eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa samochodu osobowego typu BUS - 9 miejscowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-29

Szczecin: Dostawa samochodu osobowego typu BUS - 9 miejscowego.
Numer ogłoszenia: 165413 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Lalek "Pleciuga" , pl. Teatralny 1, 70-405 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 445 51 00, faks 0-91 488 31 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pleciuga.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu osobowego typu BUS - 9 miejscowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu osobowego typu BUS - 9 miejscowego, fabrycznie nowego, napędzanego silnikiem turbo diesel. 2. Kod CPV: 34 11 00 00 -1 samochody osobowe 3. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności dostawę samochodu osobowego typu BUS - 9 miejscowego, fabrycznie nowego, napędzanego silnikiem turbo diesel o następujących parametrach: I. Wymagania techniczne 1) Samochód fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2009 r. 2) Silnik wysokoprężny (diesel) o pojemności od 2 000 cm3 do 2 500 cm3 i o mocy powyżej 100 KW 3) Skrzynia biegów sześcioprzekładniowa, manualna 4) Układ kierowniczy ze wspomaganiem 5) Rozstaw osi min. 3 000 mm 6) Wysokość całkowita zewnętrzna max. 2 100 mm 7) Długość przestrzeni części bagażowej min. 1 000 mm 8) Dopuszczalna użytkowa masa całkowita pojazdu do 3,5 ton 9) Napęd na koła przednie 10) Emisja spalin - min. EURO 4 11) Zużycie paliwa: a) w cyklu miejskim - poniżej 11 litrów/100 km b) poza miastem - poniżej 8 litrów/100 km c) średnie zużycie - do 10 litrów/100 km II. Wymagane wyposażenie 1) ABS 2) ESP - Elektroniczny System Stabilizacji Toru Jazdy 3) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera 4) Klimatyzacja z manualną lub półautomatyczną regulacją w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażerskiej 5) Ogrzewanie powierzchni pasażerskiej 6) Elektryczne szyby przednie regulowane elektrycznie i podgrzewane lusterka boczne 7) Immobilliser 8) Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 9) Alarm i centralny zamek sterowany pilotem 10) Fotel kierowcy z regulacją wysokości z podłokietnikiem 11) Podwójny fotel pasażera w kabinie kierowcy 12) W przedziale pasażerskim tylnym - fotele pojedyncze z podłokietnikami, zagłówkami, regulacją oparcia, podstawy foteli szybkodemontowalne 13) Fotele wyłożone tkaniną tekstylną 14) Pełne tapicerowanie ścian bocznych w przestrzeni pasażerskiej, podsufitka na całej długości dachu, boki pojazdu, słupki okienne wykończone materiałem łatwo zmywalnym 15) Dodatkowe oświetlenie przedziału pasażerskiego 16) Dywaniki podłogowe gumowe 17) Przednie i tylne światła przeciwmgielne 18) Szyby przyciemniane w kabinie kierowcy i w przedziale pasażerskim 19) Radio na płyty CD, MP3, głośniki 20) Drzwi tylne jednoskrzydłowe otwierane do góry lub dwuskrzydłowe o kącie otwarcia do max. 180o z oknem, wycieraczką i spryskiwaczem 21) Drzwi boczne przesuwane po prawej i lewej stronie ze stopniem III. Inne wymagania 1) Felgi aluminiowe 2) Dodatkowy komplet kół zimowych na felgach stalowych 3) Lakier: srebrny metalik, grafitowy metalik lub ciemnozielony metalik (do wyboru) 4) Hak holowniczy ściągany 5) Podnośnik samochodowy hydrauliczny odpowiedni do ciężaru pojazdu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć nastepujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pleciuga.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TEATR LALEK PLECIUGA Pl. Teatralny 1 , 71-405 Szczecin sekretariat..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 10:00, miejsce: TEATR LALEK PLECIUGA Pl. Teatralny 1 , 71-405 Szczecin sala konferencyjna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.