Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Wrocław: Pomiary geodezyjne dla potrzeb Studium ochrony przed powodzią zlewni rzeki Mała Panew
Numer ogłoszenia: 165953 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, ul. Norwida 34/26, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3378800, fax 071 3285048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja rządowa niezespolona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pomiary geodezyjne dla potrzeb Studium ochrony przed powodzią zlewni rzeki Mała Panew.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pomiary geodezyjne dla potrzeb Studium ochrony przed powodzią zlewni rzeki Mała Panew w szczególności: wykonanie w dolinie rzeki Mała Panew geodezyjnej inwentaryzacji obiektów komunikacyjnych i hydrotechnicznych, pomiaru przekrojów dolinowych i korytowych rzeki, profilu podłużnego cieku, profili podłużnych wałów p/pow., zakup map topograficznych, sporządzenie Mapy Przeglądowej i wynikowej Bazy Danych. Przedmiot zamówienia objęty jest gwarancją na okres nie krótszy niż 12 m-cy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.50.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe Kod CPV wg słownika 2008: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie pobiera się.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2, którzy przedłożą dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykazanie wykonanych przez wykonawcę w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiących przedmiot zamówienia. Wykazanie doświadczenia Wykonawcy w pomiarach geodezyjnych związanych z rzekami lub zbiornikami wodnymi dla min. 2 obiektów, każdy o długości min. 5 km niezależnie dla każdego z n/w zakresów: - w zakresie pomiarów geodezyjnych przekrojów poprzecznych rzek lub zbiorników wodnych; - w zakresie pomiarów geodezyjnych profili podłużnych rzek lub zbiorników wodnych; - w zakresie pomiarów geodezyjnych profili podłużnych wałów; - w zakresie inwentaryzacji budowli komunikacyjnych i hydrotechnicznych. 2. Dysponowanie przez wykonawcę niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. min.: - trzy zestawy total-station i niwelator, - trzy stanowiska komputerowe wraz z oprogramowaniem w tym geodezyjnym, - samochód ciężarowy lub osobowy z napędem na cztery koła, - ploter - format A0, - biura umożliwiające wykonanie prac kameralnych o powierzchni min. 60 m2. 3. Dysponowanie osobami i podmiotami zdolnymi do wy¬konania zamówienia tj. wykazanie min. 2 osób z wykształceniem geodezyjnym średnim lub wyższym posiadających uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 (tj. geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych), które wykażą doświadczenie w pomiarach rzek lub zbiorników wodnych o długości min. 5 km dla każdego z n/w zakresów: - w zakresie pomiarów geodezyjnych przekrojów poprzecznych rzek lub zbiorników wodnych, - w zakresie pomiarów geodezyjnych profili podłużnych rzek lub zbiorników wodnych, - w zakresie pomiarów geodezyjnych profili podłużnych wałów, - w zakresie inwentaryzacji budowli hydrotechnicznych. Podstawa prawna: Ustawa z 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027, art. 42.1 z późniejszymi zmianami). 4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa zapewniająca wykonanie zamówienia tj. posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do realizacji przedmiotowego zadania w wysokości nie mniejszej niż 200 tys. zł. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - analiza dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców, na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca biorący udział w postępowaniu dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu musi złożyć następujące dokumenty zgodnie z wymogami Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 605) : 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. Upoważnienie (pełnomocnictwo) dla osoby (lub osób) do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty; 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie pełnomocnictwo dla osoby (lub osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy; 7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; 8. Dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje); 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 10. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Przedłożona informacja banku winna zawierać konkretną kwotę w polskich złotych. 13. Oferta cenowa - wypełniony Formularz ofertowy;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzgw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu; ul. C.K. Norwida 34, 50-950 Wrocław; pok.62 SIWZ MOŻNA RÓWNIEŻ WYKUPIĆ OSOBIŚCIE PO ZŁOŻENIU WNIOSKU Opłata 8,38 zł..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie zamawiającego pok.26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont lokali mieszkalnych w zakresie usamodzielnienia w budynkach położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA
- Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci i młodzieży uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 33 im. Tradycji Herbu Wrocławia we Wrocławiu
- Dostawa samochodu dostawczego do 3,5 ton wraz z przeglądami do przewozu posiłków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w ZWRSP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Przebudowa pomieszczeń II oddziału całodobowego w bud. G "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o
- Opracowanie danych i repozytorium do przechowywania, prezentacji i ekstrakcji danych przestrzennych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. "Budowa siedziby Nadleśnictwa Przytok, wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji wykonawczej dla inwestycji pn. "Budowa filii Biblioteki Kraków przy ul. Saskiej/ks. Stoszki"
- WYKONANIE PROJEKTU ARCHITEKTONICZNO - BUDOWLANEGO AMFITEATRU W RADOMIU
- RDW w Lublinie z/s w Bychawie: Wykonanie przeglądów podstawowych obiektów mostowych
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla planowanej inwestycji pn. Budowa budynku biurowo-socjalnego z zapleczem magazynowo - garażowo - warsztatowym oraz PSZOK
- Wykonanie operatów szacunkowych oraz świadectw charakterystyki energetycznej nieruchomości położonych na terenie miasta Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.