Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Białystok: Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych oraz remontowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku administracyjnego aresztu więziennego w Białymstoku
Numer ogłoszenia: 165371 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Białymstoku , ul. Warsztatowa 1a, 15-637 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 6645703, 6645711, faks 0-85 6645700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych oraz remontowych w pomieszczeniach piwnicznych budynku administracyjnego aresztu więziennego w Białymstoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych i wyburzeniowych przygotowujących pomieszczenia piwniczne budynku administracyjnego znajdującego się na terenie Aresztu Śledczego w Białymstoku przy ul. Mikołaja Kopernika 21 do przeprowadzenia prac archeologiczno-ekshumacyjnych, a następnie - po zakończeniu prac archeologicznych - wykonanie robót remontowych w wymienionych pomieszczeniach. Roboty będą wykonywane na potrzeby śledztwa prokuratorskiego nr S 21.2000.Zk prowadzonego przez Oddziałową Komisję Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Białymstoku. Planowany zasięg robót obejmie obszar około 168 m2. Będzie to 5 większych pomieszczeń, które powstaną po wyburzeniu 12 ścianek działowych 10 pomieszczeń piwnicznych. Po wcześniejszym usunięciu ścianek działowych, jak również demontażu podłóg, które stanowią posadzki betonowe z położnymi płytkami gresowymi lub lastrykowymi, w pomieszczeniach piwnicznych mających zostać przebadanymi nastąpi prawie całościowe odhumusowanie powierzchni. Pozostawiona będzie jedynie część posadzki, na bezpieczną odległość przy każdej ze ścian nośnych, z jednoczesną możliwością bezpiecznego wyeksplorowania ziemi zalegającej bezpośrednio pod nią. Roboty będą wykonywane na obiekcie użytkowanym - należy przewidzieć roboty zabezpieczające (m. in. zastosowanie osłon zabezpieczających) oraz uwzględnić utrudnienia w organizowaniu placu budowy i w prowadzeniu robót (m. in. fakt, że Zamawiający nie udostępni Wykonawcy wszystkich pomieszczeń jednocześnie). Zakres robót do wykonania: Roboty wykonywane na potrzeby śledztwa prokuratorskiego nr 21.2000.Zk będą prowadzone w III etapach. Etap I (roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe) obejmuje: - roboty przygotowawcze, - demontaż elementów sanitarnych i elektrycznych, - wyburzenie posadzek, ścian działowych oraz skucie glazury, płytek lastriko i płytek gresowych, skucie podłoża niezbrojonego, - przygotowanie pomieszczeń 2-3-4-5-6/1-6/2-7-8 oraz korytarza i węzła cieplnego do prac archeologicznych. Etap II zawiera prace archeologiczne, które NIE SĄ OBJĘTE przedmiotem niniejszego postępowania. Etap III (roboty remontowe) obejmuje: - zagęszczenie gruntu po pracach archeologicznych, - odtworzenie posadzek z wykończeniem gresem, - murowanie ścian/wykonanie ścian z GK, - przecieranie tynków, szpachlowanie, malowanie, odtworzenie glazury, - montaż elementów sanitarnych i elektrycznych (nowych lub z demontażu). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i ilość robót do wykonania określają dołączone do SIWZ: przedmiar robót, rysunki: planowany zasięg badań na terenie Aresztu Śledczego w Białymstoku, inwentaryzacja pomieszczeń oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 SIWZ). Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu robót celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. Wszelkie skutki wynikające z rezygnacji z wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 9 sierpnia 2016 r. o godz. 10.00. Zbiórka Wykonawców, którzy będą uczestniczyć w wizji lokalnej, odbędzie się przed wejściem głównym do Aresztu Śledczego w Białymstoku przy ul. Mikołaja Kopernika 21.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP w oparciu o złożone oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 SIWZ). Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenia dołączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się możliwość łącznego spełnienia i udokumentowania w/w warunków.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia - 20
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w następujących sytuacjach: a) w przypadku wystąpienia robót niewyspecyfikowanych w SIWZ, niezbędnych do wykonania całości prac objętych niniejszą umową, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej, tzn. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od Strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć, w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych i klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiającej terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Zamawiający może przesunąć termin wykonania przedmiotu umowy, na pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy, jeśli uzna, że przemawia za tym uzasadniona konieczność zmiany terminu. 2. W przypadku konieczności zaniechania części zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie odpowiednio zmniejszeniu.Podstawą określenia wynagrodzenia za zaniechany zakres robót będzie protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego, podpisany przez kierownika budowy Wykonawcy i inspektora nadzoru Zamawiającego oraz kosztorys sporządzony przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierający pozycje dla robót zaniechanych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Wynagrodzenie za zaniechany zakres robót zostanie określone na podstawie kosztorysu szczegółowego sporządzonego w oparciu o w/w przedmiar z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określone poniżej: 1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie Wykonawcy, 2) ceny materiałów - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie Wykonawcy, 3) ceny sprzętu - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie Wykonawcy. Tak sporządzony kosztorys po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia w formie aneksu do umowy. 3. W przypadku wystąpienia robót zamiennych, wynagrodzenie będzie podlegało zmianie, przy czym nie przekroczy kwoty wynagrodzenia określonego w ust.1. Podstawą określenia wynagrodzenia za roboty zamienne będzie protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego, podpisany przez kierownika budowy Wykonawcy i inspektora nadzoru Zamawiającego oraz kosztorysy sporządzone przez Wykonawcę metodą kalkulacji szczegółowej, zawierające zakres robót przyjęty w kosztorysie ofertowym, stanowiącym podstawę obliczenia ceny w ofercie oraz zakres robót podlegających wykonaniu, z uwzględnieniem danych wyjściowych do kosztorysowania określone poniżej: 1) stawka r-g, wskaźnik kosztów pośrednich i zysku - będą tożsame z wielkością tych składników cenowych zawartych w ofercie Wykonawcy, 2) ceny materiałów - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej informacji cenowej o cenach materiałów budowlanych, elektrycznych i instalacyjnych (IMB; IME i IMI) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie i zawierających ceny zakupu, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym - ceny zakupu uwzględniają koszty zakupu materiałów, 3) ceny sprzętu - według średnich cen opublikowanych w kwartalnej informacji cenowej o cenach pracy sprzętu (IRS) SEKOCENBUD, obowiązujących w danym okresie, a w przypadku ich braku według cen udokumentowanych i uzgodnionych z Zamawiającym. Tak sporządzone kosztorysy po uprzednim jego sprawdzeniu i zatwierdzeniu przez Zamawiającego, będą stanowiły podstawę zmiany wynagrodzenia w formie aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Białymstoku, ul. Warsztatowa 1A, 15-637 Białystok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Oddział Instytutu Pamięci Narodowej - Komisji Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu w Białymstoku, ul. Warsztatowa 1A, 15-637 Białystok, portiernia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Sukcesywny zakup i dostawa artykułów spożywczych - 2026 rok.
- Usługa sprzątania w Prokuraturze Okręgowej w Białymstoku oraz w podległych jej jednostkach wraz z zabezpieczeniem w środki higieniczno - sanitarne i środki czystości.
- Kompleksowa usługa serwisowa w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych - wykonywania przeglądów serwisowych, asysty technicznej podczas imprez (w tym meczy) oraz pogotowia technicznego
- Budowa klastra wysokiej dostępności w oparciu o posiadaną macierz Dell PowerStore 1000T na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





