eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wykonanie robót remontowo-budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa, w ramach zadania Przebudowa i remont Pałacu Książąt Czartoryskich, stanowiącego budynek Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Kraków: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa, w ramach zadania Przebudowa i remont Pałacu Książąt Czartoryskich, stanowiącego budynek Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie
Numer ogłoszenia: 165200 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja XX Czartoryskich , ul. Św. Jana 19, 31-017 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 422 61 37, faks 12 422 61 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fundacja-czartoryskich.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: fundacja korzystajaca z dofinansowania z udziałem środków publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa, w ramach zadania Przebudowa i remont Pałacu Książąt Czartoryskich, stanowiącego budynek Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w systemie generalnego wykonawstwa, w ramach zadania Przebudowa i remont Pałacu Książąt Czartoryskich, stanowiącego budynek Muzeum Książąt Czartoryskich w Krakowie, realizowanego w oparciu o projekt budowlany i projekty wykonawcze architektury i konstrukcji opracowanego przez Biuro Projektów Lewicki Łatak. Roboty remontowo-budowlane zawierają w szczególności: roboty rozbiórkowe, wewnętrzne nadproża, szyby windowe, ściany murowane, stropy, schody, ściany żelbetowe, remont dachu, izolacje pionowe, przeszklenie dziedzińca, mostek szklany nad dziedzińcem. Instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, instalacje klimatyzacji i wentylacji będą realizowane w systemie projektuj i buduj, co oznacza, że wykonawcy poszczególnych instalacji wyłonieni w drodze przetargu opracują projekt wykonawczy, Biuro Projektów Lewicki Łatak sprawdzi go pod względem zgodności z założeniami zawartymi w Projekcie Budowlanym, a Generalny Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek koordynacji prac budowlano-instalacyjnych w zakresie wykonawstwa międzybranżowego za wynagrodzeniem określonym procentowo od wartości ceny netto robót instalacyjnych, przyjętej szacunkowo przez Generalnego Wykonawcę, pomniejszonej o wartość urządzeń (tj. uwzględnia się jedynie koszt instalacji i robocizny związanej z montażem urządzeń i instalacji). Zakres przedmiotu remontu określa dokumentacja techniczna, na którą składa się: projekt Budowlany wielobranżowy, projekt Wykonawczy - Architektury, Projekt Wykonawczy - Konstrukcji, Przedmiar robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 487/10 z dnia 11.03.2010, oraz nr 382/2011 z dnia 25.02.2011, Decyzja konserwatorska (Pozwolenie konserwatorskie) nr 22/10 z dnia 20.01.2010 Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: uzyskanie zezwolenia na zajęcie chodnika i pasa drogowego od ul. Św. Jana oraz koszty w tym związane, uzyskanie zezwolenia na wjazd sprzętu budowlanego związanego z realizacją prac budowlanych i koszty z tym związane, organizację zaplecza budowy i koszty z tym związane..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 (trzydzieści tysięcy) złotych. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w drodze złożenia oryginału dokumentu gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej bezwarunkowej wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium udzielonej przez instytucję finansową, z zachowaniem warunków określonych w Rozdziale IX SIWZ.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg oświadczenia oraz Wykonawca przedstawia wykaz trzech osób bezpośredniego nadzoru technicznego wraz z podaniem wykształcenia, doświadczenia, rodzaju i numeru uprawnień zawodowych, w tym kierownika budowy z uprawnieniami zawodowymi bez ograniczeń

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg oświadczenia oraz Wykonawca przedstawia wykaz robót budowlanych - minimum 5 robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (zakończonych do 05.2011 r.) w zakresie z zakresie robót stanu surowego, robót wykończeniowych oraz wszelkich instalacji wewnętrznych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające fakt, że zamówienia wykonane zostały zgodnie ze sztuka budowlaną oraz prawidłowo ukończone i odebrane ( listy polecające, referencje, rekomendacje -jeden dokument dla każdej roboty budowlanej)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg oświadczenia oraz Wykonawca przedstawia wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, niezbędnych do należytego wykonania zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, a także zakresem wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wg oświadczenia oraz Wykonawca przedstawia opinię banku/-ów prowadzących rachunki i/lub kredytujących Wykonawcę potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż na trzy miesiące przed terminem składania ofert - oryginał

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców (konsorcja; spółki cywilne): i. do podpisania umowy zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum (spółki cywilnej), podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum (spółka cywilna), nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; ii. wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - powinno być dołączone do oferty; iii. oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika, iv. ustanowiony pełnomocnik powinien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu wszystkich partnerów, na rzecz wszystkich partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu; v. oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe natomiast składane są wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Okres gwarancji - 20
  • 3 - Termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fundacja-czartoryskich.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja XX Czartoryskich ul. Pijarska 6 31-015 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 14:00, miejsce: Fundacja XX Czartoryskich ul. Pijarska 6 31-015 Kraków.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane w ramach dotacji udzielonej ze środków Mechanizmu Finansowego EOG oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego w celu dofinansowania projektu inwestycyjnego p.n. Zabezpieczenie przed zniszczeniem i kradzieżą zasobów Fundacji XX Czartoryskich przy Muzeum Narodowym w Krakowie, jako forma Ochrony Kulturowego Dziedzictwa Europejskiego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.