eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej zainstalowanego w Urzędzie Dozoru Technicznego w Warszawie oraz w oddziałach UDT na terenie całego kraju



Ogłoszenie z dnia 2010-06-14

Warszawa: Obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej zainstalowanego w Urzędzie Dozoru Technicznego w Warszawie oraz w oddziałach UDT na terenie całego kraju
Numer ogłoszenia: 165866 - 2010; data zamieszczenia: 14.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5722100, faks 022 5722388.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa Systemu Telefonii Stacjonarnej zainstalowanego w Urzędzie Dozoru Technicznego w Warszawie oraz w oddziałach UDT na terenie całego kraju.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługa obejmuje: 1. W siedzibie Urzędu Dozoru Technicznego w Warszawie: 1) utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej Systemu Telefonii Stacjonarnej zbudowanego w oparciu o centralę typu CORAL III, w tym zabezpieczenie, na własny koszt, materiałów eksploatacyjnych: przewodów mikrotelefonowych, wkładek bezpiecznikowych, telefonicznych przewodów dołączeniowych, elementów osprzętu teletechnicznego takich jak końcówki RJ45, RJ21, elementów przełącznic - łączówek Krone, krosówek; 2) wykonywanie napraw lub wymiana uszkodzonych elementów Systemu Telefonii Stacjonarnej - czas reakcji od powiadomienia Zleceniobiorcy do 12 godzin; 3) utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej wewnętrznej sieci telefonicznej; 4) dostosowywanie wewnętrznej sieci telefonicznej do bieżących potrzeb Zleceniodawcy; 5) dostosowywanie konfiguracji centrali i oprogramowania do bieżących potrzeb Zleceniodawcy; 6) utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemu rejestracji i taryfikacji połączeń wychodzących do sieci użytku publicznego; 7) stałą aktualizację tabeli taryf i tabeli prefiksów systemu rejestracji i taryfikacji połączeń na zgodność z ww. tabelami dostawcy publicznych usług telefonicznych dla zapewnienia poprawności pracy systemu rejestracji i taryfikacji połączeń; 8) wykonywanie comiesięcznych wydruków połączeń telefonicznych wychodzących do sieci użytku publicznego; 9) współpraca z dostawcą publicznych usług telefonicznych przy lokalizacji uszkodzeń łączy miejskich; 10) wykonywanie niezbędnych rozbudów i modernizacji Systemu Telefonii Stacjonarnej. 2. W siedzibach oddziałów Urzędu Dozoru Technicznego: 1) prowadzenie zdalnego serwisu Systemu Telefonii Stacjonarnej w siedzibach oddziałów UDT. Adresy wszystkich jednostek UDT objętych umową oraz rodzaje zainstalowanych tam central - załącznik do SIWZ (później: do umowy); 2) zabezpieczanie, na własny koszt, materiałów eksploatacyjnych: przewodów mikrotelefonowych, wkładek bezpiecznikowych, telefonicznych przewodów dołączeniowych, elementów osprzętu teletechnicznego takich jak końcówki RJ45, RJ21, elementów przełącznic - łączówek Krone, krosówek; 3) wykonywanie napraw lub wymiany uszkodzonych elementów Systemu Telefonii Stacjonarnej - czas reakcji od powiadomienia Zleceniobiorcy do 24 godzin; 4) dostosowywanie konfiguracji centrali i oprogramowania do bieżących potrzeb Zleceniodawcy; 5) utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej systemu rejestracji i taryfikacji połączeń wychodzących do sieci użytku publicznego; 6) informowanie pracowników Oddziałów wykonujących wydruki połączeń o konieczności dokonania zmian w tabeli taryf i tabeli prefiksów systemu rejestracji i taryfikacji połączeń na zgodność z ww. tabelami dostawcy publicznych usług telefonicznych, oraz pomoc w aktualizacji tych tabel dla zapewnienia poprawności pracy systemu rejestracji i taryfikacji połączeń; 7) wykonywanie niezbędnych rozbudów i modernizacji Systemu Telefonii Stacjonarnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.10.00 - Publiczne usługi telefoniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tele-Point S.C., S. Białkowski, J. Wojciechowski, ul. Guderskiego 7 m.51, 03-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119974,80

  • Oferta z najniższą ceną: 119974,80 / Oferta z najwyższą ceną: 172312,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest powszechnie dostępna usługa w zakresie obsługi systemu telefonii stacjonarnej o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.