eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w siedzibie Biura Powiatowego w Lipsku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Biura Powiatowego w Lipsku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych oraz podobne roboty.
Numer ogłoszenia: 165987 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Mazowiecki Oddział Regionalny, ul. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5365705-06, 5365834, fax 022 8602985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w siedzibie Biura Powiatowego w Lipsku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - wykonywanie pokryć konstrukcji dachowych oraz podobne roboty..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty w siedzibie Biura Powiatowego w Lipsku Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR przy ul. Iłżecka 1,27-300 Lipsko

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. 3. Wykonali (rozpoczęli i zakończyli) w okresie ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości co najmniej 50.000,00 zł każda, dotyczy Wykonawców składających ofertę na udzielenie przedmiotowego zamówienia. 4. Zatrudniają (na podstawie umowy o pracę pracy lub innej umowy cywilnoprawnej) co najmniej jedną osobę, która posiada adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na jej uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, posiadającą aktualną przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 5. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków przez wykonawców według reguły spełnia /nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w pkt. X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji Wykonawcy: 1. Wypełniony kosztorys ofertowy wg Załącznika Nr 6 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 i 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. .Prawo zamówień publicznych stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Parafowany na wszystkich stronach przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); UWAGA: W przypadku złożenia oferty przez spółkę z o.o., w której zaoferowana cena przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego wymagane będzie w chwili podpisania umowy przedłożenie uchwały jej wspólników (chyba, że umowa spółki stanowi inaczej) o zgodzie na zaciągnięcie takich zobowiązań (Kodeks Spółek Handlowych art. 230). 6. Wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 (dwóch) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości co najmniej 50.000,00 zł każda, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje itp.) - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 7. Wykaz zatrudnionych osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (min. jednej), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadające adekwatne do zakresu prac określonych w przedmiocie zamówienia uprawnienia budowlane pozwalające na ich uczestniczenie przy realizacji zamówienia w charakterze kierownika budowy, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień budowlanych oraz dokumentem potwierdzającym aktualną przynależność tej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 8. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (załączyć tylko w przypadku, gdy dotyczy), wraz z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ARiMR - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa. II p. p. nr 229 Tel. (022) 536 57 05 lub 06 Fax. (022) 860 29 14 www.arimr.gov.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 12:00, miejsce: ARiMR - Mazowiecki Oddział Regionalny Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa. II p. p. nr 241.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.