Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-18
Końskie: Monitoring wizyjny w Sielpi
Numer ogłoszenia: 165438 - 2008; data zamieszczenia: 18.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, fax 041 3722955.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Monitoring wizyjny w Sielpi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa urządzeń systemu telewizji dozorowej CCTV wraz z ich montażem we wskazanych punktach. Na przedmiot zamówienia składa się: - zamontowanie kamer w ilości zapewniającej ciągłe monitorowanie miejsc wskazanych na załączniku graficznym zapewniających identyfikację osób i pojazdów zarówno w dzień jaki w nocy, - rozwieszenie kabli napowietrznych na latarniach lub słupach elektrycznych, które po sezonie Zamawiający będzie mógł ułożyć w ziemi (rodzaj kabla + zapas na ułożenie w ziemi), - dostawa i montaż głównych urządzeń w budynku OSiR-Sielpia , które pozwalają na rejestrowanie i archiwizowanie nagrania w myśl istniejących wymogów prawnych, celem wykorzystania ich w postępowaniach sądowych, - uzyskanie wszelkich uzgodnień wymaganych z realizacją przedmiotowego zadania, - szkolenie personelu w zakresie obsługi urządzeń i obsługi archiwum nagrań, - opracowanie dokumentacji powykonawczej w zakresie nowych punktów kamerowych w formie 3 (trzech) egzemplarzy dokumentacji technicznej oraz 1 (jednego) egzemplarza w formie elektronicznej na nośniku CD/DVD. Ogólny opis zamówienia: Zastosowane kamery powinny mieć możliwość przybliżenia wskazanego fragmentu oraz możliwości wyłączenia zasilania w przypadku ewentualnych prac konserwacyjnych na danym punkcie. System powinien być postawiony w taki sposób, aby była możliwość rozbudowy o kolejne kamery. Obraz z kamer jak i możliwość sterowania nimi powinien znajdować w posterunku Policji, który usytuowany jest obok budynku OSiR-Sielpia. Gwarancja na sprawność systemu oraz każdy z dostarczonych i zamontowanych elementów przedmiotu umowy min. 36 m-cy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.86.10.00 - Układy sterowania Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.10.00 - System sterowania i kontroli Oryginalny kod CPV: 50.93.10.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo Kod CPV wg słownika 2008: 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełniają wymagania wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy wraz z montażem , które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełniania wymaganych warunków dokonywana będzie według kryteriów spełnia/ nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów:
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, że wykonawca: - posiada uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw wraz z montażem, które odpowiadają swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg. wzoru - zał. nr 4) e) wykaz osób przewidzianych do wykonania niniejszego zamówienia posiadających uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym min. jedna osoba z ukończonymi kursami specjalistycznymi w zakresie wykonywania przedmiotowego zakresu: instalacja, programowanie, obsługa i konserwacja wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia f) kosztorys ofertowy g) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Termin - 20
- 3. Okres udzielonej gwarancji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 37.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 sekretariat lok. 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Zakup projektora cyfrowego do Wejherowskiego Centrum Kultury".
- Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku "B" Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy
- System nagłośnienia Sceny Głównej w Teatrze Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego w Warszawie
- Remont systemu automatyki sterowania centralnymi wentylacjami w budynku CINiBA przy ul. Bankowej 11a w Katowicach
więcej: System sterowania i kontroli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.