eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Porąbka › DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO) DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ SZKOŁY GMINY PORĄBKA - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PORĄBKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-31

Porąbka: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO) DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ SZKOŁY GMINY PORĄBKA - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PORĄBKA
Numer ogłoszenia: 165863 - 2012; data zamieszczenia: 31.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Porąbka , ul. Krakowska 3, 43-353 Porąbka, woj. śląskie, tel. 033 8272802, 8272815, 8272810, faks 033 8272802.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.porabka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH ORAZ SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO) DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU POD NAZWĄ SZKOŁY GMINY PORĄBKA - INDYWIDUALIZACJA NAUCZANIA DLA KTÓRYCH ORGANEM PROWADZĄCYM JEST GMINA PORĄBKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu dydaktycznego (multimedialnego) dla uczestników projektu pod nazwą Szkoły gminy Porąbka - indywidualizacja nauczania realizowanego w Szkole Podstawowej w Porąbce, Szkole Podstawowej w Czańcu, Szkole Podstawowej w Bujakowie oraz w Szkole Podstawowej w Kobiernicach - dla których organem prowadzącym jest Gmina Porąbka. 2.Realizacja zamówienia obejmuje dwie następujące części: 2.1.I część: Dostawa pomocy dydaktycznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Pomoce dydaktyczne obejmują: 2.1.1.Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2.1.2.Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych 2.1.3.Pomoce wykorzystywane w zajęciach logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy. 2.1.4.Pomoce wykorzystywane w zajęciach gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 2.1.5.Pomoce wykorzystywane w zajęciach rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych. 2.1.6.Pomoce wykorzystywane w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych 2.1.7.Pozostałe elementy związane z pomocami dydaktycznymi 2.2.II część: Dostawa sprzętu dydaktycznego ((multimedialnego) określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Sprzęt dydaktyczny obejmuje: 2.2.1.Odtwarzacz CD - 13 sztuk 2.2.2.Tablica interaktywna - 2 sztuki 2.2.3.Laptop - 2 sztuki.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 30.21.30.00-6, 32.32.20.00-6, 39.16.00.00-1, 37.42.00.00-8, 22.11.00.00-4, 30.23.31.51-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Odstąpiono

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku i za spełnienie tego warunku uzna złożenie stosownego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a)opisu parametrów techniczno-użytkowo-funkcjonalnych według zestawienia parametrów wskazanych w załączniku nr 1a i nr 1 b do formularza oferty - opis przedmiotu zamówienia ( opis proponowanych pomocy dydaktycznych i sprzętu multimedialnego) UWAGA: wykonawca dostarcza opis parametrów tylko tej części zamówienia na którą składa ofertę.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.formularz oferty wraz z załącznikiem 1a/1b (opisem parametrów techniczno-użytkowo-funkcjonalnych związanych z daną częścią zamówienia) oraz załącznikiem 2a/2b (szczegółowym kosztorysem ofertowym) 2.pełnomocnictwo (jeżeli nie wynika z przedstawionych dokumentów) 3.informacja o zakresie dostaw realizowanych przez podwykonawców (jeżeli dotyczy) 4.pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (jeżeli dotyczy),

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nastąpią: a)przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub od Wykonawcy, skutkujące niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy i powstania tym samym opóźnień w oddaniu przedmiotu zamówienia; w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2.Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.porabka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY PORĄBKA, 43-353 Porąbka ul Krakowska 3, pok. nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY PORĄBKA, 43-353 Porąbka ul Krakowska 3, pok. nr 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa przedmiotu zamówienia następuje w ramach realizacji przez Gminę Porąbka projektu pod nazwą Szkoły gminy Porąbka - indywidualizacja nauczania współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Pomoce dydaktyczne obejmują: 1.Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. 2. Pomoce wykorzystywane w zajęciach dla dzieci ze specjalnymi trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. 3. Pomoce wykorzystywane w zajęciach logopedycznych dla dzieci z wadami wymowy. 4. Pomoce wykorzystywane w zajęciach gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy. 5. Pomoce wykorzystywane w zajęciach rozwijających zainteresowania dzieci szczególnie uzdolnionych. 6.Pomoce wykorzystywane w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych 7.Pozostałe elementy związane z pomocami dydaktycznymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.42.00.00-1, 37.42.00.00-8, 22.11.00.00-4, 30.23.31.51-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU DYDAKTYCZNEGO (MULTIMEDIALNEGO).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu dydaktycznego ((multimedialnego) określonego w załączniku nr 2 do SIWZ - zawierającym szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów dla poszczególnych szkół podstawowych z terenu Gminy Porąbka. Sprzęt dydaktyczny obejmuje: 1. Odtwarzacz CD - 13 sztuk 2. Tablica interaktywna - 2 sztuki 3. Laptop - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 30.21.30.00-6, 32.32.20.00-6, 30.23.31.51-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.