Ogłoszenie z dnia 2007-09-13
Bydgoszcz: REMONT CZĘŚCI PODZIEMNEJ PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH RONDO JAGIELLONÓW W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 165845 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, fax 052 5822363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT CZĘŚCI PODZIEMNEJ PRZEJŚCIA DLA PIESZYCH RONDO JAGIELLONÓW W BYDGOSZCZY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art.3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm./ - dalej UPB, polegające remoncie części podziemnej przejścia dla pieszych Rondo Jagiellonów w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach szczegółowo opisanych w: 1.dokumentacji projektowej (projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiar robót) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanych przez Pracownię Projektowo-Consultingową BUDOPROJEKT, ul.Bieszczadzka 2/36; 85-048 Bydgoszcz, UWAGA! Nie wszystkie roboty, które ujmuje dokumentacja projektowa są przedmiotem zamówienia. Część robót została już zrealizowana, dlatego dokładny zakres robót przewidzianych do realizacji wg niniejszego zamówienia podaje Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wraz z częścią kosztową oraz opis SIWZ. 2.wzorze kosztorysu ofertowego, 3.wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. Przedmiotem zamówienia jest remont części podziemnej przejścia podziemnego Rondo Jagiellonów w Bydgoszczy. Przejście podziemne charakteryzuje się tym, że zasadniczym trzonem komunikacyjnym jest centralny hall o szerokości 18,00 m usytuowany dłuższą osią pod ulicą Jagiellońską, od którego odchodzą korytarze szerokości 6,00m w kierunku 4 wyjść oraz dwóch wyjść na perony tramwajowe. Wzdłuż osi hallu usytuowane są pasaże z usługami handlowo - gastronomicznymi. W zachodniej części układu przejścia pomiędzy wejściami na przystanki tramwajowe umiejscowiono pomieszczenia techniczne i toalety. Ogólna powierzchnia przejścia podziemnego wynosi 2200m2. Całość zadania polega na: - Wymiana sufitu podwieszonego: Zachowany zostanie istniejący sufit z płyty betonowej. W pozostałych partiach sufitu należy wykonać sufit listwowy aluminiowy P100/Ac, po uprzednim rozebraniu istniejącej konstrukcji sufitu podwieszanego wraz ze starym systemem oświetlenia. Kolor sufitu srebrny lustrzany chrom. Przy ścianach na styku z płyta betonową zastosowano specjalną listwę C 15/18/20 mm. Sufit z płyty betonowej należy po uprzednim oczyszczeniu i zmyciu powierzchni dwukrotnie pomalować farbą emulsyjną w kolorze białym. Powierzchnia sufitu listwowego 627,40m2. Powierzchnia sufitu z płyty betonowej do remontu 729,60m2 - Oczyszczenie i naprawa granitowych posadzek: - w przejściu podziemnym i na dwóch wejściach na perony tramwajowe (przeszlifowanie) - powierzchnia schodów 84 m2 - przełożenie płyt w części niezabudowanej na powierzchni około 20m2, w tym wymiana na nowe płyty powierzchni do 5 m2 - Malowanie ścian: Przygotowanie do malowania i pomalowanie farbą emulsyjną starych ścian tynkowanych i malowanych poprzednio farbami emulsyjnymi. Sufit i ściany malowanie dwukrotne farbą emulsyjną w kolorze białym. - Remont systemu odwodnienia posadzki: - w istniejące koryto należy włożyć korytko np. firmy MEAGARD SG i puste miejsca zalać betonem do poziomu posadzki, - długość koryta odwadniającego 239 m, - kratki pomostowe przy schodach, 43 m o szerokości 50 cm. - Wykonanie rynienek odwadniających dylatacje sufitowe: Pod każdą szczelną dylatacji sufitowej dla 4 korytarzy należy zamontować rynnę zabezpieczającą odpływ ewentualnych przecieków przez dylatację do rur spustowych odprowadzających ewentualna wodę do korytek ściekowych w posadzce. - Wykonanie informacji kierunkowej W różnych miejscach części podsufitowej podziemia należy wykonać i zamontować tablice kierunkowe z aktualną informacją (zgodnie z projektem). - Instalacja elektryczna wewnętrzna. - Istniejąca instalacja oświetleniowa jest w złym stanie technicznym i nie nadaje się do dalszej eksploatacji w związku z tym należy ją całkowicie zdemontować. - Dla potrzeb oświetlenia przejścia podziemnego zastosowano oprawy świetlówkowe energooszczędne z rastrem wbudowane w sufit listwowy. Oświetlenie podzielono na całodobowe (faza L1) i dopółnocne pozostałe sterowanie odbywać się będzie automatycznie za pomocą programatora cyfrowego lub ręcznie stycznikiem SM320. - Oświetlenie gablot reklamowych Dla zasilania gablot reklamowych zaprojektowano oddzielny obwód 3-fazowy podzielony na fazy L1,L2,L3 z zastosowaniem przewodu YDY 5x2,5 mm2/750V. Obwód ten będzie przebiegał w przestrzeni między stropowej nad sufitem listwowym. Oświetlenie gablot reklamowych podzielono na dopółnocne, natomiast w nocy wyłączone. Sterowanie w/w oświetlenia odbywać się będzie automatycznie za pomocą programatora cyfrowego lub ręcznie stycznikiem SM320. - Zasilanie WZL - zalicznikowa nn dla usług i handlu. Dla potrzeb zasilania w/w odbiorców energii elektrycznej zaprojektowano WZL - zalicznikową nn w układzie 3-fazowym, z zastosowaniem przewodu YDY 5x4 mm2/750V, podzielony na fazy L1,L2,L3. W/w obwód należy prowadzić w przestrzeni między stropowej nad sufitem listwowym. Podłączenie poszczególnych odbiorców (podliczników) wykonać obwodami 1-fazowymi z zastosowaniem przewodów YDY 3x2,5 mm2/750V a na puszkach odgałęźnych umieścić napis 230/400V dla informowania osób manipulujących przy w/w obwodzie. Zasilanie wykonać z istniejącej rozdzielnicy zalicznikowej. - Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej szaletu i pomieszczeń bocznych. Dla potrzeb zasilania oświetlenia i gniazd wtyczkowych w/w pomieszczeń, należy wykonać instalację elektryczną z zastosowaniem przewodów YDY 3x1,5mm2 dla oświetlenia, natomiast dla gniazd wtyczkowych YDY 3x2,5mm2/750V. Zastosowano oprawy oświetleniowe świetlówkowe energooszczędne hermetyczne z kloszem odpornym na uderzenia. W/w pomieszczenia posiadają do celów rozliczeniowych podliczniki wraz z zabezpieczeniem obwodów instalacji wewnętrznej. - Ochrona od porażeń prądem elektrycznym. W nawiązaniu do istniejącego układu sieciowego TT (uziemienie), ochronie przeciwporażeniowej podlegają wszystkie części powodujące dostępne m.in. jak kołki gniazd wtyczkowych, metalowe obudowy aparatów, osprzęt opraw oświetleniowych w I klasie ochronności i innych urządzeń elektrycznych (z zaciskiem PE) występujących u użytkowników podziemnego przejścia Ronda a będących w zasięgu ręki zainstalowanych do 2,5 m od podłogi. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania robót elektrycznych. Pozostałą część zamówienia Wykonawca musi wykonać siłami własnymi.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia Oryginalny kod CPV: 45.31.57.00 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.21 - Wyrównywanie podłóg Oryginalny kod CPV: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,- (słownie: trzy tysiące 00/100) PLN, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku, dopuszczonych przez Zamawiającego formach, określonych w art. 45 ust. 6 . Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - remont przejścia dla pieszych Rondo Jagiellonów. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty w następującej formie: 1. potwierdzenie wpłaty lub przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego zaleca się dołączyć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - w formie oryginału dołączonego do oferty. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 44 UPZP spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP: 1.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), roboty budowlanej dotyczącej: wykończenia lub remontu wnętrza w obiekcie kubaturowym, w skład której wchodził montaż metalowych sufitów podwieszanych o pow. nie mniejszej niż 70m2., 2.dysponują potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w SST. 3.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym minimum: 1)kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót budowlanych, 2)kierownikiem robót elektrycznych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) oraz zaświadczeniem o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: 1)posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 400 000,- (słownie: czterysta tysięcy 00/100) PLN, 2)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 300 000,- (słownie: trzysta tysięcy 00/100) PLN. 5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp, Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów lub oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty. 2.Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 UPZP, gdy: 1)nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo, 2)nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 3)złoży dokumenty niespełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, 4)nie spełni innych wymagań określonych w UPZP lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 4.W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 UPZP. 6.Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące dokumenty: 1)oświadczenie, zgodnie z art. 44 UPZP, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, 2)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, 3)dokumenty potwierdzające (np. referencja, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione, w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4)wykaz osób, i podmiotów niezbędnych do wykonania zamówienia, (potwierdzający posiadane uprawnienia i doświadczenie, a także wskazujący zakres wykonywanych przez nich czynności), 5)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 6)aktualne zaświadczenia o wpisie na listę właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9)aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert, 11)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-950 Bydgoszcz, ul. Fordońska 120,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 09:50, miejsce: ZDMiKP, Bydgoszcz, ul. Fordońska 120, pok.02/parter (kancelaria),.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 91/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa parteru bud. F na potrzeby Akademickiego Centrum Sieciowo - Komputerowego - kampus Fordon
- SUKCESYWNA DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH
- BIEŻĄCA RENOWACJA TRAWIASTYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W OBIEKTACH BYDGOSKIEGO CENTRUM SPORTU
- Dostawa jednorazowa modułów Picco do monitorów firmy GE (5 kompletów)
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kablowej sieci elektroenergetycznej 15kv, kontenerowej stacji transformatorowej 15kV/0,4kV , kablowej sieci elektroenergetycznej 0,4kV (...), wiaty z instalacją fotowoltaiczną (...) - post.nr 2
- Termomodernizacja budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych w celu utworzenia Oddziału Geriatrycznego w SPZZOZ Powiatowy Szpital Specjalistyczny w Stalowej Woli
- Dostawa i montaż systemu klimatyzacji w budynku Urzędu Gminy Czerwonak
- Wykonanie kompletnej dokum. projektowej wraz z wykonan. robót budowl. dla zad. pn. "Budowa instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii na obiektach Powiatu Polkowickiego - ZS w Polkowicach"
więcej: Kładzenie rynien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





