Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-26
Głogów: dostawa osprzętu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 16533 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej w Głogowie , ul. Kościuszki 15, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8373211, faks 076 8373377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sbip.pl/zoz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa osprzętu laboratoryjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa osprzętu laboratoryjnego zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.spełniają warunki dotyczące : a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadania wiedzy i doświadczenia. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. d)sytuacji ekonomicznej i finansowej 1.2.spełniają warunki określone w art. 24 ust. 1 1.3.zaoferują przedmiot zamówienia, który odpowiada wymaganiom Zamawiającego i posiada odpowiednie dopuszczenia do stosowania i obrotu, zgodne z obowiązującymi przepisami. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku i w zakresie : pkt. 1.1.lit.a,b,c,d - do oceny ich spełnienia, wymaga złożenia oświadczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 do siwz (art. 44 ustawy Pzp). 2.2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia : a)oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 do siwz b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. 2.3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie : a)oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z obowiązującymi przepisami - Załącznik Nr 4 do siwz, b)próbki - dla pozycji wskazanych w Załączniku Nr 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość żądania po terminie składania ofert również próbek z innych opisanych pozycji tego Załącznika . 3. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia - to w takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty należy załączyć : a)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Załącznika Nr 1 b)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią Załącznika Nr 2 c)aktualny odpis z właściwego rejestru lub oświadczenie osoby fizycznej w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy Pzp. d)wypełniony Formularz cenowy - Załącznik Nr 3 do oferty ( specyfikacja ilościowo - asortymentowa ), e)oświadczenie o dopuszczeniu przedmiotu zamówienia do stosowania i obrotu, zgodne z obowiązującymi przepisami - Załącznik Nr 4 do siwz, f)próbki, wymagane zgodnie ze wskazaniem Załącznika Nr 3. g)zobowiązanie innego podmiotu - tylko w przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowej innych podmiotów. h)pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku podpisania jej przez osobę nie uprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub ewidencji działalności gospodarczej. i)dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.sbip.pl/zoz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15, Dział Administracyjny, Zamówienia Publiczne.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15, kancelaria.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt szklany ( zlewki, szkiełka, kapilary) - 8 pozycji, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt z tworzyw sztucznych ( probówki ) - 1 pozycja 5000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt z tworzyw sztucznych ( probówki i korki ) - 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 2 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt z tworzyw sztucznych ( probówki i korki ) - 2 pozycje zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 2 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt z tworzyw sztucznych ( probówki i korki ) - 2 pozycje zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo asortymentowej tj. Załącznika Nr 2 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet firmy EPPENDORF i FINNPIPETTE firmy LABSYSTEMS niebieskie do 1000ul, niesterylne, 30.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipet firmy EPPENDORF i firmy LABSYSTEMS żółte do 200ul, niesterylne- 120.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyki do nakłuć, jałowe, stalowe, sztywne, pojedynczo pakowane - 25.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuweta 4 ml, 1 cm x 1 cm, PS, dwie strony optycznie czynne, w styropianowym statywie, do fotokolorymetru typu Epoll (op. 100 szt.)- 20.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kuwety do koagulometrów K3002 OPTIC - 55.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki i korki - 2 pozycje zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj Załącznika Nr 3 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki i korki - 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj Załącznika Nr 3 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zatyczki nakładane na kapilary gazometryczne wyłapujące skrzep stosowane do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Cobas b121 dopasowane do kapilar o śr. zew. 1,6-1,75 mm - 9.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipetki Pasteurowskie o pojemności 3 ml ze znacznikiem co 0.5 ml o długości około 15-16 cm - 5.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do izolacji pasożytów w kale składający się z probówek z konserwantem i filtrów do zagęszczania i separacji materiału biologicznego - 500 kpl.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: probówki do pobrań krwi włośniczkowej ( w systemie otwartym) - 2 pozycje, zgodnie z opisem specyfikacji ilościowo - asortymentowej tj. Załącznika Nr 3 siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: materiały dla Centralnej Sterylizacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nalepki na probówki o wymiarach 40x20 mm, samoprzylepne, bez nadruku (białe) -80.000 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Zakup lekkiego pojazdu ratowniczego z napędem terenowym typu pick-up dla Ochotniczej Straży Pożarnej oddziału Ratownictwa Wodnego w Głogowie"
- Dostawa artykułów mleczarskich dla Głogowskiego szpitala Powiatowego sp. z o.o.
- "Aktywne place zabaw w Gminie Miejskiej Głogów"- 2025
- Dostawa wyposażenia multimedialnego, nagłośnieniowego i pozostałego na potrzeby optymalizacji działań kulturalnych w Miejskim Ośrodku Kultury w Głogowie
- Przebudowa drogi powiatowej relacji Borek - Wojszyn.
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Drobny sprzęt laboratoryjny, odczynniki do metod manualnych, szybkie testy lateksowe
- Dostawa drobnych akcesoriów laboratoryjnych dla Zakładu Genetyki
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz pozostałego wyposażenia dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Jana Pawła II w Pawłowicach w ramach projektu "Poznaj moc swoich możliwości"
- Sprzedaż i dostawa odczynników oraz materiałów zużywalnych do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych w Wydziale Medycznym
- Dostawa wyposażenia hali produkcyjnej
- Dostarczenie środków dydaktycznych i wyposażenia dla pracowni zawodowych Medyczno-Społecznego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Jaśle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.