Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Rybnik: Dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika
Numer ogłoszenia: 165309 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97049 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik, ul. B. Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 032 4223011, faks 032 4224124.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miasta Rybnika. Podstawowe informacje 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i wdrożenie portalu informacyjno-usługowego Klienta Urzędu Miast Rybnika (zwanego Systemem), mającego na celu udostępnianie klientom danych z aplikacji dziedzinowych, korzystającego z autoryzacji poprzez platformę ePUAP, umożliwiającego realizację płatności elektronicznych oraz informowanie klientów za pomocą wiadomości sms i e-mail. 2. Systemy dziedzinowe. Zamawiający wymaga, aby oferowane rozwiązania w zakresie oprogramowania były w pełni współpracujące i zintegrowane z istniejącymi w UMR bazami danych i użytkowanymi aplikacjami dziedzinowymi: - system autorstwa firmy Ulisses Sp. z o.o., Kalisz pracujący w środowisku Windows Serwer 2008 R2 Standard 64bit na bazie MS SQL a) system Gospodarki Odpadami Komunalnymi - systemy autorstwa firmy Rekord SI z Bielska-Białej pracujące na bazie FIREBIRD 2.1.5 64 bity w środowisku REDHAT ENTERPRISE 5.x 64bit b) system do obsługi podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego, osób fizycznych c) system do obsługi podatku od nieruchomości, rolnego i leśneg, osób prawnych d) system do obsługi podatku od środków transportowych osób fizycznych i osób prawnych e) system do obsługi opłat dzierżawy f) system do obsługi opłat wieczystego użytkowania g) system do prowadzenia ewidencji księgowej Jeśli wersja wskazanego wyżej środowiska jest niewystarczająca do prawidłowego działania oferowanego systemu, Wykonawca w ramach umowy musi uwzględnić w swoich pracach (kosztach) wymianę wersji na właściwą. 3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca: a) wdroży moduł klienta udostępniający klientom dane z aplikacji dziedzinowych, b) wdroży funkcje generowania i wysyłania przez System do klientów wiadomości dotyczących terminów płatności i informacji o zaległości poprzez e-mail, SMS oraz skrzynki podawcze w ePUAP - moduł powiadomień, c) wdroży moduł użytkownika wewnętrznego (moduł urzędnika) umożliwiający Zamawiającemu zarządzanie treściami udostępnianymi na zewnątrz przed ich publikacją, zarządzanie użytkownikami wewnętrznymi i klientami oraz konfigurowanie funkcji powiadamiania klientów wg ustalanych kryteriów, d) zapewni integrację Systemu w zakresie możliwości dokonania płatności elektronicznych, przy czym operator płatności ekspresowych zostanie wybrany w odrębnym postępowaniu, e) opracuje i dostarczy instrukcję obsługi wdrożonego Systemu dla użytkowników wewnętrznych, administratorów oraz klientów, f) opracuje i dostarczy Politykę Bezpieczeństwa Systemu zgodną z ustawą o ochronie danych osobowych obejmującą minimum: a. opis struktury zbiorów (struktur baz danych, powiązań pomiędzy tabelami), b. przepływy danych pomiędzy systemami/aplikacjami, c. sposób realizacji ewidencji wpisów, udostępnień danych oraz innych wymagań (jeżeli dotyczy). g) przeprowadzi szkolenia w zakresie pełnego wykorzystania wdrożonego Systemu dla użytkowników wewnętrznych i administratorów Systemu, h) udzieli licencji na dostarczony System: - na czas nieograniczony, - na nieograniczoną liczbę użytkowników (wewnętrznych i klientów), - bez ograniczeń co do wielkości bazy i ilości rekordów w bazie. i) zapewni integrację systemu z platformą ePUAP, j) dla uruchomionych w ramach Systemu aplikacji umieści kod śledzący przekazujący statystyki do platformy analitycznej piwik, k) będzie sprawował serwis gwarancyjny oraz asystę techniczną na dostarczony System w okresie 24 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- REKORD SI Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko-Biala, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 294289,80
Oferta z najniższą ceną: 270600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 294289,80
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostosowanie obiektów szkoły do wymagań związanych z dostępnością dla osób ze szczególnymi potrzebami i osób z niepełnosprawnościami
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie wykonania systemu detekcji wycieków w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Jankowickiej 13
- Dostawa samochodu BUS 8+1 dla Oddziału ZUS w Rybniku
- Zakup i dostawa laptopów dla pracowni robotyki oraz pracowni sterowników PLC w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności Górniczych w Rybniku".
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Urzędu Miasta Rybnika ul. Bolesława Chrobrego 8
- Odnowienie rocznej subskrypcji dla platformy do monitorowania wydajności aplikacji (APM) IBM INSTANA dla 10 agentów
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa komputerów przenośnych z akcesoriami i oprogramowaniem biurowym"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania oraz zakup usług związanych z poprawą cyberbezpieczeństwa
- Zapewnienie licencji na oprogramowanie użytkowe
- Dostawa i montaż sprzętu elektronicznego: Zest. PC z monitorami i osprzęt., serwer, stacja rob., macierze NAS, UPS, drukarka kolor A3, oprogr.: syst. oper., pakiety biurowe. Dost. do BCU na 2025r.
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczających Ośrodek Opiekuńczo - Wychowawczy w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielność"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.