eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaREMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Oleśnica: REMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY
Numer ogłoszenia: 165455 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. M. Skłodowskiej-Curie w Oleśnicy , ul. Wojska Polskiego 67/69, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3143041, faks 071 3143041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej w zakresie: REMONTU SANITARIATÓW W BUDYNKU SZKOŁY ZSP W OLEŚNICY Zakres robót obejmuje roboty remontowe budowlano-instalacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy (zgodnie z art. 22, ust. 1 pzp), którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej; - zapewnią, aby czynności objęte zamówieniem były wykonywane bezpośrednio pod nadzorem osób legitymujących się posiadaniem uprawnień budowlanych do kierowania robotami. 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych 2 zadań w ciągu ostatnich 5 lat o podobnym charakterze do przetargu z określeniem ich wartości i zakresu wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli ten okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków wymaganych od wykonawców odbędzie się poprzez analizę i ocenę oświadczeń i dokumentów żądanych od wykonawcy (metodą spełnia/nie spełnia) przez powołaną u zamawiającego Komisję Przetargową..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ: - oświadczenie nr 1 (zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy) - oświadczenie nr 2 dot. akceptacji projektu umowy zawartej w załącznik nr 2 do SIWZ, - oświadczenie nr 3 o zapoznaniu się ze stanem technicznym budynku głównego szkoły, - oświadczenie nr 4 dot. obowiązku użycia materiałów i wyrobów posiadających odpowiednie atesty. 2.Zaakceptowany i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, określający warunki umowy, która będzie zawarta pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3.Oferta Wykonawcy -załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. Dokumenty i Oświadczenia potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie(wg załącznika Nr 4 do SIWZ). 8.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 5 i6 niniejszej informacji,składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 9.W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilka podmiotów (np. tzw. konsorcjum), oświadczenia i dokumenty potwierdzające formalną stronę ich funkcjonowania (pkty 1,5 i 6 niniejszej Informacji) składa każdy podmiot utworzonego konsorcjum. 10.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11.Ponadto wykonawca powinien w swojej ofercie podać podstawowe dane, umożliwiające z nim kontakt oraz osobę odpowiedzialną za realizację oferty. 12.Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 13.Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zsp.olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Skłodowskiej - Curie 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 67/69 pokój nr 103(I. piętro w budynku szkoły) za odpłatnością.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.10.2009 godzina 09:45, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Marii Skłodowskiej - Curie 56-400 Oleśnica, ul. Wojska Polskiego 67/69 w auli szkolnej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.