Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-11
Nowa Ruda: Dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie
Numer ogłoszenia: 16548 - 2013; data zamieszczenia: 11.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Turystyczno-Sportowe Spółka z o.o. , ul. Kłodzka 16, 57-402 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 872 60 10, faks 0-74 872 6212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.ng.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia i mebli do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie, w zakresie: Część I. Dostawa wraz z montażem mebli z drewna litego do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli: 1.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 220 x 90 cm, Ilość szt. 24 2.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 200 x 90 cm, Ilość szt. 36 3.Szafka nocna z dwoma szufladami i uchwytami, wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór szafki stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 45 x 45 x 50, Ilość szt. 60 4.Toaletka pokojowa z szufladami oraz z drzwiczkami i uchwytami wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowana w kolorze olchy (wzór toaletki stanowi załącznik nr 3 i 3A do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 114,5 cm x 80 x 45cm, Ilość szt. 30 5.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 1, Ilość szt. 24 6.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 2, Ilość szt. 36 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) Część II. Zabudowa wnęk przedpokojowych oraz kuchni w pokojach Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.wykonanie na wymiar i montaż szaf wnękowych, dwudrzwiowych z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafy mają być wyposażone w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (wzór szafy dwudrzwiowej stanowi załącznik nr 4 i 4A do SIWZ). Ilość szaf - 15 szt. Średni wymiar szaf ok.- 2650 x 1500 x 650 mm 2.wykonanie na wymiar i montaż szafy wnękowej, pięciodrzwiowej, w tym dwoje drzwi wypełnione lustrem, z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafa ma być wyposażona w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (dwoje drzwi wypełnione lustrem) - wzór szafy pięciodrzwiowej stanowi załącznik nr 5 i 5A do SIWZ. Ilość - 1 szt. wymiar szafy ok.- 2650 x 3850 x 650 mm 3.wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych wg projektu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1)szafki kuchenne z półkami oraz szufladami z płyty meblowej gr. 18 mm laminowanej w kolorze dowolnym (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 2)fronty kuchenne wykonane z MDF gr. 20 mm foliowane w folię drewnopodobną lub jednobarwna gładką (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 3)blaty w dowolnej kolorystyce (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 4)uchwyty stalowe w rozstawie 96 lub 128 mm 5)zestawienie szafek: szafka dolna 80 z półkami szafka dolna 80 pod zlewozmywak (zlewozmywak, bateria plus syfon w komplecie) szafka dolna 80 pod płytę indukcyjną z pólkami lub szufladami szafka dolna 90 z szufladami szafka dolna 90 z półkami szafka wisząca 90 z półką szafka wisząca 90 z półką Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym dokonania obmiaru. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.) Część III. Dostawa drzwi wewnętrznych pełnych do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi wewnętrznych i łazienkowych pełnych. Zamówienie obejmuję dostawę następujących drzwi: 1.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka , stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 26 2.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka, stronność - Prawe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 24 3.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z ościeżnicą, zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 2 4.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Prawa, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 8 5. drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 6 6.drzwi wewnętrzne kuchenne w okleinie olcha z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 70, Ilość szt. 1 7.Opaski zewnętrzne, Ilość szt. 17 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas transportu) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone drzwi w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Część IV. Dostawa telewizorów do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk telewizorów 26 calowych LCD z pilotem i podstawą oraz uchwytem do montażu ściennego. Rozdzielczość HD Ready. Częstotliwość odświeżania 50 Hz. Tryb hotelowy. Gwarancja 24 miesięczna Część V. Dostawa wykładziny podłogowej dywanowej do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej dywanowej o poniższych parametrach: Kolor: brązowy, Szerokość: 3 m, Przeznaczenie: pokój dzienny, sypialnia, Skład runa: 100% polipropylen, Typ produkcji: pętelka, Ilość punktów/ m2: min. 180 000, Grubość całkowita wykładziny: min. 6 mm, Ciężar całkowity/ m2: min. 1 550 g, Wysokość runa: min. 4 mm, Gwarancja: min. 12 miesięcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7, 39.14.31.20-3, 39.14.14.00-6, 45.42.11.53-1, 36.12.12.00-7, 32.32.46.00-6, 44.11.22.00-0, 44.22.12.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca przedkłada oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, według załącznika nr 7 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 2)zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, 3)wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum.ng.p
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Turystyczno Sportowe Sp. z o. o., 57-402 Nowa Ruda, ul. Kłodzka 16.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Centrum Turystyczno Sportowe Sp. z o. o., 57-402 Nowa Ruda, ul. Kłodzka 16 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa wraz z montażem mebli z drewna litego do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących mebli: 1.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 220 x 90 cm, Ilość szt. 24 2.Łóżko drewniane jednoosobowe ze stelażem pod materac, wykonane w całości z drewna litego, z dodatkową piątą nogą, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór łóżka stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 200 x 90 cm, Ilość szt. 36 3.Szafka nocna z dwoma szufladami i uchwytami, wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowane w kolorze olchy (wzór szafki stanowi załącznik nr 2 do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 45 x 45 x 50, Ilość szt. 60 4.Toaletka pokojowa z szufladami oraz z drzwiczkami i uchwytami wykonana z drewna litego, dwukrotnie polakierowana w kolorze olchy (wzór toaletki stanowi załącznik nr 3 i 3A do SIWZ), Wymiar zewnętrzny 114,5 cm x 80 x 45cm, Ilość szt. 30 5.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 1, Ilość szt. 24 6.Materac piankowy gr. 10 cm do łóżka jednoosobowego z pozycji nr 2, Ilość szt. 36 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu i montażu itp.) ponosi Wykonawca, Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.00-7, 39.14.31.20-3, 36.12.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zabudowa wnęk przedpokojowych oraz kuchni w pokojach Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.wykonanie na wymiar i montaż szaf wnękowych, dwudrzwiowych z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafy mają być wyposażone w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (wzór szafy dwudrzwiowej stanowi załącznik nr 4 i 4A do SIWZ). Ilość szaf - 15 szt. Średni wymiar szaf ok.- 2650 x 1500 x 650 mm 2.wykonanie na wymiar i montaż szafy wnękowej, pięciodrzwiowej, w tym dwoje drzwi wypełnione lustrem, z pólkami oraz wieszakami z zabudowanymi bokami oraz plecami (płyta HDF gr. 3 mm), wykonane z płyty meblowej (gr. 18 mm) laminowanej w kolorze olcha, oklejonej PCV (gr. 1,0 mm). Szafa ma być wyposażona w drzwi przesuwne wykonane z płyty meblowej (dwoje drzwi wypełnione lustrem) - wzór szafy pięciodrzwiowej stanowi załącznik nr 5 i 5A do SIWZ. Ilość - 1 szt. wymiar szafy ok.- 2650 x 3850 x 650 mm 3.wykonanie na wymiar i montaż mebli kuchennych wg projektu stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: 1)szafki kuchenne z półkami oraz szufladami z płyty meblowej gr. 18 mm laminowanej w kolorze dowolnym (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 2)fronty kuchenne wykonane z MDF gr. 20 mm foliowane w folię drewnopodobną lub jednobarwna gładką (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 3)blaty w dowolnej kolorystyce (kolor wg wzornika po akceptacji Zamawiającego) 4)uchwyty stalowe w rozstawie 96 lub 128 mm 5)zestawienie szafek: szafka dolna 80 z półkami szafka dolna 80 pod zlewozmywak (zlewozmywak, bateria plus syfon w komplecie) szafka dolna 80 pod płytę indukcyjną z pólkami lub szufladami szafka dolna 90 z szufladami szafka dolna 90 z półkami szafka wisząca 90 z półką szafka wisząca 90 z półką Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, w tym dokonania obmiaru. Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy i montażu (koszty transportu, zamontowania, zabezpieczenia urządzeń przed uszkodzeniem podczas transportu, montażu itp.) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonane, dostarczone i zamontowane meble w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia. Wystąpienie tych kosztów Wykonawca powinien przewidzieć w formularzu ofertowym (dot. kosztów dojazdu ekipy serwisowej, materiałów, robocizny itp.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.53-1, 39.14.14.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa drzwi wewnętrznych pełnych do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa drzwi wewnętrznych i łazienkowych pełnych. Zamówienie obejmuję dostawę następujących drzwi: 1.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka , stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 26 2.drzwi wewnętrzne pełne jednoskrzydłowe w okleinie olcha, wraz z ościeżnicą i zamkiem patentowym, klamka, stronność - Prawe, Szerokość drzwi w cm 80, Ilość szt. 24 3.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z ościeżnicą, zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 2 4.drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Prawa, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 8 5. drzwi wewnętrzne łazienkowe pełne z otworami wentylacyjnymi w okleinie olcha, z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 60, Ilość szt. 6 6.drzwi wewnętrzne kuchenne w okleinie olcha z zamkiem i klamką, stronność - Lewe, Szerokość drzwi w cm 70, Ilość szt. 1 7.Opaski zewnętrzne, Ilość szt. 17 Wszystkie koszty związane z realizacją dostawy (koszty transportu, zabezpieczenia przed uszkodzeniem podczas transportu) ponosi Wykonawca. Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na dostarczone drzwi w tym osprzęt. W trakcie trwania gwarancji jakości, Wykonawca poniesie wszelkie koszty usunięcia wad i usterek stwierdzonych w trakcie użytkowania przedmiotu zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.12.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa telewizorów do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 sztuk telewizorów 26 calowych LCD z pilotem i podstawą oraz uchwytem do montażu ściennego. Rozdzielczość HD Ready. Częstotliwość odświeżania 50 Hz. Tryb hotelowy. Gwarancja 24 miesięczna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.46.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wykładziny podłogowej dywanowej do Domu Wypoczynkowego Sport Centrum w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wykładziny podłogowej dywanowej o poniższych parametrach: Kolor: brązowy, Szerokość: 3 m, Przeznaczenie: pokój dzienny, sypialnia, Skład runa: 100% polipropylen, Typ produkcji: pętelka, Ilość punktów/ m2: min. 180 000, Grubość całkowita wykładziny: min. 6 mm, Ciężar całkowity/ m2: min. 1 550 g, Wysokość runa: min. 4 mm, Gwarancja: min. 12 miesięcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.22.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Miejskiej Nowa Ruda" Polski Ład Edycja 8
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego poprzez budowę oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Stefana Batorego w Ludwikowicach Kłodzkich
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie polegających na przeprowadzeniu prac remontowych
- Dostawa mebli oraz sprzętu AGD do pomieszczeń oddziału szpitalnego - II piętro budynku nr 102 - ZP-17/24
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
- Dostawa wraz z montażem stolarki drzwiowej w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim, cz 3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
więcej: Telewizory cyfrowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.