eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-21

Ciechanów: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 165762 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Ciechanów reprezentowana przez Prezydenta Miasta Ciechanów, Plac Jana Pawła II 6, 06-400 Ciechanów, tel. 023 6749200, fax 0 23 672 29 63.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ciechanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - Sprzęt komputerowy: 1. Stacje robocze klasa A (sztuk 15), 2. Stacje robocze klasa B (sztuk 4), 3. Notebook (sztuk 1), 4. Monitor typu LCD klasa A (sztuk 16), 5. Monitor typu LCD klasa B (sztuk 5), 6. Drukarka atramentowa (wielkoformatowa, sieciowa) (sztuk 1), 7. Drukarka laserowa sieciowa mono (sztuk 4), 8. Drukarka laserowa sieciowa kolor klasa A (sztuk 1), 9. Drukarka laserowa sieciowa kolor klasa B (sztuk 3), 10. Przełącznik sieciowy (sztuk 1), 11. Czytnik kart (sztuk 3), 12. Skaner (sztuk 1), 13. Drukarka atramentowa (sztuk 1), Część II - Oprogramowanie i licencje: 1. Oprogramowanie biurowe - (22 sztuki), 2. Licencje dostępowe do Windows Small Business Server 2003- (25 sztuk), 3. Oprogramowanie do obróbki grafiki i druku - (4 sztuki), 4. Oprogramowanie do archiwizacji danych - typu A - (4 sztuki), 5. Oprogramowanie do archiwizacji danych - typu B - (3 sztuki), 6. Sieciowe systemy operacyjne - (2 sztuki), 7. Oprogramowanie serwera poczty - (1 sztuka), 8. Oprogramowanie antywirusowe (przedłużenie) - (128 sztuk). Część III - Oprogramowanie typu GIS: 1. Oprogramowanie typu GIS - (2 sztuki). Szczegółowy wykaz i opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.30 - Drukarki i plotery Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.00 - Drukarki i plotery Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W tym zakresie wykonawca powinien spełniać następujące szczegółowe warunki: - wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2-ch dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia tj. odpowiednio dostawom dla poszczególnych części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę, przy czym, Zamawiający przez dostawy odpowiadające wartością przedmiotowi zamówienia dla poszczególnych części rozumie: Część I dostawę o wartości nie mniejszej niż 90.000,- PLN Część II dostawę o wartości nie mniejszej niż 80.000,- PLN Część III dostawę o wartości nie mniejszej niż 15.000,- PLN Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą : 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ); 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 - 4 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, natomiast oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 w formie oryginału. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: - oświadczenie wymienione w pkt. 1 składane jest przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - dokumenty wymienione w pkt 2 i 4 składa każdy z wykonawców, - dokument wymieniony w pkt 3 musi potwierdzać spełnienie warunku szczegółowego łącznie przez Wykonawców składających wspólnie ofertę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.ciechanow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Miejska Ciechanów ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów. Referat ds. Informatyki.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2008 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, tj. Urzędzie Miasta Ciechanów, ul. Wodna 1, 06-400 Ciechanów, w Biurze Obsługi Interesanta stanowisko nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.07.2008r., o godz. 11:15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wodnej 1 sala konferencyjna - parter budynku. 2.Do porozumiewania się z Wykonawcą w sprawach związanych z postępowaniem upoważnieni są: w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia: Mirosław KAMIŃSKI tel. (023) 674-92-15 Andrzej WYSOCKI tel. (023) 674-92-61 w sprawach proceduralnych: Justyna TOMKOWSKA tel. (023) 674-92-74

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Stacje robocze klasa A (sztuk 15), 2. Stacje robocze klasa B (sztuk 4), 3. Notebook (sztuk 1), 4. Monitor typu LCD klasa A (sztuk 16), 5. Monitor typu LCD klasa B (sztuk 5), 6. Drukarka atramentowa (wielkoformatowa, sieciowa) (sztuk 1), 7. Drukarka laserowa sieciowa mono (sztuk 4), 8. Drukarka laserowa sieciowa kolor klasa A (sztuk 1), 9. Drukarka laserowa sieciowa kolor klasa B (sztuk 3), 10. Przełącznik sieciowy (sztuk 1), 11. Czytnik kart (sztuk 3), 12. Skaner (sztuk 1), 13. Drukarka atramentowa (sztuk 1),.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.32.30-2, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie i licencje.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie biurowe - (22 sztuki), 2. Licencje dostępowe do Windows Small Business Server 2003- (25 sztuk), 3. Oprogramowanie do obróbki grafiki i druku - (4 sztuki), 4. Oprogramowanie do archiwizacji danych - typu A - (4 sztuki), 5. Oprogramowanie do archiwizacji danych - typu B - (3 sztuki), 6. Sieciowe systemy operacyjne - (2 sztuki), 7. Oprogramowanie serwera poczty - (1 sztuka), 8. Oprogramowanie antywirusowe (przedłużenie) - (128 sztuk). UWAGA! Dostawca zapewni pomoc techniczną przez minimum 12 miesięcy na całość oprogramowania (część II). Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem zamówienia lub równoważny, przy czym Zamawiający zastrzega, że zakup oprogramowania realizowany jest w ramach rozbudowy istniejącego oprogramowania. Oprogramowanie musi być zatem w 100% kompatybilne z oprogramowaniem wskazanym w Opisie przedmiotu zamówienia i już używanym przez Zamawiającego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0, 30.24.82.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie typu GIS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oprogramowanie typu GIS - (2 sztuki). Lp.Nazwa elementu, parametru lub cechy.Wymagane minimalne parametry techniczne 1. Typ licencji Jednostanowiskowa, komercyjna 2. Roczna subskrybcja - usługa rocznego dostępu do uaktualnień oprogramowania, - udoskonaleń technicznych, - pomocy technicznej dla programu. 3. Platforma systemowa MS Windows 4. Funkcjonalność Oprogramowanie ArcGIS ArcView pozwalające na co najmniej.: - tworzenie obiektów punktowych, liniowych oraz poligonów; - przy tworzeniu obiektów, definiowanie kolejnego segmentu: - na podstawie kąta nachylenia od ostatniego segmentu; - długością; - jako równoległego do ostatniego; - jako prostopadłego do ostatniego; - digitalizację przy wykorzystaniu podkładu rastrowego; - wyświetlanie dowolnej liczby warstw w oknie oraz możliwość zmiany kolejności wyświetlania poszczególnych warstw; - tworzenie przejrzystości rastrów oraz obiektów poligonowych, w celu wyświetlania wielu warstw rastrowych i wektorowych nakładających się na siebie; - definiowanie wypełnień poligonów w postaci jednobarwnej lub pasmowej z automatyczną aktualizacją wypełnień po zmianie geometrii obiektów; - definiowanie linii specjalnych (takich jak np.: linie zabudowy, przebieg linii energetycznej, granice obszarów chronionych); - tworzenie lustrzanych kopii oraz kopiowanie równoległe istniejących obiektów; - rozciąganie i przycinanie istniejących obiektów; - dodawanie, usuwanie i edycję lokalizacji wierzchołków tworzonych obiektów; - topologiczne przesuwanie segmentów i węzłów; - tworzenie hiperłącza do zewnętrznych aplikacji; - korzystanie z wielu okien widoku dla wyświetlenia różnych części mapy w różnych skalach; - interaktywny pomiar powierzchni i odległości; - możliwość eksportu do formatów: - Tagged Image File Format (TIFF); - Portable Document Format (PDF); - Joint Photographics Experts Group (JPEG); - obsługę danych CAD w formatach: - Autodesk Drawing Exchange Format (DXF); - AutoCAD Drawing File (DWG); - wyświetlanie obiektów i opisów CAD zgodnie z własnościami wyświetlania zapisanymi w pliku CAD; - dociąganie tworzonych obiektów do obiektów CAD; - szybką i łatwą zmianę dociągania tworzonych obiektów (do wierzchołka, do segmentu, do końca, prostopadle i.t.p.) względem elementów obiektów istniejących; - bezpośredni odczyt i zapis danych rastrowych w formacie TIFF (z obsługą GeoTIFF-a); - dopasowanie rastra do wyświetlanych obiektów, wraz z określeniem punktów kontrolnych i informacją o dokładności dopasowania; - tworzenie nowych poligonów z przecięcia istniejących obiektów; - przeprowadzanie analiz przestrzennych w oparciu o zgromadzone informacje; 5. Inne dostawa do siedziby Zamawiającego, jego instalacja i uruchomienie. UWAGA! Przedmiot zamówienia powinien być zgodny z opisem zamówienia lub równoważny..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.