eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Ruda › Dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-11

Nowa Ruda: Dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie
Numer ogłoszenia: 16548 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Turystyczno-Sportowe Spółka z o.o. , ul. Kłodzka 16, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 60 10, faks 0-74 872 6212.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.ng.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie, w zakresie: Część I. Dostawa wraz z montażem mebli z drewna litego do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli: 1.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 220 x 90 cm, Ilość szt. 24 2.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 200 x 90 cm, Ilość szt. 36 3.Szafka nocna z dwoma szufladami i uchwytami, wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór szafki stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 45 x 45 x 50, Ilość szt. 60 4.Toaletka pokojowa z szufladami oraz z drzwiczkami i uchwytami wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowana w kolorze olchy (wzór toaletki stanowi załącznik nr 3 i 3A do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 114,5 cm x 80 x 45cm, Ilość szt. 30 5.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 1, Ilość szt. 24 6.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 2, Ilość szt. 36 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) Część II. Zabudowa wnęk przedpokojowych oraz kuchni w pokojach Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.wykonanie na wymiar i montaż szaf wnękowych, dwudrzwiowych z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafy mają być wyposażone w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (wzór szafy dwudrzwiowej stanowi załącznik nr 4 i 4A do SIWZ). Ilość szaf - 15 szt. Średni wymiar szaf ok.- 2650 x 1500 x 650 mm 2.wykonanie na wymiar i montaż szafy wnękowej, pięciodrzwiowej, w tym dwoje drzwi wypełnione lustrem, z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafa ma być wyposażona w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (dwoje drzwi wypełnione lustrem) - wzór szafy pięciodrzwiowej stanowi załącznik nr 5 i 5A do SIWZ. Ilość - 1 szt. wymiar szafy ok.- 2650 x 3850 x 650 mm 3.wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych wg projektu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1)szafki kuchenne z półkami oraz szufladami z płyty meblowej gr. 18 mm laminowanej w kolorze dowolnym (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 2)fronty kuchenne wykonane z MDF gr. 20 mm foliowane w folię drewnopodobną lub jednobarwna gładką (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 3)blaty w dowolnej kolorystyce (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 4)uchwyty stalowe w rozstawie 96 lub 128 mm 5)zestawienie szafek: szafka dolna 80 z półkami szafka dolna 80 pod zlewozmywak (zlewozmywak, bateria plus syfon w komplecie) szafka dolna 80 pod płytę indukcyjną z pólkami lub szufladami szafka dolna 90 z szufladami szafka dolna 90 z półkami szafka wisząca 90 z półką szafka wisząca 90 z półką Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym dokonania obmiaru. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) Część III. Dostawa drzwi wewnętrznych pełnych do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi wewnętrznych i łazienkowych pełnych. Zamówienie obejmuję dostawę następujących drzwi: 1.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka , stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 26 2.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka, stronność - Prawe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 24 3.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z ościeżnicą, zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 2 4.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Prawa, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 8 5. drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 6 6.drzwi wewnętrzne kuchenne w okleinie olcha z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 70, Ilość szt. 1 7.Opaski zewnętrzne, Ilość szt. 17 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas transportu) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone drzwi w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Część IV. Dostawa telewizorów do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk telewizorów 26 calowych LCD z pilotem i podstawą oraz uchwytem do montażu ściennego. Rozdzielczość HD Ready. Częstotliwość odświeżania 50 Hz. Tryb hotelowy. Gwarancja 24 miesięczna Część V. Dostawa wykładziny podłogowej dywanowej do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej dywanowej o poniższych parametrach: Kolor: brązowy, Szerokość: 3 m, Przeznaczenie: pokój dzienny, sypialnia, Skład runa: 100% polipropylen, Typ produkcji: pętelka, Ilość punktów/ m2: min. 180 000, Grubość całkowita wykładziny: min. 6 mm, Ciężar całkowity/ m2: min. 1 550 g, Wysokość runa: min. 4 mm, Gwarancja: min. 12 miesięcy.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7, 39.14.31.20-3, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 36.12.12.00-7, 32.32.46.00-6, 44.11.22.00-0, 44.22.12.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, 3)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.ng.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Turystyczno Sportowe Sp. z o. o., 57-402 Nowa Ruda, ul. Kłodzka 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Turystyczno Sportowe Sp. z o. o., 57-402 Nowa Ruda, ul. Kłodzka 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli z drewna litego do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli: 1.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 220 x 90 cm, Ilość szt. 24 2.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 200 x 90 cm, Ilość szt. 36 3.Szafka nocna z dwoma szufladami i uchwytami, wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór szafki stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 45 x 45 x 50, Ilość szt. 60 4.Toaletka pokojowa z szufladami oraz z drzwiczkami i uchwytami wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowana w kolorze olchy (wzór toaletki stanowi załącznik nr 3 i 3A do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 114,5 cm x 80 x 45cm, Ilość szt. 30 5.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 1, Ilość szt. 24 6.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 2, Ilość szt. 36 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7, 39.14.31.20-3, 36.12.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabudowa wnęk przedpokojowych oraz kuchni w pokojach Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.wykonanie na wymiar i montaż szaf wnękowych, dwudrzwiowych z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafy mają być wyposażone w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (wzór szafy dwudrzwiowej stanowi załącznik nr 4 i 4A do SIWZ). Ilość szaf - 15 szt. Średni wymiar szaf ok.- 2650 x 1500 x 650 mm 2.wykonanie na wymiar i montaż szafy wnękowej, pięciodrzwiowej, w tym dwoje drzwi wypełnione lustrem, z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafa ma być wyposażona w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (dwoje drzwi wypełnione lustrem) - wzór szafy pięciodrzwiowej stanowi załącznik nr 5 i 5A do SIWZ. Ilość - 1 szt. wymiar szafy ok.- 2650 x 3850 x 650 mm 3.wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych wg projektu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1)szafki kuchenne z półkami oraz szufladami z płyty meblowej gr. 18 mm laminowanej w kolorze dowolnym (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 2)fronty kuchenne wykonane z MDF gr. 20 mm foliowane w folię drewnopodobną lub jednobarwna gładką (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 3)blaty w dowolnej kolorystyce (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 4)uchwyty stalowe w rozstawie 96 lub 128 mm 5)zestawienie szafek: szafka dolna 80 z półkami szafka dolna 80 pod zlewozmywak (zlewozmywak, bateria plus syfon w komplecie) szafka dolna 80 pod płytę indukcyjną z pólkami lub szufladami szafka dolna 90 z szufladami szafka dolna 90 z półkami szafka wisząca 90 z półką szafka wisząca 90 z półką Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym dokonania obmiaru. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53-1, 39.14.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drzwi wewnętrznych pełnych do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi wewnętrznych i łazienkowych pełnych. Zamówienie obejmuję dostawę następujących drzwi: 1.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka , stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 26 2.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka, stronność - Prawe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 24 3.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z ościeżnicą, zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 2 4.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Prawa, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 8 5. drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 6 6.drzwi wewnętrzne kuchenne w okleinie olcha z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 70, Ilość szt. 1 7.Opaski zewnętrzne, Ilość szt. 17 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas transportu) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone drzwi w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa telewizorów do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk telewizorów 26 calowych LCD z pilotem i podstawą oraz uchwytem do montażu ściennego. Rozdzielczość HD Ready. Częstotliwość odświeżania 50 Hz. Tryb hotelowy. Gwarancja 24 miesięczna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wykładziny podłogowej dywanowej do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej dywanowej o poniższych parametrach: Kolor: brązowy, Szerokość: 3 m, Przeznaczenie: pokój dzienny, sypialnia, Skład runa: 100% polipropylen, Typ produkcji: pętelka, Ilość punktów/ m2: min. 180 000, Grubość całkowita wykładziny: min. 6 mm, Ciężar całkowity/ m2: min. 1 550 g, Wysokość runa: min. 4 mm, Gwarancja: min. 12 miesięcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.