eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami dodatkowymi z transportem. Zamówienie jest realizowane w ramach 4 zadań. Zadanie 1. Dostawa 10 sztuk komputerów. Zadanie 2. Dostawa 1 sztuki serwera oraz dysków twardych. Zadanie 3. Dostawa 2 s

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-30

Tarnowskie Góry: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami dodatkowymi z transportem. Zamówienie jest realizowane w ramach 4 zadań. Zadanie 1. Dostawa 10 sztuk komputerów. Zadanie 2. Dostawa 1 sztuki serwera oraz dysków twardych. Zadanie 3. Dostawa 2 sztuk skanerów. Zadanie 4. Dostawa 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.
Numer ogłoszenia: 165997 - 2009; data zamieszczenia: 30.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach , ul. Towarowa 1, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 2855038, faks 032 2855038 w. 118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-tg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami dodatkowymi z transportem. Zamówienie jest realizowane w ramach 4 zadań. Zadanie 1. Dostawa 10 sztuk komputerów. Zadanie 2. Dostawa 1 sztuki serwera oraz dysków twardych. Zadanie 3. Dostawa 2 sztuk skanerów. Zadanie 4. Dostawa 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg na dostawę sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami dodatkowymi z transportem. Zamówienie jest realizowane w ramach 4 zadań. Zadanie 1. Dostawa 10 sztuk komputerów. Zadanie 2. Dostawa 1 sztuki serwera oraz dysków twardych. Zadanie 3. Dostawa 2 sztuk skanerów. Zadanie 4. Dostawa 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 38.52.00.00 - Skanery 48.82.00.00 - Serwery .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. b) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych w SIWZ, złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, według zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony, podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji; b)Zaparafowany lub podpisany i opieczętowany przez osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy wzór istotnych postanowień umowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy prawa wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji); g) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy (oświadczenie znajduje się w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji); h) Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy nie wynika ono z dokumentu dopuszczającego do obrotu lub umowy spółki cywilnej; i) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub list intencyjny w sprawie wspólnego wykonania zamówienia lub pełnomocnictwo dla lidera podmiotów występujących wspólnie (o ile dotyczy); j) Umowę spółki cywilnej, jeśli działalność gospodarcza prowadzona jest w formie spółki cywilnej (w celu identyfikacji wspólników, stron, zasad i sposobu reprezentowania spółki); k) Oświadczenie o podwykonawstwie (w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wskazując tę część); l) fotografie i opisy proponowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin gwarancji - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-tg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatny formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowskich Górach, ul. Towarowa 1 pokój 113 (parter)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach ul. Towarowa 1 42-600 Tarnowskie Góry sekretariat II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 10 sztuk komputerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: Dostawę 10 sztuk komputerów zintegrowanych z monitorem, o parametrach równych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a)Typ obudowy komputera: zintegrowana z monitorem, b)Ilość zainstalowanych procesorów: 1 szt, c)Częstotliwość procesora: 1,6 GHz, d)Częstotliwość szyny FSB: 533 MHz, e)Pojemność pamięci cache [L2]: 512 kB, f)Ilość zainstalowanych dysków: 1 szt, g)Pojemność zainstalowanego dysku: 160 GB, h)Typ zainstalowanego dysku: SATA, i)Pojemność zainstalowanej pamięci: 1024 MB, j)Możliwość rozbudowy pamięci do: 2048 MB, k)Rodzaj zainstalowanej pamięci: SODIMM DDR, l)Częstotliwość szyny pamięci: 533 MHz, m)Wielkość matrycy monitora 18.5 WXGA o proporcji 16:9, n)Karta graficzna o rozdzielczości: 1366 x 768 pikseli, o)Karta dźwiękowa: tak, p)Karta sieciowa: tak, q)Typ karty sieciowej: 10/100/1000 Mbit/s, r)Bezprzewodowa karta sieciowa: tak, s)Typ bezprzewodowej karty sieciowej: IEEE 802.11b/g, t)Interfejsy: 4 x USB 2.0, 1 x RJ-45 (LAN), 1 x wejście na mikrofon, 1 x wyjście na słuchawki, PS/2 (klawiatura) - warunek mile widziany, PS/2 (mysz) - warunek mile widziany, u)Napędy optyczny: DVD?RW Super Multi (+ DVD-RAM) Dual Layer, v)System operacyjny: Microsoft Windows XP PL, w)Dołączone wyposażenie, Czytnik kart pamięci 4-in-1 (wbudowany), Zintegrowana kamera, Mysz optyczna, Klawiatura, x)Gwarancja: minimum 24 miesiące..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 1 sztuki serwera oraz dysków twardych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: I. Dostawę 1 sztuki serwera o parametrach równych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) Typ procesora: procesor czterordzeniowy o częstotliwości taktowania min 2,5 Ghz, b) Liczba procesorów: 2 szt, c) Wewnętrzna pamięć podręczna procesora: 12 MB pamięci podręcznej L2, d) Standardowa pamięć: 4 GB pamięci, możliwość maksymalnej rozbudowy do 24 GB pamięci e) Kontroler dysku twardego: SCSI (SAS) RAID 0 1 1+0 5, 256 MB z pamięcią podręczną z podtrzymaniem bateryjnym, wraz z klatką montażową na 8 dysków SAS 2,5 cala, f) Napęd optyczny: DVD-RW, g) Obudowa: 5U stelażowa (rack), h) Typ zasilacza: podłączany podczas pracy zasilacz 800 W z oznaczeniem CE (wysokonapięciowy - 1000 W). Opcjonalny drugi zasilacz zapewnia nadmiarowość, i) Zasilanie: 4,8 A (220 V) przy częstotliwości 47-63 Hz, j) Zewnętrzne porty we-wy: a) szeregowy: 1, b) urządzenie wskazujące (mysz): 1, typu PS2 c) klawiatura: 1, typu PS2 d) Złącza sieciowe RJ-45: 2, e) USB 2.0 - 5, k) Gniazda rozszerzeń: ilość gniazd wolnych - 8 sztuk, w tym: a) ilość gniazd PCI-Express x4: 6 szuk, b) ilość gniazd PCI-X 64-bitowych/133MHz: 2 sztuki, l) Zarządzanie bezpieczeństwem: hasło zasilania; hasło klawiatury; kontrola napędu dyskietek; kontrola startu z dyskietki; tryb serwera sieciowego; kontrola interfejsu równoległego i szeregowego; hasło administratora; blokada konfiguracji dysku, ł) Gwarancja: minimum 36 miesięcy. II. Opis dysków twardych Dysk twardy: a) ilość sztuk: 20, b) Interfejs hosta: SAS, c) Rozmiar dysku: 2,5 cala, d) Możliwość instalacji w 2,5 calowej klatce montażowej serwera, e) Szybkość przesyłania danych: 3 GB/s, f) Pojemność dysku: 72 GB, g) Szybkość transmisji (Mb/s): 3 GB/s, h) Szybkość dysku twardego: 10000 obr./min, i) Obsługa podłączania podczas pracy: Tak, j) Kompatybilny z serwerem HP ML370 G5, k) Gwarancja: minimum 36 miesięcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 2 sztuk skanerów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: Dostawę 2 sztuk skanerów płaskich kolorowych o parametrach równych lub lepszych niż przedstawione poniżej: a) typ skanera: płaski kolorowy, b) optyczna rozdzielczość skanowania 600x600 dpi mono/gray/kolor, c) minimalny rozmiar papieru: A8, d) maksymalny rozmiar papieru: A4, e) interfejs: USB 2.0, SCSI-2, f) prędkość skanowania mono: 25 stron/min, g) prędkość skanowania kolor: 25 stron/min, h) podajnik papieru: ADF na 50 kartek gramatury 80 g/m2, i) skanowanie dwustronne (duplex): tak, j) obciążenie dzienne: 1000 stron, k) gramatura papieru: od 52 do 172 g/m2, l) oprogramowanie: serowniki dla Windows XP PRO SP 2, ł) gwarancja minimum rok..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: Dostawę 2 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych - drukowanie, skanowanie, kopiowanie: a)technologia druku: laserowa monochromatyczna b)format: A5-A3 c)wydajność standardowa: 11000 str. A4 przy 5% pokryciu brak tonera startowego d)standardowa pamięć: 32 MB e)możliwość rozbudowy pamięci do: 160 MB f)wydajność miesięczna: do 12000 stron g)rozdzielczość druku monochromatycznego: 600x600 dpi h)szybkość drukowania: do 16 stron A4/min i)czas wydruku pierwszej strony: do 7 sekund j)czas nagrzewania: do 30 sekund k)rozdzielczość kopiowania: 600x600 dpi l)szybkość kopiowania: do 16 kopii/min, m)zakres skalowania: 25 % - max 400 % n)gramatura papieru: do 160 g/m2, o)ilość podajników w standardzie: 3 (w tym: dwie kasety na papier o rozmiarze A5-A3 i podajnik na pojedyncze arkusze) p)pojemność podajnika głównego: do 250 arkuszy, q)możliwość rozbudowy podajników do pojemność 1350 arkuszy, r)pojemność odbiornika arkuszy: do 250 arkuszy s)komunikacja : USB 2.0, LPT, Ethernet (RJ45) t)możliwość konfiguracji, drukowanie i skanowania poprzez sieć LAN u)rodzaj zasilania: sieciowe AC 230V v)maksymalne zużycie energii: 1000W w)obsługiwane systemy operacyjne: Windows 2000, Windows XP x)podstawa kompatybilna z urządzeniem, stawiana na podłodze z możliwością łatwego przemieszczania urządzenia (wyposażona w kółka) y)gwarancja minimum rok..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.