eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoniatowaWykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Poniatowa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń
Numer ogłoszenia: 165376 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie remontu nawierzchni dróg powiatowych w technologii mas bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń wg nw zadań : 1. Zadanie nr 1 - wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2605 Wilków - Zagłoba - Łaziska - do dr 824 na odcinku od km 0+762 do km 1+180 długości 418 mb w technologii cienkich warstw na zimno poprzez wykonanie warstwy ścieralnej grubości 1,5-2,0 cm z mieszanki mineralno-emulsyjnej 2. Zadanie nr 2 - wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2630 L Poniatowa - Chodel na odcinku od km 5+850 do km 6+375 długosci 525 mb w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej szybkorozpadowej modyfikowanej K1-70 i grysów bazaltowych frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm 3. Zadanie nr 3 - wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2613 L Karczmiska - Noworąblów na odcinku od km 6+087 do km 6+947 długości 860 mb w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej szybkorozpadowej modyfikowanej K1-70 i grysów bazaltowych frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm 4. Zadanie nr 4 - wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2637 L Józefów - Chruślina - Wierzbica na odcinku od km 12+897,6 do km 12+915 długości 17,40 mb i od km 12+927 do km 13+434 długości 507 mb , ogółem 524,4 mb w technologii mas bitumicznych poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 mm grubości 4 cm po zagęszczeniu 5. Zadanie nr 5 - wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2616 L Kowala - Spławy - Łubki na odcinku od km 1+240 do km 1+390 długości 150 mb w technologii podwójnego powierzchniowego utrwalenia przy użyciu emulsji asfaltowej szybkorozpadowej modyfikowanej K1-70 i grysów bazaltowych frakcji 8-12 mm i frakcji 5-8 mm 6. Zadanie nr 6 - wykonanie remontu drogi powiatowej nr 2552 L Wąwolnica - Poniatowa na odcinku ulicy Nałęczowskiej w Poniatowej od km 13+882 do km 14+262 długości 380 mb w technologii mas bitumicznych poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o uziarnieniu grubości 4 cm po zagęszczeniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3900,00 zł (trzy tysiące dziewięćset złotych ) , w tym : Zadanie nr 1 - 500,00 zł Zadanie nr 2 - 300,00 zł Zadanie nr 3 - 500,00 zł Zadanie nr 4 - 1100,00 zł Zadanie nr 5 - 100,00 zł Zadanie nr 6 - 1400,00 zł winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego , którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej zamówieniem , 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia , 5) wniosą wymagane wadium , 6) udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 5 robot budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania , 7) zamawiający wymaga aby kierownicy robót posiadali odpowiednie uprawnienia budowlane , w szczególności uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego . W przypadku składania ofert przez podmioty wspólnie występujące , warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot Sposób oceny : zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu według zasady spełnia , nie spełnia , na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy nw. dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 5 robot budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości w PLN oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie , 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca , 6) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie , o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował , 7) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz załącznikami stwierdzającymi , że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kierowników robót i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów , inżynierów oraz urbanistów ( Dz.U . Nr 5 z 2001 r poz. 42 ze zm. ), 8) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia , jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7 , wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował , 9) polisa , a w przypadku jej braku , inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , 10) kserokopia dowodu wniesienia wadium , 11) kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.ebip.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6 , pokój nr 1 , sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.