eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GościeradówBudowa szybu windowego przy budynku socjalnym Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie.



Ogłoszenie z dnia 2007-09-13

Gościeradów: Budowa szybu windowego przy budynku socjalnym Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie.
Numer ogłoszenia: 165767 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Folwark 20, 23-275 Gościeradów, woj. lubelskie, tel. 015 8381147, fax 0-15 838-11-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lfoon.lublin.pl/~dpsgoscieradow/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windowego przy budynku socjalnym Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa szybu windowego przy budynku socjalnym Domu Pomocy Społecznej w Gościeradowie ul. Folwark 20 23-275 Gościeradów. II. Zakres robót obejmuje: - dostawę i kompletny montaż dźwigu osobowego, - próbny rozruch, - przeszkolenie personelu w zakresie obsługi, - udział w bezusterkowym odbiorze przez UDT i poniesienie kosztów odbioru, - uporządkowanie placu budowy, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Całość ww. zakresu Wykonawca zrealizuje na własny koszt, własnym sprzętem i przy pomocy własnego personelu. III. Wymagania techniczne. 1.Typ dźwigu:- osobowy, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich 2.Udźwig - ok. 630 kG/ 8 osób 3. Napęd:- hydrauliczny, pośredni z siłownikiem z boku kabiny, umożliwiający łagodny start i zatrzymanie, 4.Wysokość podnoszenia: - ok. 4 m -wg projektu , 5.Wymiary wewnętrzne szybu: - wg projektu 6.Ilość przystanków: - 2, 7.Ilość dojść: - 2, 8.Prędkość - 0,3 m/s, 9.Kabina - nowoczesna konstrukcja do szybkiego montażu, -ściany - segmenty z blachy malowanej proszkowo, -oświetlenie - energooszczędne, -sufit - podwieszony, -podłoga - wykładzina przeciwpoślizgowa, cokoliki, -poręcz - nierdzewna w przekroju okrągła, -lustro - na bocznej ścianie, -panel dyspozycji - pokrywa z blachy nierdzewnej, wyposażona w przyciski nierdzewne podświetlane. Panel zawiera: -elektroniczny wskaźnik pięter, -awaryjne oświetlenie /2 h zasilania z baterii/, -stacyjka dyspozycji otwartych drzwi, -lampkę przeciążenia, 10.Kaseta wezwań: - pokrywa z blachy stalowej nierdzewnej; 11. Drzwi przystankowe: - automatyczne teleskopowe, 12. Sterowanie - mikroprocesorowe, 13. Przyłącze elektryczne: - 400 V;230 V, 7,7 kW, 14. Funkcje dodatkowe:- awaryjny zjazd po zaniku napięcia na najniższy przystanek i automatyczne otwarcia drzwi, Uwaga: Wszystkie urządzenia muszą posiadać aktualne certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa itp. potwierdzające powyższe wymagania. IV. Wymagania szczególne dotyczące prowadzenia prac. - Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wśród osób o ograniczonej sprawności, więc Wykonawca musi to przewidzieć organizując swoją pracę. Ponadto, z uwagi na specyfikę obiektu, musi uzgodnić z Zamawiającym ramowy harmonogram robót oraz przewidzieć taką organizację robót, aby nigdy nie zaistniała sytuacja, żeby zostały na noc niezabezpieczone odpowiednio jakiekolwiek otwory. W żadnym dostępnym osobom postronnym miejscu Wykonawca nie może pozostawić bez nadzoru ostrych narzędzi lub urządzeń elektrycznych, a pomieszczenia, w których będą wykonywane prace muszą być niedostępne dla osób postronnych. Po zakończonym dniu pracy wszystkie materiały i narzędzia muszą zostać odpowiednio zabezpieczone.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium .Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, które są przedstawione w art. 45 pkt. 6. Ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia wadium w pieniądzu jest to wysokość 1000,00 zł. Słownie: Jeden tysiąc 00/100 złotych. W/w kwota winna zostać przelana na konto Zamawiającego w PKO BP SA O/KRAŚNIK 77 1020 3235 0000 5702 0007 3684 najpóźniej na dwa dni przed terminem otwarcia ofert, aby fakt jego przelania mógł być stwierdzony przez zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu i złożą ważne oferty. 2.1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki wymienione w art.22 ust.1 i art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień ublicznych: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek podania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania realizacji tego typu zamówienia, - znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej umożliwiającej realizację zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu wykonawca wypełni i podpisze -Oświadczenie - załącznik nr 2. - oferta musi być złożona na piśmie w języku polskim, - oferta musi być złożona przed upływem terminu składania ofert, - oferta musi być zabezpieczona wadium wniesionym w wysokości i postaci podanej przez zamawiającego w dalszej części instrukcji, - oferta musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - w tym celu wykonawca dostarczy, jako załącznik do swojej oferty -odpowiedni dokument z rejestru swojej firmy ,jak podano w pkt.3 poniżej , - nie naruszać zasad ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniać wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - nie posiadać oczywistych omyłek lub - w razie ich wystąpienia -oferent musi wyrazić zgodę na ich poprawienie przez zamawiającego. 2.2 Chetni do wzięcia udziału w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót o podobnym charakterze oraz muszą dysponować odpowiednim potencjałem kadrowym,technicznym i ekonomicznym umożliwiającym zrealizowanie zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu -Oferty-należy dołączyć następujące dokumenty: -Oświadczenie Wykonawcy, że że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt.1- 3 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Pzp- Załącznik nr 2 -Wypełniony formularz cenowy- załącznik nr 1, -Koncesję, zezwolenie lub licencję,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności,wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. Pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia,a także zakresu wykonanych przez nich czynności; -Polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -Dwie referencje z okresu ostatnich 3 lat - z realizacji podobnych zamówień, -Aktualne certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, świadectwa zgodności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lfoon.lublin.pl/~dpsgoscieradow/

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w: Dom Pomocy Społecznej ul. Folwark 20 23-275 Gościeradów biuro-sekretariat..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Folwark 20 23-275 Gościeradów biuro-sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13 września 2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.