Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Bytom: Remont istniejących zabezpieczeń p.poż - roboty elektryczne
Numer ogłoszenia: 165960 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Opera Śląska, ul. Moniuszki 21/23, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3966856, fax 032 2814335.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opera-slaska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont istniejących zabezpieczeń p.poż - roboty elektryczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót w zakresie remontu instalacji i urządzeń ppoż. Remont systemu oświetlenia ewakuacyjnego Remont systemu wczesnego wykrywania pożaru - zasilania SAP Przełączenie SAP budynku administracji do centrali Aritech Remont rozdzielni głównej Zgodnie z załączoną dokumentacją projektową i kosztorysową. Celem realizacji zamówienia jest realizacja zaleceń Państwowej Straży Pożarnej ujętych w: postanowieniu Śląskiego Komendanta PSP w Katowicach nr 53/2006 z dnia 19.06.2006, decyzjach MK-0231/318/MZ-5581/66/07, MK-0231/351/MZ-5581/76/07 dostosowanie obiektów do obowiązujących warunków technicznych użytkowania budynków Zalecenia dla wykonawców: należy zapewnić zintegrowanie nowych urządzeń SAP z systemem funkcjonującym w obiektach Opery Śląskiej; montaż instalacji SAP nie powinien zakłócać pracy SAP w innych budynkach Opery. Niezbędne wyłączenia systemu należy uzgodnić z Inwestorem min. z 24 godzinnym wyprzedzeniem; wykonawca harmonogram robót winien uzgodnić z inwestorem i uwzględnić w nim równoległe i jednoczesne wykonywanie robót przez innych wykonawców i personel Opery Śl. Harmonogram należy uzgadniać w cyklu tygodniowym - czwartek - środa; wykonawca zobowiązany jest do uczestnictwa w naradach koordynujących odbywających się w każdą środę o godz. 9.00 wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia aktualnych atestów i dokumentów wymaganych w stosunku do urządzeń przeciwpożarowych. wykonawca winien przewidzieć realizację robót w cyklu całodobowym. Oferta winna zawierać wykonanie dokumentacji powykonawczej Roboty prowadzone będą w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Wykonawcy muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami ustawowymi; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie to jest: w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia wykonali podobny zakres robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, jako generalny wykonawca roboty budowlane w co najmniej 1 obiekcie zabytkowym o wartości robót budowlanych co najmniej 200.000 PLN. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą tak aby: zatrudnił przy robotach co najmniej 6 osób posiadających uprawnienia SEP osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz uprawnienia SEP. W/w osoba musi być członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa Wykonawcy muszą posiadać ubezpieczenie polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej min 100.000 PLN Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. Podstawę oceny stanowić będą informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach jak i same dokumenty i oświadczenia wyszczególnione w niniejszym ogłoszeniu. Jeżeli wykonawca wykaże się doświadczeniem większym niż zakres minimalny otrzyma większą liczbę punktów ( za każde dodatkowe doświadczenie w obiekcie zabytkowym + 1pkt, lub jeżeli wartość robót wykonanych w obiektach zabytkowych przewyższa wartość minimalną o każde 100.000 więcej + 1 pkt.) Jeżeli wykonawca wykaże się większą ilością pracowników posiadających uprawnienia SEP otrzyma + 1 pkt za każdego dodatkowego pracownika. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wniosku winny być dołączone wymagane dokumenty lub oświadczenia, w szczególności: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz , że nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 Ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) Oświadczenia o spełnianiu warunków uczestnictwa w przetargu zgodnie z art. 22 ust 1 pkt 2-4 ustawy Pzp; b) Aktualny dokument rejestracyjny firmy Wykonawcy tj . aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - za aktualny będzie uważany dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków; W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie do wykonania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do złożenia następujących dokumentów: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. b) Dokumenty wystawione przez uprzednich zamawiających potwierdzające że usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby lub osoba, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby: kserokopie uprawnień SEP co najmniej 6 osób zatrudnionych do realizacji niniejszego zamówienia osoba przewidziana do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacji i urządzeń elektroenergetycznych oraz uprawnienia SEP. W/w osoba musi posiadać aktualne zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca zobowiązany jest do złożenia: a) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy (delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością. Wszystkie dokumenty winny był złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Podmioty występujące wspólnie winny złożyć oddzielnie dokumenty wymienione w odnośniku 1 , wspólnie pozostałe dokumenty. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dokumenty napisane w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający działając w oparciu o przepisy art 26 ust.3 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający działając w oparciu o przepisy art. 26 ust 4 Ustawy Pzp zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawców, do złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opera-slaska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opera Śląska 41-902 Bytom ul. Moniuszki 21/23 - po zakwalifikowaniu wykonawców.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Opera Śląska; 41-902 Bytom ul. Moniuszki 21/23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej w Bytomiu - Przedszkole Miejskie nr 24 oraz Przedszkole Miejskie 44
- Zakup 7 lamp operacyjnych na sale operacyjne Centralnego Bloku Operacyjnego oraz Bloku Operacyjnego Chirurgii Naczyniowej
- "Dostawa żywności - 4 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,".
- Dostawa wyrobów medycznych różnego przeznaczenia
- Dostawa trzech samochodów osobowych
- Zakup wyposażenia dla Pracowni Endoskopii (gastroskop, kolonoskop, myjnia endoskopów, szafa do przechowywania ednoskopów)
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Zakup materiałów i urządzeń na potrzeby Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Odnowienie 14 pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy (7 części)
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.