To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-07-03
Lubin: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj.
Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1,Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a,Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13.
Numer ogłoszenia: 165764 - 2015; data zamieszczenia: 03.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 135084 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jana Kilińskiego 25 A, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 74-63-400, faks 076 74-63-401.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1,Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a,Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby jednostek należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie, tj. Ośrodka Opiekuńczo- Rehabilitacyjnego przy ul. Jastrzębiej 1,Domu Opieki Szarotka przy ul. Sybiraków 13, Domu Dziennego Pobytu Senior przy ul. Sienkiewicza 3, Żłobka nr 3 przy ul. Orlej 47 a,Żłobka nr 2 przy ul. Cedyńskiej 13., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 15.89.60.00 - Produkty głęboko mrożone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców,gotowych dań (mrożonki)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe IGLO -RENOMA sp.j. Zbigniew Matys, Arkadiusz Ostrowski, Struga 1 A, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 300000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14472,62
Oferta z najniższą ceną: 11446,70 / Oferta z najwyższą ceną: 14472,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Budowa drogi wewnętrznej ul. Szczęśliwej w Siedlcach.
- "Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Lubinie w III kwartale 2025r., tj. wyrobów piekarskich."
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 217/1, 217/2, 80/2, 351/1 w Księginicach.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi biegnącej śladem działek nr 391/2, 391/1, 390/1, 390/2, 387/1, 387/2, 426/11 miejscowości Siedlce.
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego krytej pływalni "CENTRUM 7" na potrzeby RCS Sp. z o.o. w Lubinie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 9 w Lubinie na okres IX. 2025 r.- VIII. 2026 r.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Ryby oraz mrożonki i lody
- Dostawa produktów spożywczych do Miejskiego Przedszkola Samorządowego w Suchej Beskidzkiej w 2025 r. - część II
- Sukcesywne dostawy wraz z transportem żywności w III i IV kwartale 2025 roku
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach z podziałem na 5 zadań w II półroczu roku 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Podmiejska 62 - I/2025
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.