eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa systemów alarmowych, monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu, a także na ich konserwację.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-09-12

Poznań: Dostawa systemów alarmowych, monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu, a także na ich konserwację.
Numer ogłoszenia: 165155 - 2007; data zamieszczenia: 12.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 133113 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, fax 061 8785215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemów alarmowych, monitoringu wizyjnego oraz systemu kontroli dostępu, a także na ich konserwację..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa, montaż i uruchomienie systemów alarmowych, monitoringu wizyjnego oraz Systemu Kontroli Dostępu w budynkach Urzędu Miasta Poznania przy ulicach: pl. Kolegiacki 17 i Libelta 16/20. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca dokonał jednorazowego przeglądu konserwacyjnego oraz przeszkolił 50 osób, wskazanych przez zamawiającego, w nieokreślonym limicie godzin, do stopnia umożliwiającego każdej z przeszkolonych osób swobodną obsługę wszystkich systemów. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wszystkie urządzenia i zamontowane systemy. Minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz lub załącznikach należy traktować jako typu. Możliwe jest zaoferowanie sprzętu równoważnego, którego parametry są niezgorsze niż wymagane przez zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do siwz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Kod CPV wg słownika 2008: 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe Oryginalny kod CPV: 29.85.13.30 - Instalacje bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.33.00 - Instalacje bezpieczeństwa Oryginalny kod CPV: 30.23.25.10 - Rejestratory danych Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.40.00 - Różne rejestratory danych Oryginalny kod CPV: 29.86.13.00 - System kontroli dostępu Kod CPV wg słownika 2008: 42.96.11.00 - System kontroli dostępu Oryginalny kod CPV: 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.43.00 - Urządzenia telewizyjne Oryginalny kod CPV: 32.53.10.00 - Urządzenia łączności satelitarnej Kod CPV wg słownika 2008: 32.53.10.00 - Urządzenia łączności satelitarnej Oryginalny kod CPV: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.20.00 - Instalowanie systemów alarmowych i anten Oryginalny kod CPV: 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 161103,54 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UNICARD S. A., Ul. Wadowicka 12, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 161103.54
  • Oferta z najniższą ceną: 161103.54 / oferta z najwyższą ceną: 161103.54
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.