Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-20
Złotoryja: Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 , tytuł projektu: Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi.
Numer ogłoszenia: 165938 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. B. Chrobrego 1, 59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie, tel. 76 8783429, faks 76 8783265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.zlotoryja.nbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 , tytuł projektu: Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie przeprowadzenia treningów, doradztwa, szkoleń zawodowych, kursów i poradnictwa specjalistycznego dla uczestników Projektu w ramach zadania aktywna integracja na potrzeby realizacji projektu systemowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, tytuł projektu: Uwierz, że Ty też możesz zmieniać swoje życie - projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotoryi: 1) trening kompetencji i umiejętności społecznych moduł I pn. Moja praca nad sobą - zajęcia grupowe dla 12 osób; 2) trening kompetencji i umiejętności społecznych moduł II pn. Moje miejsce w rodzinie - zajęcia grupowe dla 12 osób; 3) grupowe doradztwo zawodowe - zajęcia grupowe dla 12 osób; 4) szkolenie zawodowe pn. Magazynier z uprawnieniami do 1kV + kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej i uprawnieniami Urzędu Dozoru Technicznego- dla 6 osób; 5) szkolenie zawodowe pn. Opiekunka dziecięca domowa z elementami zdrowego stylu życia i odżywiania- dla 6 osób; 6) kurs podstawy obsługi komputera - dla 12 osób; 7) kurs prawa jazdy kat. B - dla 5 osób; 8) poradnictwo specjalistyczne w formie dyżuru psychologa - dla 12 osób. zwanych w dalszej części specyfikacji zajęciami..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność nie wymaga posiadania uprawnień do jej prowadzenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisane Oświadczenie - wykaz osób, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, że wyznaczone do realizacji zamówienia osoby m.in. psycholog, pedagog, doradca zawodowy, wykładowcy, informatyk, instruktor nauki jazdy- posiadają kwalifikacje niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje psychologiem, pedagogiem, doradcą zawodowym, wykładowcami, informatykiem, instruktorem nauki jazdy, którzy posiadają doświadczenie i niezbędne kwalifikacje w przeprowadzeniu usług określonych w rozdziale III SIWZ. Zamawiający informuje, iż: a) za odpowiednie wykształcenie psychologa uzna wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku psychologia oraz minimum 5 letni staż pracy w charakterze psychologa, doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych dla osób dorosłych min. 5 krotne; b) za odpowiednie wykształcenie pedagoga uzna wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku pedagogika oraz minimum 5 letnim stażem pracy w charakterze pedagoga, doświadczenie w prowadzeniu zajęć grupowych dla osób dorosłych min. 5 krotne; c) za odpowiednie wykształcenie doradcy zawodowego uzna wykształcenie wyższe licencjackie / magisterskie o kierunku pedagogicznym / nauki społeczne, posiadanie licencji doradcy zawodowego, minimum 2 letni staż pracy w charakterze doradcy zawodowego; doświadczenie minimum 3 krotne w prowadzeniu zajęć grupowych w charakterze doradcy zawodowego; d) za odpowiednie wykształcenie wykładowców, do przeprowadzenia szkolenia zawodowego pn. Magazynier z uprawnieniami do 1kV + kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym z wymianą butli gazowej i uprawnieniami Urzędu Dozoru Technicznego, uzna wykształcenie wyższe licencjackie/ inżynierskie / magisterskie o kierunkach m.in.: ekonomicznym, pedagogicznym, mechanicznym, elektrycznym, doświadczenie zawodowe jako nauczyciel dyplomowany lub wykładowca przedmiotów wynikających z programu szkolenia. e) za odpowiednie wykształcenie wykładowców, do przeprowadzenia szkolenia zawodowego pn. Opiekunka dziecięca domowa z elementami zdrowego stylu życia i odżywiania, uzna wykształcenie min. średnie medyczne np. pielęgniarskie lub wyższe magisterskie psychologiczne lub wyższe licencjackie / magisterskie o kierunku pedagogicznym i doświadczeniu zawodowym min. 3 letnim; f) za odpowiednie wykształcenie informatyka uzna wykształcenie wyższe licencjackie / magisterskie lub podyplomowe o kierunku informatycznym lub pedagogicznym, doświadczenie zawodowe min. 3 letnie jako nauczyciel lub wykładowca przedmiotów wynikających z programu kursu -przeprowadził min. 3 kursy komputerowe; g) za odpowiednie wykształcenie instruktora nauki jazdy uzna wykształcenie min. średnie, posiadanie uprawnień instruktora i wykładowcy na kursach samochodowych kat. B, 3 letnie doświadczenie jako wykładowca i instruktor nauki jazdy na kursach samochodowych kat. B, przeprowadził min. 10 kursów na prawo jazdy kat. B.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca załączy do swojej oferty podpisany załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany w treści umowy w przypadku: - zmiany danych teleadresowych Wykonawcy lub Zamawiającego; - zmiany osób upoważnionych do dokonywania czynności prawnych; - zmiany numeru konta bankowego Wykonawcy; - zmiany terminu poszczególnych zajęć, przy czym zmiana ta może obejmować tylko dni robocze; - zmniejszenie ilości uczestników zajęć, w wyniku czego wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do ilości uczestników biorących udział w poszczególnych zajęciach; - zmiana kadry do prowadzenia poszczególnych zajęć przed lub w czasie trwania zajęć, przy czym zmiany te nie mogą powodować poziomu pogorszenia kwalifikacji zmienionej kadry w stosunku do zaoferowanej w ofercie oraz Wykonawca poinformuje Zamawiającego o planowanej zmianie, w celu akceptacji prowadzącego zajęcia przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 7 do złożonej oferty. - zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany składu osobowego uczestników poszczególnych zajęć, zmiana ta nie wpłynie na zwiększenia ilości osób biorących udział w poszczególnych zajęciach. Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopszlotoryja.nbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotoryi
ul. Bolesława Chrobrego 1
59-500 Złotoryja
pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Złotoryi ul. Bolesława Chrobrego 1 59-500 Złotoryja pokój nr 14 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja projektu systemowego współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Cyklostrada Dolnośląska - odcinek na terenie Gminy Złotoryja
- Projekt przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 364 ul. Legnickiej z drogą gminną ul. Broniewskiego i dojazdu do strefy przemysłowej - etap I
- Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie w ramach projektu budżetu obywatelskiego Wakacyjnej Bezpłatnej Wypożyczalni kajaków na Pradze Południe - Jeziorko Kamionkowskie 2024
- Realizacja projektu Klub Integracji Społecznej +
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.