eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa komory hipoksycznej, systemu do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych oraz lamp bakteriobójczych w ramach wyposażenia laboratorium badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-03

Biała Podlaska: Dostawa komory hipoksycznej, systemu do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych oraz lamp bakteriobójczych w ramach wyposażenia laboratorium badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu
Numer ogłoszenia: 165922 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Filia w Białej Podlaskiej , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3428712, faks 83 3428712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komory hipoksycznej, systemu do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych oraz lamp bakteriobójczych w ramach wyposażenia laboratorium badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory hipoksycznej, systemu do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych oraz lamp bakteriobójczych wraz z montażem, instalacją, uruchomieniem, konfiguracją (kalibracją), gwarancją, obsługą serwisową, wsparciem technicznym oraz przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji. Zamówienie realizowane jest na potrzeby, laboratorium do badań diagnostycznych i terapeutycznych, narządu ruchu w ramach projektu pn.: Adaptacja i wyposażenie innowacyjnych laboratoriów do badań diagnostycznych i terapeutycznych narządu ruchu.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 45.33.12.00-8, 45.45.30.00-7, 38.54.00.00-2, 31.51.50.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w części nr 1 i 2 wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium: 1) na Części nr 1 zamówienia - w wysokości: 18 000, 00 PLN (słownie złotych: osiemnaście tysięcy,00/100); 2) na Części nr 2 zamówienia - w wysokości: 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące,00/100); 2. Na Części nr 3 zamówienia - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. Dotyczy części nr 1 i 2 3. W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, wadium powinno być wniesione na każdą część zamówienia oddzielnie. Jeżeli jest wniesione w łącznej kwocie, na kilka części zamówienia, to z treści wniesionego wadium powinno jednoznacznie wynikać, na którą część zamówienia Wykonawca wnosi wadium i w jakiej wysokości. 4. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 1) pieniężnej; 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że jest ono zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Dotyczy części nr 1 - Pomieszczenie komory hipoksycznej....: 1) projekt konstrukcji komory hipoksycznej wraz ze specyfikacją jej wyposażenia; 2) koncepcję lokalizacji komory hipoksycznej i urządzeń zewnętrznych wraz z informacjami zawierającymi wymagania branżowe dotyczące koniecznych robót budowlanych w tym instalacji elektrycznych, sanitarnych (odprowadzenie kondensatu, wentylacja) oraz wymagania konstrukcyjno - budowlane, związanych z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na jej instalację;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty (którego wzór stanowią załączniki nr 2.1 - 2.3 do SIWZ); 2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, dołączonych do oferty - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) pisemne umocowanie (pełnomocnictwo) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, stwierdzające ustanowienie pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii, lub inny dokument ustanawiający pełnomocnika (np. umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje); 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy, niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp) - pisemne zobowiązanie może zastąpić np. umowa o podwykonawstwo, umowa przedwstępna, porozumienie, umowa o współdziałanie lub inny dokument, z którego będzie wynikać stosowne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy własnego potencjału, tzn. z dokumentów tych powinno precyzyjnie wynikać, kto komu przekazuje zasoby, jakie konkretnie zasoby zostaną przekazane i że zostaną udostępnione Wykonawcy na potrzeby wykonania zamówienia (jeżeli Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, na zasoby innych podmiotów).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony zastrzegają możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie warunków jej wykonania w szczególności z następujących powodów: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, których uchwalenie lub zmiana nastąpiły po dniu zawarcia niniejszej umowy, a z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian, mających wpływ na realizację umowy; 2) wycofania zaoferowanego przedmiotu zamówienia (lub jego elementów składowych) z rynku przez producenta lub wstrzymania, czy zakończenia produkcji - na przedmiot zamówienia posiadający, co najmniej takie same parametry jakościowe, techniczne, funkcjonalne oraz użytkowe jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem niezwiększenia ceny; 3) pojawienia się na rynku przedmiotu zamówienia o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie - pod warunkiem niezwiększenia ceny; 4) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest przedmiotowe zamówienie; 6) siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć i jemu zapobiec; 7) gdy zaistnieje inna, trudna do przewidzenia okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania zamówienia zgodnie z zawartą umową. 8) zmiany podmiotu, na którego potencjale Wykonawca polegał składając ofertę, a który bierze udział w realizacji zamówienia jako podwykonawca określonej części zamówienia; (postanowienia, które zostaną ujęte w umowie, jeżeli w realizacji zamówienia będzie brał udział podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu). 2. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w ust. 1 okoliczności nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o ich dokonanie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie w wersji papierowej w AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2 w pok. 128 (Sekcja Zamówień Publicznych) w godz. 8:00 - 16:00..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.07.2015 godzina 10:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2 w pokoju nr 128 (Sekcja Zamówień Publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie współfinansowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Osi Priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka, Działania I.3 Wspieranie innowacji, realizowanego na podstawie umowy nr POPW.01.03.00-06-014/12-00 z dnia 14.11.2012r. (z późniejszymi zmianami) o dofinansowanie projektu pn. Adaptacja i wyposażenie innowacyjnych laboratoriów do badań diagnostycznych i terapeutycznych narządu ruchu oraz ze środków budżetu Państwa. 2. Warunki udziału: 1/ Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2/ Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp., natomiast spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., Wykonawcy wykazują łącznie (warunki te musi spełniać, co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie, albo mogą je spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie). 3/ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach lub dokumentach wskazanych w SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia. 3. Oferta musi być sporządzona w języku polskim - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Wszelkie oświadczenia, pytania, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawca mogą przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem postanowień ust 5. W przypadku przekazywania ich faksem lub drogą elektroniczną, druga strona zobowiązana jest do niezwłocznego potwierdzania faktu ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia uznaje się, że skutecznie je dostarczono. Korespondencję w formie: 1) pisemnej - należy wysyłać bądź składać na adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie Filia w Białej Podlaskiej, 21-500 Biała Podlaska, ul. Akademicka 2 pok. 128 (Sekcja Zamówień Publicznych); 2) faksu - należy kierować na numer +48 833428712; 3) elektronicznej - należy kierować na adres: e-mail: zamowienia@awf-bp.edu.pl 5. Zamawiający wymaga sporządzenia i złożenia oferty (wraz z uzupełnianymi, po otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego, dokumentami lub oświadczeniami składającymi się na ofertę) - z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności (tzn. w/w dokumenty i oświadczenia muszą być złożone osobiście przez Wykonawcę lub dostarczone pocztą, pocztą kurierską itp. w formie papierowej). 6. Wykonawca może wykonać cały zakres przedmiotu zamówienia samodzielnie lub powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, zawierając z nim pisemną umowę o charakterze odpłatnym, której przedmiotem mogą być dostawy i usługi stanowiące część niniejszego zamówienia publicznego. 7. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie, prowadzonej przez siebie działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 8. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Pzp., przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy Pzp. 9. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki na poczet wykonania zamówienia w części 1 zamówienia - do wysokości 30% wynagrodzenia Wykonawcy. 10. Zamawiający w części nr 1 zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia najpóźniej w dniu podpisania umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie. 11. Uszczegółowienie terminów wykonania zamówienia w poszczególnych częściach: Zamawiający wymaga wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zamówienia w następujących terminach: 1) w część nr 1 - 70 dni od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia); 2) w część nr 2 - 60 dni od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia); 3) w część nr 3 - 30 dni od daty podpisania umowy (udzielenia zamówienia).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomieszczenie komory hipoksycznej wraz z aparaturą do wytwarzania i podtrzymywania warunków hipoksycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tej części zamówienia obejmuje: a) opracowanie projektu konstrukcji komory hipoksycznej wraz ze specyfikacją jej wyposażenia; b) opracowanie koncepcji lokalizacji komory hipoksycznej i urządzeń zewnętrznych wraz z informacjami zawierającymi wymagania branżowe dotyczące koniecznych robót budowlanych w tym. instalacji elektrycznych, sanitarnych (odprowadzenie kondensatu, wentylacja) oraz wymagania konstrukcyjno - budowlane, związanych z adaptacją pomieszczenia przeznaczonego na jej instalację c) wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z instalacją urządzeń, w tym doprowadzenie mediów, tablice i zabezpieczenia elektryczne, odprowadzenie skroplin, wykonanie przegród, osłon i przebicia otworów, a także inne konieczne do pracy urządzeń i instalacji roboty budowlane. d) dostawę, montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację (kalibrację); e) opracowanie szczegółowej dokumentacji powykonawczej komory hipoksycznej (schemat połączenie i podłączenia podzespołów); f) gwarancję i rękojmię (na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru); g) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (obsługę serwisową i wsparcie techniczne w okresie gwarancji oraz zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min 5 lat od zakończenia okresu gwarancji); h) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji (szkolenie, co najmniej 1-dniowe, 8 godzin dla minimum 5 osób), zorganizowane przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia. 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1.1 do SIWZ, 3. szacunkowa wartość tej części zamówienia (bez VAT) - 172 311,77 euro 4. W części nr 1 zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia w wysokości do 30% wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zamawiający przed udzieleniem zaliczki, będzie żądał od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zwrotu zaliczki w wysokości 100% kwoty zaliczki - szczegółowe warunki udzielenia i rozliczenia zaliczki określono w ogólnych warunkach umowy, stanowiących załącznik nr 6.1 do SIWZ. 5. Zamawiający w części nr 1 zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, wniesienia najpóźniej w dniu podpisania umowy, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej (brutto) podanej w ofercie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2, 45.33.12.00-8, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: System do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tej części zamówienia obejmuje: a) system do diagnostyki i kształtowania wybranych zdolności motorycznych i koordynacyjnych - 1 kpl. b) dostawę, montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację (kalibrację); c) gwarancję i rękojmię (na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty podpisania końcowego protokołu odbioru); d) autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny (obsługę serwisową i wsparcie techniczne w okresie gwarancji oraz zapewnienie serwisu pogwarancyjnego przez okres min 5 lat od zakończenia okresu gwarancji); e) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji, obsługi i konserwacji (szkolenie, co najmniej 1-dniowe, 8 godzin dla minimum 5 osób), zorganizowane przed końcowym odbiorem przedmiotu zamówienia. 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1.2 do SIWZ, 3. szacunkowa wartość tej części zamówienia (bez VAT) - 20 559,61 euro.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa dwóch lamp bakteriobójczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zakres tej części zamówienia obejmuje: a) lampy bakteriobójcze - 2 szt. f) dostawę, montaż (instalację), uruchomienie, konfigurację (kalibrację); b) gwarancję (na okres nie krótszy niż 12 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru); 2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączniku nr 1.3 do SIWZ, 3. szacunkowa wartość tej części zamówienia (bez VAT) - 772,56 euro;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.50.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.