eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Prace remontowe w Powiatowych Zespołach Szkół w Bieruniu i Lędzinach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-18

Bieruń: Prace remontowe w Powiatowych Zespołach Szkół w Bieruniu i Lędzinach.
Numer ogłoszenia: 165483 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bieruńsko-Lędziński, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2163820, fax 032 3269287.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe w Powiatowych Zespołach Szkół w Bieruniu i Lędzinach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w Powiatowych Zespołach szkół w Bieruniu i w Lędzinach: CZĘŚĆ I pn.: REMONT INSTALACJI C.O. remont instalacji c.o. na poziomie piwnic (wymiana na rury stalowe) w budynku PZS w Lędzinach (ul. Pokoju 4), CZĘŚĆ II pn.: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ remont widowni sali gimnastycznej, polegający na ułożeniu posadzki gresowej i montażu 208 szt. plastikowych, profilowanych siedzisk z półoparciem oraz montażu 2 szt. wewn. drzwi aluminiowych w budynku PZS w Lędzinach (ul. Pokoju 4), CZĘŚĆ III pn.: REMONT INSTALACJI P.POŻ i WOD-KAN generalny remont instalacji p. pożarowej (rury stalowe ocynkowane), kanalizacji (rury PVC) i instalacja wody (rury stalowe ocynkowane) na poziomie piwnic oraz wymiana wszystkich szafek hydrantowych ściennych wnękowych w budynku PZS w Bieruniu (ul. Granitowa 130).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.20.00 - Kładzenie upustów hydraulicznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. : 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej przedmiotem niniejszego zamówienia działalności lub czynności, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, warunki udziału w postępowaniu będą rozpatrywane dla każdej części osobno. OPIS OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, wymienionych w punkcie 6 SIWZ, zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego składa wraz z ofertą wypełnioną na formularzu ofertowym dla odpowiedniej części zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Pzp oraz oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy - na wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do niego uregulowania zawarte w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, a w szczególności: 2.1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2. i 1.3. Wykonawca składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio: 2.1.1.że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.1.2.nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.2.Dokumenty, o których mowa w punkcie 2.1.1., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2.3. Dokument, o którym mowa w punkcie 2.1.2. SIWZ powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 2.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Wykonawcy składający oferty na więcej niż jedną część zamówienia składają dokumenty, o których mowa powyżej w jednym egzemplarzu tj. w odniesieniu do wszystkich ofert częściowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Społeczno - Gospodarcze, Wydział Rozwoju, Funduszy Europejskich i Inwestycji, ul. Lędzińska 24, 43-143 Lędziny.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bieruniu, ul. Jagiełły 1, 43-155 Bieruń, kancelaria - pokój nr 17, segment B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I pn.: REMONT INSTALACJI C.O..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont instalacji c.o. na poziomie piwnic (wymiana na rury stalowe) w budynku PZS w Lędzinach (ul. Pokoju 4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II pn.: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont widowni sali gimnastycznej, polegający na ułożeniu posadzki gresowej i montażu 208 szt. plastikowych, profilowanych siedzisk z półoparciem oraz montażu 2 szt. wewn. drzwi aluminiowych w budynku PZS w Lędzinach (ul. Pokoju 4).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III pn.:REMONT INSTALACJI P.POŻ i WOD-KAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: generalny remont instalacji p. pożarowej (rury stalowe ocynkowane), kanalizacji (rury PVC) i instalacja wody (rury stalowe ocynkowane) na poziomie piwnic oraz wymiana wszystkich szafek hydrantowych ściennych wnękowych w budynku PZS w Bieruniu (ul. Granitowa 130)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.