Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-30
Warszawa: Wykonanie systemu multimedialnego w Audytorium im. prof. Jana Czochralskiego
Numer ogłoszenia: 165277 - 2012; data zamieszczenia: 30.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny , ul. Noakowskiego 3, 00-664 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6282741, 2347507, faks 022 6282741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu multimedialnego w Audytorium im. prof. Jana Czochralskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu multimedialnego w Audytorium im. prof. Jana Czochralskiego. Zamówienie obejmuje: 1) dostawę urządzeń audiowizualnych, urządzeń sterujących wraz z szafą rack i wszelkimi materiałami i akcesoriami niezbędnymi do montażu i instalacji (okablowanie, złączki, inne), 2) montaż i instalację dostarczonych urządzeń, 3) zintegrowanie systemu multimedialnego, 4) wykonanie podestu, katedry oraz stołu prezydialnego z pulpitem sterowniczym..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienia uzupełniające będą stanowić nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.30.00 - Monitory wideo 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.10.00 - Mikrofony 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe 32.34.30.00 - Wzmacniacze 32.35.10.00 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo 31.68.22.10 - Aparatura i sprzęt sterujący 51.31.00.00 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo 51.90.00.00 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie jeżeli wykaże, że w ciągu trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy niż trzy lata - w tym okresie zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej dwa zamówienia na dostawę i instalację sprzętu audiowizualnego lub multimedialnego o wartości porównywalnej (?20% wartości niniejszego zamówienia) lub wyższej niż wartość niniejszego zamówienia i potwierdzi spełnianie tego warunku złożeniem odpowiednich dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej możliwość realizacji niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł, przez okres co najmniej trzech miesięcy liczony od dnia, w którym upływa termin składania ofert, oraz potwierdzi spełnianie tego warunku złożeniem odpowiednich dokumentów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1) Zestawienie wszystkich oferowanych urządzeń sporządzone na formularzu o treści zgodnej z treścią formularza - Wymagania techniczne / Zestawienie oferowanych urządzeń - zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ i stanowiącego Załącznik nr 1 do Formularza oferty. W zestawieniu należy bezwzględnie podać: -wszystkie dane indywidualizujące oferowane urządzenia - nazwa producenta lub marki handlowej, typ/model, nr katalogowy oferowanego urządzenia, okres gwarancji producenta, - ceny jednostkowe netto wszystkich oferowanych urządzeń; 2) Specyfikacje techniczne wszystkich oferowanych urządzeń. Specyfikacje powinny być w formie wydruków katalogów internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora lub kserokopii z katalogów wydanych w formie papierowej lub wydruków z komputerowych systemów sprzedażowych. Z dokumentów tych musi wynikać źródło, z którego pochodzą (np. adres strony internetowej, nazwa firmy, która wydała katalog). Specyfikacje techniczne powinny być sporządzone w języku polskim lub angielskim lub, jeżeli sporządzone są w innym języku, złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3) Certyfikat ISO 9001:2008 Wykonawcy w zakresie sprzedaży, dystrybucji, instalacji i serwisu urządzeń audiowizualnych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca zamierza korzystać z zasobów tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany umowy w stosunku do treści oferty, mogą zostać wprowadzone w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i dotyczyć mogą: 1) wartości podatku VAT w sytuacji gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT; 2) terminu realizacji umowy w sytuacji gdy ze względów organizacyjnych lub losowych Zamawiający zmuszony będzie do przesunięcia terminu dostawy, montażu, instalacji, testowania lub instruktażu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska,Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3 p. 51, fax: 22 234 71 01, e-mail:kstrusinski@ch.pw.edu.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Wydział Chemiczny, 00-664 Warszawa, ul. Noakowskiego 3, p. 162 (Biuro Dziekana).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Wykonanie remontu pomieszczenia w budynku Urzędu Skarbowego w Sochaczewie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa stanowisk badawczych - wg 2 pakietów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokali nr 2 i nr 8 z lokali mieszkalnych na lokale użytkowe w budynku przy ul. Mokotowskiej 13 w Warszawie
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Przychodni przy ul. Milenijnej 4 i Przychodni przy ul. Poborzańskiej 6 dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu nagrywającego (filmowego) i fotograficznego dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana projektora w Kinie "Sokół" w Sokółce
- "Roboty remontowe na terenie PSG w m. Rutka - Tartak"
- Budowa zapasowego stanowiska kierowania wraz z obiektem zbiorowej ochrony- pełniącego funkcję siedziby Powiatowego Zarządu Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej we Włostowie o część przedszkolną oraz doposażenie oddziałów przedszkolnych na terenie Gminy Lipnik
- Modernizacja monitoringu obejmująca dostawę wraz z wdrożeniem systemu telewizji przemysłowej (CCTV) w Teatrze Muzycznym im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Zakup i dostawa wyposażenia do Publicznego Żłobka w Prószkowie w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu AKTYWNY MALUCH 2022-2029 z podziałem na zadania
więcej: Aparatura i sprzęt sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.