Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-25
Kalisz: Opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Szczytniki, powiat kaliski z podziałem na dwa zadania.
Numer ogłoszenia: 165262 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Szczytniki, powiat kaliski z podziałem na dwa zadania..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Szczytniki, powiat kaliski z podziałem na dwa zadania: 1)zadanie 1: opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Kościany, Krowica Pusta, Krowica Zawodnia, Marchwacz Kolonia, Marcjanów, Mroczki Wielkie, Radliczyce, Staw, Tymieniec, Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia - zadanie 1. Podstawowe dane o obiekcie: -powierzchnia opracowania: 4906 ha, -liczba działek: 3691, -ilość arkuszy ewidencyjnych: 17, -ilość obrębów ewidencyjnych: 9, -szacunkowa ilość budynków: 2500 2)zadanie 2: opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Antonin, Borek Książęcy, Chojno, Główczyn, Iwanowice, Joanka, Korzekwin, Kuczewola, Niemiecka Wieś, Popów, Pośrednik, Sobiesęki I, Sobiesęki II, Sobiesęki III. Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia - zadanie 2. Podstawowe dane o obiekcie: -powierzchnia opracowania: 5402 ha, -liczba działek: 6071, -ilość arkuszy ewidencyjnych: 28, -ilość obrębów ewidencyjnych: 14, -szacunkowa ilość budynków: 3500 Zamówienie - szczegółowo opisane w Rozdziale 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00 - Usługi bazy danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2)dysponują co najmniej 4 osobowym personelem posiadającym uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu art. 42 ust.1 i 2 w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 z późn. zm.) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających ww. uprawnienia zawodowe, 3)dysponują sprzętem geodezyjnym i programami informatycznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia: oprogramowanie GEO-INFO 2000, oprogramowanie EGB V Win, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. oprogramowania, 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5)wykonają zamówienie zgodnie z warunkami technicznymi, 6)udzielą gwarancji na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, 7)zrealizują zamówienie bez udziału Podwykonawców. 2.Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków określonych w ust. 1: 1)warunek określony w ust. 1 pkt 1 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą dla każdego zadania oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg załącznika nr 1 i lub 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2)warunek określony w ust. 1 pkt 2 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą dla każdego zadania oryginał wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, sporządzonego wg załącznika nr 3 i lub 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tych osób (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje takimi osobami) oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia określone w ust. 1 pkt 2 (oryginał lub kopia zaświadczenia o uprawnieniach zawodowych poświadczona przez wykonawcę), 3)warunek określony w ust. 1 pkt 3 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą dla każdego zadania oryginał wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia programów informatycznych i sprzętu geodezyjnego, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca sporządzonego wg załącznika nr 5 i lub 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz oryginał pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego oprogramowania (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje tym oprogramowaniem), 4)warunek określony w ust. 1 pkt 4 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży wraz z ofertą dla każdego zadania oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzonego wg załącznika nr 1 i lub 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5)warunek określony w ust. 1 pkt 5 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń, 6)warunek określony w ust. 1 pkt 6 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (Rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 24 miesięcy, 7)warunek określony w ust. 1 pkt 7 zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży w formularzu oferty (Rozdział 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oświadczenie, że zrealizuje zamówienie sam bez udziału Podwykonawców. Spełnienie warunków określonych w ust. 1 Zamawiający oceni na podstawie dokumentów i oświadczeń zawartych w ofercie zgodnie z ust. 12 SIWZ, stosując kryteria: spełnia nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone wg załącznika nr 1 i lub 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkana, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (sporządzony wg załącznika nr 3 i lub 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia o których mowa w ust. 10 pkt 2 SIWZ(w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje takimi osobami), 6)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia, o których mowa w ust. 10 pkt 2 SIWZ tj. oryginał lub kopię zaświadczenia o wymaganych uprawnieniach zawodowych, poświadczoną przez wykonawcę, 7)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia programów informatycznych i sprzętu geodezyjnego, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (sporządzony wg załącznika nr 5 i lub 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 8)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia oprogramowania, o którym mowa w ust. 10 pkt 3 SIWZ (w przypadku jeżeli wykonawca nie dysponuje tym oprogramowaniem),.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://eurzad.spkalisz.finn.pl/serwis/przetargi.jsp?null,.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna, pok. 8-9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1:opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Kościany, Krowica Pusta, Krowica Zawodnia, Marchwacz Kolonia, Marcjanów, Mroczki Wielkie, Radliczyce, Staw, Tymieniec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Kościany, Krowica Pusta, Krowica Zawodnia, Marchwacz Kolonia, Marcjanów, Mroczki Wielkie, Radliczyce, Staw, Tymieniec, Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia - zadanie 1. Podstawowe dane o obiekcie: -powierzchnia opracowania: 4906 ha, -liczba działek: 3691, -ilość arkuszy ewidencyjnych: 17, -ilość obrębów ewidencyjnych: 9, -szacunkowa ilość budynków: 2500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Antonin, Borek Książęcy, Chojno, Główczyn, Iwanowice, Joanka, Korzekwin, Kuczewola, Niemiecka Wieś, Popów, Pośrednik, Sobiesęki I, Sobiesęki II, Sobiesęki III..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Antonin, Borek Książęcy, Chojno, Główczyn, Iwanowice, Joanka, Korzekwin, Kuczewola, Niemiecka Wieś, Popów, Pośrednik, Sobiesęki I, Sobiesęki II, Sobiesęki III. Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia - zadanie 2. Podstawowe dane o obiekcie: -powierzchnia opracowania: 5402 ha, -liczba działek: 6071, -ilość arkuszy ewidencyjnych: 28, -ilość obrębów ewidencyjnych: 14, -szacunkowa ilość budynków: 3500.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie instalacji przeciwpożarowych wyłączników prądu dla budynku wielorodzinnego w Kaliszu przy al. ks. Jerzego Popiełuszki 4.
- Wydanie monografii naukowych
- Utworzenie i wyposażenie pracowni konserwatorskiej w budynku Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu. Dygestorium i sprzęt
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Zbyczyna, gm. Perzów - ETAP I
- Dostawa kosmetyków dla kierunku Kosmetologia
- Sprzęt do rozpoznania zagrożeń i wsparcia działań ratowniczo-gaśniczych w sytuacjach kryzysowych, katastrofach, zdarzeniach masowych i czasie wojny dla KM PSP w Kaliszu - Etap I
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Dostawę czasopism i baz danych w 2026 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części.
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
więcej: Usługi bazy danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





