eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.31/dost./2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 31/dost./2009
Numer ogłoszenia: 165479 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sportu i Turystyki , ul. Senatorska 14, 00-082 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2443103, faks 022 2443200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msport.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Ministerstwa Sportu i Turystyki nr ref.: 31/dost./2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego opisanego w następujących częściach: Część I: 1) Switche - w ilości 7sztuk 2) Dyski twarde 250GB, 16MB, Serial ATA, zapis prostopadły - w ilości 4sztuk 3) Pamięci przenośne typ I- w ilości 5 sztuk 4) Pamięci przenośne typ II - w ilości 4 sztuk 5) Myszki i klawiatury - w ilości 20 kompletów (każdy komplet składa się z jednej sztuki myszki i jednej sztuki klawiatury) 6) Zasilacze ATX - w ilości 10 sztuk Część II: Oprogramowanie 1) CorelDRAWR Graphics Suite X4 PL BOX dla systemów z rodziny Windows lub równoważny - w ilości 1sztuki 2) Altova XMLSpy 2009 Professional + 1 rok SMP lub równoważny- w ilości 1sztuki 3) Aktualizacja wersji: - Adobe Web Premium CS4 WIN PL Upg BOX z CS3 - 1 sztuki Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu danych). Część III: Rzutniki multimedialne szerokokątny - w ilości 1 sztuki Część IV: Macierze dyskowe w ilości 2 sztuk Część V: Drukarki laserowe monochromatyczne - w ilości 4 sztuk Część VI: Zestawy komputerowe składające się z: 1) Monitor - w ilości 18 sztuk 2) Komputer - w ilości 18 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ Wykonawca będzie dostarczał przedmiot zamówienia na własny koszt bezpośrednio do siedziby Zamawiającego na ul. Senatorskiej 14 w Warszawie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.71.00 - Części komputerów 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.74.60 - Klawiatury komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla cz. I: 150,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt złotych); dla cz. II: 160,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt złotych); dla cz. III: 200,00 PLN (słownie: dwieście złotych); dla cz: IV: 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych); dla cz. V: 350,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych); dla cz. VI: 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych). Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy: 1. Spełniający warunki określone w art. 22 Ustawy i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zwane dalej Ustawą, oprócz stosownego oświadczenia, Wykonawca musi złożyć wszystkie wymagane przez zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w ogłoszeniu o zamówieniu) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o prawidłowość i kompletność złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów jakich żądał Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy). 3. Wykonawca, który nie złoży w ofercie wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, i w przypadku ich braku w ofercie, nie dostarczy ich Zamawiającemu na jego żądanie, będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona - zgodnie z art. 24 ust. 4 Ustawy, w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 Ustawy. 4. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: dla części I: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 7 000,00 PLN (słownie siedmiu tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. dla części II: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 10 000,00 PLN (słownie dziesięciu tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. dla części III: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 10 000,00 PLN (słownie dziesięć tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. dla części IV: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 40 000,00 PLN (słownie czterdzieści tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. dla części V: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 25 000,00 PLN (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. dla części VI: wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością co najmniej trzech dostaw o wartości co najmniej 75 000,00 PLN (słownie siedemdziesięciu pięciu tysięcy złotych) brutto każda - z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dopuszcza przypadek, w którym Wykonawca składający ofertę na kilka pozycji zamówienia dla potwierdzenia posiadanego doświadczenia składa dokumenty potwierdzające wykonanie dostawy łącznie dla jednej lub więcej części. W takim przypadku Wykonawca musi zaznaczyć których części dotyczą przedmiotowe dokumenty, muszą one odpowiadać rodzajem przedmiotowi zamówienia wskazanych części oraz ich wartość nie może być mniejsza niż suma wartości dostaw wskazanych części..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, uwzględniając zmiany wprowadzone Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającym rozporządzenie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1 ust. 1 i 2 ( z uwzględnieniem § 2, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ): Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 i 24 Ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 1) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy; 2) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy; 3) Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) - wypełniony w spoósb opisany w SIWZ; 4) potwierdzenie wniesienia wadium. Wykonawcy składają oryginał lub kserokopie dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem i podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.msport.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MINISTERSTWO SPORTU i TURYSTYKI 00-082 WARSZAWA, UL. SENATORSKA 14 Tel./fax: 22 24 43 132, 22 24 43 218 godziny urzędowania: 08:15 - 16:15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 w Kancelarii Głównej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert: Data: 08/10/2009 Godzina:10:15 Miejsce: Ministerstwo Sportu i Turystyki 00 - 082 Warszawa, ul. Senatorska 14 Zamawiąjący nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SPRZĘT KOMPUTEROWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Switche - w ilości 7sztuk 2) Dyski twarde 250GB, 16MB, Serial ATA, zapis prostopadły - w ilości 4sztuk 3) Pamięci przenośne typ I- w ilości 5 sztuk 4) Pamięci przenośne typ II - w ilości 4 sztuk 5) Myszki i klawiatury - w ilości 20 kompletów (każdy komplet składa się z jednej sztuki myszki i jednej sztuki klawiatury) 6) Zasilacze ATX - w ilości 10 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.71.00-0, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) CorelDRAWR Graphics Suite X4 PL BOX dla systemów z rodziny Windows lub równoważny - w ilości 1sztuki 2) Altova XMLSpy 2009 Professional + 1 rok SMP lub równoważny- w ilości 1sztuki 3) Aktualizacja wersji: Adobe Web Premium CS4 WIN PL Upg BOX z CS3 - 1 sztuki Produkt równoważny musi posiadać takie same funkcjonalności, możliwości i opcje jak wskazany przez Zamawiającego. Musi być kompatybilny ze środowiskiem, w którym pracuje oprogramowanie wskazane przez Zamawiającego i być w pełni kompatybilny z oprogramowaniem wskazanym przez Zamawiającego (dotyczy to zwłaszcza transferu danych). Oprogramowanie równoważne musi również posiadać takie same minimalne wymagania sprzętowe określone przez producenta jak program do którego odnosi się równoważność. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-1, 48.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rzutnik multimedialny szerokokątny - w ilości 1 sztuki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rzutnik multimedialny szerokokątny - w ilości 1 sztuki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Macierze dyskowe w ilości 2 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Macierze dyskowe w ilości 2 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drukarki laserowe monochromatyczne w ilości 4 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarki laserowe monochromatyczne- w ilości 4 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.21.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestawy komputerowe w ilości 18 sztuk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy komputerowe składające się z: 3) Monitor - w ilości 18 sztuk 4) Komputer - w ilości 18 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowiącej Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.