (wystawione po okresie min. 12-miesięcznej realizacji usługi) potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie, b)dysponuje pracownikami w ilości gwarantującej prawidłową realizację zamówienia ( nie mniejszej niż 10 osób) posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej oraz posiadającymi co najmniej 12- miesięczną praktykę ( staż) w wykonywaniu zawodu pracownika ochrony fizycznej w obiektach o charakterze tzw. użyteczności publicznej c)udokumentuje, że minimum 2 osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają poświadczenie bezpieczeństwa, d)złoży oświadczenie, że osoby które będą wykonywały zamówienie ·są pracownikami w myśl art.2 Kodeksu Pracy, ·nie były karane sądownie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: a)Wykazu zrealizowanych zamówień ( załącznika nr 2 do formularza oferty ) oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, b)Wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia ( załącznika nr 3 do formularza oferty ) oraz dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje, c)Oświadczenia Wykonawcy złożonego na formularzu oferty, że osoby które będą wykonywały zamówienie ·są pracownikami w myśl art.2 Kodeksu Pracy, ·nie były karane sądownie. 4.Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 PLN ( słownie :dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy przedstawionej polisy ubezpieczeniowej. 5.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 p.z.p. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, b)nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, c)nie posiada sądowego zakazu ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - jeśli wykonawca jest podmiotem zbiorowym, d)dokonał wniesienia wadium na warunkach określonych w SIWZ. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US, ZUS i Krajowego Rejestru Karnego oraz dowodu wniesienia wadium. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.Koncesja wydana przez Ministra spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1.Wykaz usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia obiektów tzw. użyteczności publicznej zrealizowanych przez wykonawcę na podstawie umów w okresie trzech ostatnich lat, licząc wstecz od daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich odbiorców i dat wykonania (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych usług (wystawione po okresie min. 12-miesięcznej realizacji usługi), 2.Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty), 3.Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 3 posiadają uprawnienia do wykonywania zamówienia określone w SIWZ część I rozdz.IV pkt. 3 b,c,d tj. licencje pracownika ochrony fizycznej wystawione przez komendanta Wojewódzkiego Policji oraz poświadczenie bezpieczeństwa w trybie przepisów ustawy z dnia 22 stycznia 1999 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. nr 11 poz.95), 4.oświadczenie wykonawcy, że osoby przewidziane do realizacji zamówienia, wymienione w załączniku nr 3: - są pracownikami w myśl art.2 Kodeksu Pracy, - nie były karane sądownie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. ( Dz.U. Nr 114, poz.714 ze zm.). 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZ/6/PN/6/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.04.2006, cena - 18 PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata w kasie ZUS w godz. 9:00-11:00 lub na rachunek 36 1030 1016 0000 0000 6171 3001. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 25.04.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 25.04.2006, godzina 11:15, Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42 pokój 450.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.