Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-29
Turek: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA TURKU W SEZONIE 2009-2010
Numer ogłoszenia: 165679 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE MIASTA TURKU W SEZONIE 2009-2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego objęte jest zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Turku w sezonie 2009/2010, polegające na wykonywaniu usług odśnieżania i usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) na jezdniach i chodnikach, według zakresu określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wywozie śniegu ze wskazanych przez Zamawiającego ulic i określonego zakresu. Na ulicach zaliczonych do I kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie i usuwanie śliskości zimowej winno być zakończone w terminie do 2 godzin od ustania opadów śniegu lub wystąpienia śliskości zimowej. Na ulicach zaliczonych do II kolejności zimowego utrzymania, odśnieżanie winno być zakończone w terminie do 6 godz. od ustania opadów śniegu, a likwidacja śliskości zimowej w terminie do 4 godz. od jej wystąpienia. Zimowe utrzymanie ulic zaliczonych do III kolejności zimowego utrzymania prowadzone będzie na polecenie zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu z osobami wyznaczonymi ze strony zamawiającego do kontaktów z wykonawcą. Likwidacja śliskości zimowej na jezdniach i chodnikach winna następować przez uszorstnienie ich nawierzchni 4 % mieszanką piasku z solą (chlorkiem sodu). Do odśnieżania oraz usuwania oblodzeń (śliskości zimowej) mogą być stosowane przez wykonawcę wyłącznie zarejestrowane pojazdy i maszyny drogowe, posiadające ważne dopuszczenie do ruchu na drogach publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 90.21.30.00 - 90.21.30.00 60.12.92.00 - 60.12.92.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych żąda wniesienia wadium przetargowego w wysokości 3.500 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy łącznie spełnią następujące warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mianowicie którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, to znaczy wykonawca musi wykazać, że: 1) wykonał lub wykonuje z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia; 2) dysponuje urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia w postaci, co najmniej jednego pługa odśnieżnego oraz co najmniej jednej piaskarki. 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to znaczy: 1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych) 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o złożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia oraz zawarte w nich informacje, według zasady: wykonawca spełnia/nie spełnia warunek..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć dokumenty wskazane w § 1 ust. 1 pkt. 2 i 3, w § 1 ust. 2 pkt. 2 i 3 (ewentualnie 3a) oraz w § 1 ust. 3 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2006 r. Nr 87, poz. 605), z zastrzeżeniem wynikającym z § 2 ust. 1 pkt. 1 i ust. 3 ww. Rozporządzenia oraz oświadczenie w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastoturek.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Turku
Wydział Infrastruktury i Działalności Gospodarczej
ul. Kaliska 58
62-700 Turek.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Turku Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 58 62-700 Turek.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- REMONT LOKALI KOMUNALNYCH POŁOŻONYCH W TURKU
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Turku oraz odbiór tablic wycofanych z użytkowania w latach 2025-2027"
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- PRZEBUDOWA TRYBUN WRAZ Z ZADASZENIEM I BUDOWĄ OŚWIETLENIA NA STADIONIE 1000-LECIA W TURKU W RAMACH ZADANIA - PRZEBUDOWA STADIONU 1000-LECIA W TURKU - ETAP I
więcej: przetargi w Turku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.