eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 , tytuł projektuUwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Złotoryja: Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 , tytuł projektu: Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi.
Numer ogłoszenia: 165938 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. B. Chrobrego 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8783429, faks 76 8783265.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.zlotoryja.nbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 , tytuł projektu: Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, tytuł projektu: Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi: 1) trening kompetencji i umiejętności społecznych moduł I pn. Moja praca nad sobą - zajęcia grupowe dla 12 osób; 2) trening kompetencji i umiejętności społecznych moduł II pn. Moje miejsce w rodzinie - zajęcia grupowe dla 12 osób; 3) grupowe doradztwo zawodowe - zajęcia grupowe dla 12 osób; 4) szkolenie zawodowe pn. Magazynier z uprawnieniami do 1kV + kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej i uprawnieniami Urzędu Dozoru Technicznego- dla 6 osób; 5) szkolenie zawodowe pn. Opiekunka dziecięca domowa z elementami zdrowego stylu życia i odżywiania- dla 6 osób; 6) kurs podstawy obsługi komputera - dla 12 osób; 7) kurs prawa jazdy kat. B - dla 5 osób; 8) poradnictwo specjalistyczne w formie dyżuru psychologa - dla 12 osób. zwanych w dalszej części specyfikacji zajęciami..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane Oświadczenie - wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, że wyznaczone do realizacji zamówienia osoby m.in. psycholog, pedagog, doradca zawodowy, wykładowcy, informatyk, instruktor nauki jazdy- posiadają kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje psychologiem, pedagogiem, doradcą zawodowym, wykładowcami, informatykiem, instruktorem nauki jazdy, którzy posiadają doświadczenie i niezbędne kwalifikacje w przeprowadzeniu usług określonych w rozdziale III SIWZ. Zamawiający informuje, iż: a) za odpowiednie wykształcenie psychologa uzna wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia oraz minimum 5 letni staż pracy w charakterze psychologa, doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych dla osób dorosłych min. 5 krotne; b) za odpowiednie wykształcenie pedagoga uzna wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogika oraz minimum 5 letnim stażem pracy w charakterze pedagoga, doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych dla osób dorosłych min. 5 krotne; c) za odpowiednie wykształcenie doradcy zawodowego uzna wykształcenie wyższe licencjackie / magisterskie o kierunku pedagogicznym / nauki społeczne, posiadanie licencji doradcy zawodowego, minimum 2 letni staż pracy w charakterze doradcy zawodowego; doświadczenie minimum 3 krotne w prowadzeniu zajęć grupowych w charakterze doradcy zawodowego; d) za odpowiednie wykształcenie wykładowców, do przeprowadzenia szkolenia zawodowego pn. Magazynier z uprawnieniami do 1kV + kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej i uprawnieniami Urzędu Dozoru Technicznego, uzna wykształcenie wyższe licencjackie/ inżynierskie / magisterskie o kierunkach m.in.: ekonomicznym, pedagogicznym, mechanicznym, elektrycznym, doświadczenie zawodowe jako nauczyciel dyplomowany lub wykładowca przedmiotów wynikających z programu szkolenia. e) za odpowiednie wykształcenie wykładowców, do przeprowadzenia szkolenia zawodowego pn. Opiekunka dziecięca domowa z elementami zdrowego stylu życia i odżywiania, uzna wykształcenie min. średnie medyczne np. pielęgniarskie lub wyższe magisterskie psychologiczne lub wyższe licencjackie / magisterskie o kierunku pedagogicznym i doświadczeniu zawodowym min. 3 letnim; f) za odpowiednie wykształcenie informatyka uzna wykształcenie wyższe licencjackie / magisterskie lub podyplomowe o kierunku informatycznym lub pedagogicznym, doświadczenie zawodowe min. 3 letnie jako nauczyciel lub wykładowca przedmiotów wynikających z programu kursu -przeprowadził min. 3 kursy komputerowe; g) za odpowiednie wykształcenie instruktora nauki jazdy uzna wykształcenie min. średnie, posiadanie uprawnień instruktora i wykładowcy na kursach samochodowych kat. B, 3 letnie doświadczenie jako wykładowca i instruktor nauki jazdy na kursach samochodowych kat. B, przeprowadził min. 10 kursów na prawo jazdy kat. B.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w przypadku: - zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; - zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; - zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy; - zmiany terminu poszczególnych zajęć, przy czym zmiana ta może obejmować tylko dni robocze; - zmniejszenie ilości uczestników zajęć, w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników biorących udział w poszczególnych zajęciach; - zmiana kadry do prowadzenia poszczególnych zajęć przed lub w czasie trwania zajęć, przy czym zmiany te nie mogą powodować poziomu pogorszenia kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie oraz Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej zmianie, w celu akceptacji prowadzącego zajęcia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 7 do złożonej oferty. - zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego uczestników poszczególnych zajęć, zmiana ta nie wpłynie na zwiększenia ilości osób biorących udział w poszczególnych zajęciach. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopszlotoryja.nbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotoryi ul. Bolesława Chrobrego 1 59-500 Złotoryja pokój nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotoryi ul. Bolesława Chrobrego 1 59-500 Złotoryja pokój nr 14 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu systemowego współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.