eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rząska › Konserwacja systemów ochrony technicznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-25

Rząska: Konserwacja systemów ochrony technicznej
Numer ogłoszenia: 165142 - 2009; data zamieszczenia: 25.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2771 , ul. Krakowska 2, 30-901 Rząska, woj. małopolskie, tel. 012 6135021, 6135049, 6135072, faks 012 6135036.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw2771.2kz.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja systemów ochrony technicznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w ciągłej, najwyższej sprawności technicznej systemy ochrony technicznej zainstalowane w obiektach zlokalizowanych: KRAKÓW, ul. Rakowicka 29, KRAKÓW, ul. Zyblikiewicza 1, RZĄSKA, ul. Krakowska 2, przeprowadzenie trzy razy konserwacji urządzeń alarmowych tych systemów, poprzez:- konserwację instalacji, sprawdzenie zamocowań i rozmieszczenia urządzeń oraz elementów systemów ochrony technicznej na podstawie dokumentacji technicznej, - konserwację i sprawdzenie poprawności działąnia wszystkich urządzeń systemów ochrony, łacznie z urządzeniami, które uruchamiane są ręcznie, - konserwację i sprawdzenie sprawności głównych i rezerwowych źródeł zasilania, w tym pojemności akumulatorów rezerwowych, - sprawdzenie poprawności działania urządzeń i przewodów transmisji sysgnału, - sprawdzenie połączeń elektrycznych i mechanicznych, - sprawdzenie poprawności działania wszystkich sygnalizatorów akustycznych i optycznych oraz funkcjonowania tablic synoptycznych i komputerów sterujących, - przywrócenie czystości wszystkim elementom i urządzeniom systemów ochrony technicznej oraz zapewnienie serwisu awaryjnego w czasie 4 godzin od powiadomienia telefonicznego dla: systemu alarmowego, systemu wideodetekcji, systemu kontroli dostępu, systemu telewizji przemysłowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w systuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, oraz wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj. min. 2 usługi dotyczące konserwacji systemów ochrony technicznej na kwotę min. 55.000,00zł brutto każda, - wykonali wskazane usługi z należytą starannością, dysponują lub będą dysponowali osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje i poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą min. POUFNE, tj. min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia pracownika zabezpieczenia technicznego, w tym do organizowania i kierowania zespołem pracowników, mogącym wykazać się licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopinia, - min. 2 pracownikami posiadajacymi uprawnienia pracownika zabezpieczenia technicznego, mogącymi się wykazać licencją I stopnia, - pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych,załaczą wymagane dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, oświadczą, że spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych wykonawca zobowiazany jest załączyć dokumenty wymienione w paragrafie 1 ust. 1, pkt 1-5, ust. 2 pkt 2, 5, 5a, 6 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605 z póź. zm./, oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw2771.2kz.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego: RZĄSKA, ul. Krakowska 2, bud. nr 1, Ip, pok. nr 109 w godz. 9.00-13.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego: RZĄSKA, ul. Krakowska 2, bud. sztabu, Ip, pok. nr 102 /kancelaria jawna/ w godz. 8.00-10.00 lub 13.00-15.00 w zamkniętej kopercie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.