To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-21
Gołuchów: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z rozbudową i modernizacją Centrum Rehabilitacji Rolników
Numer ogłoszenia: 165933 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 148969 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Jedlec, 63-322 Gołuchów, woj. wielkopolskie, tel. 062 7616251,53, faks 062 7616752.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad wykonaniem robót związanych z rozbudową i modernizacją Centrum Rehabilitacji Rolników.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprawowanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą Prawo budowlane art. 25, 26 i 27, nad: wykonaniem robót budowlanych polegających na: zadanie A) rozbudowie istniejącego zakładu rehabilitacji polegającej na rozbudowie istniejącego budynku oraz budowie nowego budynku z pomieszczeniami przeznaczonymi na pobyt pacjentów; zadanie B) zagospodarowaniu terenu przed budynkiem Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Jedlcu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.24.70.00 - 70.24.70.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Inwestycji Miejskich SC P. Orleański, M. Orleańska-Ordyniak,, Al. Powstańców Wielkopolskich 20, 63-400 Ostrów Wlk, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83207,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72570,00
Oferta z najniższą ceną: 72570,00 / Oferta z najwyższą ceną: 380808,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





