eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miejsce PiastoweUtworzenie Dziennego Domu Senior - WIGOR w miejscowości Wrocanka w Gminie Miejsce Piastowe - część I roboty budowlane.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-11-13

Miejsce Piastowe: Utworzenie Dziennego Domu Senior - WIGOR w miejscowości Wrocanka w Gminie Miejsce Piastowe - część I roboty budowlane.
Numer ogłoszenia: 165533 - 2015; data zamieszczenia: 13.11.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142373 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14, 38-430 Miejsce Piastowe, woj. podkarpackie, tel. 13 4353012 w. 122, faks 13 4309799.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie Dziennego Domu Senior - WIGOR w miejscowości Wrocanka w Gminie Miejsce Piastowe - część I roboty budowlane..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utworzenie Dziennego Domu Senior - WIGOR w miejscowości Wrocanka w Gminie Miejsce Piastowe - część I roboty budowlane. Zakres robót budowlanych obejmuje : - budowa altany wraz z grillem, - wykonanie alejek parkowych, - dostawa i montaż siłowni zewnętrznej, - dostawa i montaż urządzeń parkowych, - nasadzenia, - remont łazienek w domu ludowym, - roboty malarskie, wykonanie mobilnych ścianek działowych, Szczegółowy zakres robót zawiera: Zał. Nr. 8 - Przedmiar robót, Zał. Nr 9 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Zał. Nr 10 - Dokumentacja zagospodarowania terenu, Zał. Nr 11 - Projekt budowlany - altana grillowa, Zał.nr 12 - Zestawienie elementów siłowni zewnętrznej, Zał. Nr 13 - Ścianka działowa mobilna, 2.Dodatkowe wymagania zamawiającego w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy: a) obsługi geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) poniesienia wszystkich innych, nie wymienionych wyżej kosztów budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych objętych ww. zamówieniem oraz podyktowanych przepisami technicznymi i prawnymi. Gwarancja: 1)Wykonawca udzieli gwarancji jakości na cały zakres zamówienia na okres wskazany w formularzu ofertowym, jednak nie krótszy niż minimum 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego protokołu odbioru ( 36 miesięcy + dodatkowy, wskazany w formularzu ofertowym), 2)Czas reakcji na zgłoszone wady lub usterki w okresie gwarancji ma wynosić min.12 godzin od momentu pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego, 3)Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi w terminie techniczne uzasadnionym i bez zbędnego opóźnienia, jednak nie dłuższym niż 3 dni od dnia stwierdzenia usterek i wad. 4)Oferowane urządzenia oraz materiały użyte do budowy będą posiadały wymagane prawem certyfikaty i atesty. Komplet dokumentów Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego. 5)Wykonawca, dokona wyceny prowadzonych czynności serwisowych niezbędnych do utrzymania warunków gwarancji oraz sprawności instalacji i urządzeń objętych umową na etapie ustalania ceny ofertowej za całość przedmiotu zamówienia na okres gwarancji wskazany w formularzu ofertowym. 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.Przedmiot zamówienia będzie wykonywany wyłącznie z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. 5.Jeżeli opisy przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nie równoważności. Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia, zgodnie z art. 30 ust. 2, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy , aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 34.92.82.10 - Wiaty drewniane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowano - Konserwatorski ARKADY, ul.Długosza 9, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 228639,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 227795,43

  • Oferta z najniższą ceną: 227795,43 / Oferta z najwyższą ceną: 315220,99

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.