Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Hajnówka: Zakup ciężkiego zestawu hydraulicznego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce.
Numer ogłoszenia: 165782 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce, ul. 11 Listopada 4, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6829580, fax 085 6829581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.straz.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciężkiego zestawu hydraulicznego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup ciężkiego zestawu hydraulicznego na potrzeby Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce. Wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia wraz z określeniem dokumentów, które należy przedstawić zamieszczone są w SIWZ. Wymagania zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: - sprzęt musi być fabrycznie nowy - gwarancja na sprzęt minimum 24 miesiące od daty dostawy - czas reakcji serwisu w przypadku zgłoszenia awarii maksymalnie 72 godziny
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.85.12.00 - Urządzenia ratownicze Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.20.00 - Sprzęt ratunkowy i awaryjny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków na podstawie oświadczenia wykonawcy oraz oceny wymaganych dokumentów wymienionych w pkt. 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wykonawca składa oświadczenie na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Parametry techniczne, fukcjonalność, ergonomia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.straz.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce, ul. 11 Listopada 4, 17-200 Hajnówka, pokój 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 11:15, miejsce: w siedzibie zamawiającego - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce, ul. 11 Listopada 4, 17-200 Hajnówka, pokój 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- "Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 6 obr. Planta, 1B, obr. Mikłaszewo, 3B-część obr. Eliaszuki"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia majątku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z.o.o. w Hajnówce
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap III - 2
- Doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym w Hajnówce II
- Dostawa kationowej emulsji asfaltowej szybkorozpadowej niemodyfikowanej C69B3 PU w ilości 160 ton w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B
- Sukcesywne dostawy kruszywa naturalnego w ilości do 3172 m3 do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w związku z realizacją zadań inwestycyjnych na drogach powiatowych nr 1480B i 1605B.
więcej: przetargi w Hajnówce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.