Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-21
Ruda Śląska: Przebudowa ulicy Pawła w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 165648 - 2008; data zamieszczenia: 21.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9, w. 1291, fax 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Pawła w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ulicy Pawła w Rudzie Ślaskiej - zakres prac obejmuje: 1. roboty pomiarowe, 2. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, 3. roboty ziemne, 4. roboty wykończeniowe, 5. wykonanie krawężników i obrzeży, 6. wykonanie podbudowy i nawierzchni, 7. wykonanie odwodnienia, 8. wykonanie przebudowy urządzeń energetycznych, 9. wykonanie oświetlenia drogowego, 10.oznakowanie dróg i urządzeń bezpieczeństwa ruchu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 45000.00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi wykazać, że w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał przynajmniej 2 porównywalne roboty budowlane polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub remoncie kapitalnym dróg publicznych o wartości min.1500000.00 zł brutto każda b)Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami do wykonania zamówienia w tym przyynajmniej :1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, 1 osoba posiadająca przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia. 3) Znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Wykonawca musi wykaza,iż w ostatnich 3 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, jego obrót wyniósł nie mniej niż 2500000.00 zł w każdym roku, b) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 1000000.00 zł 4) Nie podlega wykluczneiu z postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwegi rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4.Aktyalne zaświadczenia: właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacanie podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzmanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzernia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców. 6. Dokumenty ( np. referencje) potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa wyżej zostały wykonane należycie. 7 Wykaz osób, które będa uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwego samorządu zawodowego wraz z informacją o opłacaniu obowiązkowych składek od odpowiedzialności cywilnej (np. zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) . 8. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia. 9. Sprawozdanie finansowe (część tego sprawozdania, tj. bilans oraz rachunek zysków i strat z wyłączeniem informacji dodatkowych, o których mowa w ustawie o rachunkowości), a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenie sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zobowiązaniai należności, za okres nie dłuższy niż 3 lata obrotowe ( lata 2005-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 1000000.00 zł
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych (pokój 129) plac Jana Pawła II nr 6 41-709 Ruda Śląska.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Remont wraz z modernizacją kombajnu chodnikowego typu R-130 o numerze fabrycznym 50/11 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej w Rudzie Śląskiej, etap III - "Termomodernizacja hali widowiskowo-sportowej przy ulicy Hallera 16b"
- Świadczenie usług przewozowych w zakresie krajowego transportu drogowego rzeczy samochodem ciężarowym skrzyniowym z kierowcą o ładowności min. 8 ton, z monitoringiem dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice.
- Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników UM, osób towarzyszących i dzieci (użytkownicy programu)
- Adaptacja budynku użytkowego na budynek mieszkalny przy ul. Bankowej 36a w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





